Офіційний веб-сайт Житомирської міської ради

У Житомирі розпочалася робота із організації «Прозорих офісів»

30.01.2018
У Житомирі розпочалася робота із організації «Прозорих офісів»

11 жовтня 2017 року Кабінетом Міністрів України прийнято постанову № 779, якою визначено порядок та умови надання субвенції з державного бюджету на облаштування центрів надання послуг у форматі «Прозорий офіс» в містах: Дніпро, Житомир, Київ, Кропивницький, Львів, Новоград-Волинський та інших.

20 січня відбулася робоча нарада за участі радника міського голови, представників управління капітального будівництва та представників департаменту соціальної політики. Зустріч стосувалася питань утворення офісів по наданню соціальних послуг в режимі «Прозорий офіс». На робочій нараді обговорили загальні вимоги до організації приміщень, а також визначили, що наданням соціальних послуг в даних приміщеннях будуть займатися інші дотичні структури, які також пов’язані спільною діяльністю в інтересах мало захищених категорій населення, пенсіонерів, осіб з інвалідністю та інших.

Вже 7 грудня 2017 року Житомирською міською радою було прийнято рішення № 834, яким визначено створити центри надання соціальних послуг «Прозорий офіс» за адресами: площа Польова, 8 для населення Корольовського району та вул. Перемоги, 55 для населення Богунського району. За даними адресами має бути здійснено реконструкцію адміністративних будівель за сучасними проектами з улаштуванням комфортних зон очікування та прийняття документів, дитячої кімнати, приміщень обробки документів.

На даний час раніше відкриті  «Прозори офіси» успішно працюють в таких містах як Вінниця, Одеса, Харків, Львів. Ряд аналогічних об’єктів наразі будується. Працівники системи соціального захисту міста Житомира протягом 2017 року відвідали окремі з них та почули позитивні відгуки як відвідувачів, так і працівників стосовно належної організації, зручності та оперативності надання послуг.

Нагадаємо, 25 січня, під час позачергової сесії депутати Житомирської міської ради прийняли рішення «Про внесення змін до рішення міської ради від 21.12.2016 №491 «Про міський бюджет на 2017 рік». Рішення, зокрема, передбачає зменшення на 8 млн грн субвенції з державного бюджету на проведення робіт, пов’язаних із забезпеченням функціонування центрів адміністративних послуг у форматі «Прозорий офіс». Дана сума буде переведена з бюджету 2017 року в бюджет 2018 року. Під час сесії міський голова Сергій Сухомлин зауважив, що у минулому році мав зустрічіз Міністром соціальної політики України Андрієм Ревою. Під час зустрічі Міністр повідомив, що зазначені кошти (8 млн грн) будуть перехідними на 2018 рік, а сама сума може бути навіть збільшена з урахуванням вартості проектних пропозицій.