Офіційний веб-сайт Житомирської міської ради

Управління ведення реєстру територіальної громади Житомирської міської ради інформує:

22.06.2020
Управління  ведення реєстру територіальної громади Житомирської міської ради інформує:

Відповідно до прийнятої Кабінетом Міністрів України постанови № 500 від 17.06.2020 року карантинні обмеження в Україні продовжено до 31.07.2020 року

Шановні відвідувачі, з метою попередження розповсюдження захворюваності на гостру респіраторну інфекцію, спричинену коронавірусом COVID-19 на території міста Житомира, ПРОПОНУЄМО обмежити свої візити до управління ведення реєстру територіальної громади Житомирської міської ради та по можливості вирішувати питання: реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання/перебування фізичних осіб, оформлення та видача довідки  про реєстрацію/зняття місця проживання/перебування особи, зміна назв вулиць, провулків, проїздів тощо після закінчення карантинних обмежень !

До закінчення карантинних обмежень прийом громадян буде забезпечуватись у відповідності до рішення виконавчого комітету Житомирської міської ради від 22.06.2020р. № 719, а саме по нагальним питанням не більше однієї особи одночасно за попереднім записом за наступним графіком:

Понеділок, Вівторок, Середа, П’ятниця з 8.00 до 12.00

Четвер – прийом юридичних осіб.

Попередній запис здійснюється в робочі дні з 13.00 до 16.00 год.

Телефони для попереднього запису:  0412-42-01-03,  0412-42-01-19

У зв’язку з існуванням загрози поширення коронавірусу COVID-19  візит до державних органів для отримання послуг – це зайвий ризик.

Бережіть себе та рідних! Прохання віднестися з розумінням до вищезазначених обмежень

Терміново потрібна консультація з питань отримання послуг, що надаються управлінням ведення реєстру територіальної громади Житомирської міської ради? Зверніться за консультацією за телефонами:  ☎ 0412-42-01-03, ☎ 0412-42-01-19 або на електронну адресу: [email protected]

Управління ведення реєстру територіальної громади Житомирської міської ради