26 березня на базі офісу проекту «Інтегрований розвиток міст в Україні» відбувся тренінг «Представлення жінок і чоловіків у ЗМІ. Сексизм у рекламі» в рамках проекту «Гендерна кав’ярня - 2» для працівників Житомирської міської ради, який реалізується управлінням у справах сім’ї, молоді та спорту Житомирської міської ради спільно з ЖОМГО «Паритет».
Особлива увага під час тренінгу зверталася на важелі впливу та можливості щодо зменшення кількості сексистської реклами у м. Житомирі.
Цільова група проекту – посадові особи місцевого самоврядування, зокрема: Житомирської міської ради. Тренінгова програма проекту має на меті підвищення поінформованості з питань забезпечення гендерної рівності, законодавчого забезпечення означеної діяльності, включення гендерної складової в безпосередню роботу працівників, а також під час розробки міських цільових програм тощо.