Офіційний веб-сайт Житомирської міської ради

Інноваційний простір початкової освіти міста Житомира

11.04.2017
Інноваційний простір початкової освіти міста Житомира

11 квітня о 15:00 на базі загальноосвітньої школи №30 провели міську методичну конференцію «Інноваційний простір початкової освіти міста Житомира".

У конференції взяли участь вчителі початкових класів, керівники навчальних закладів, батьки.

Конференція для вчителів початкових класів ініційована заступником міського голови Матвієм Хреновим, який наголосив на тому, що саме зараз відбувається реформація освіти і ключові новації почалися саме з молодшої школи.

 «Сьогодні нам необхідно визначити, які зміни є позитивними, що саме вдається та які найкращі практики є в Житомирі. На мою думку, школа кардинально змінюється. Раніше вчитель був єдиним джерелом знань, але той масштаб інформації, який суспільство генерує щодня, доводить, що сліпе запам’ятовування є неефективним. Основне завдання школи сьогодні – навчити дитину знаходити інформацію. Важливо також правильно проаналізувати та зрозуміти її достовірність. Вчитель повинен готувати дитину до швидкої зміни обставин.», - повідомив Матвій Хренов

У рамках конференції обговорили питання щодо створення сучасних умов початкової освіти які пов’язані з реалізацією компетентнісного підходу.

«У 2016 році Міністерство освіти і науки України, дало змогу вчителям змінювати свої напрацювання в руслі інноваційних технології. Тобто навчати дітей до соціалізації та змін у своєму житті. Навчатися протягом всього життя. Тому сьогодні вчитель має право широкого вибору технологій і не тільки іноваційно-комунікаційних, а й технологій, які є педагогічними і допоможуть дитині стати особистістю. Ті зміни, які відбулися дають можливість дитині не чути стандартної оцінки «ти погано виконав», програма початкової школи дає можливість прийти з різними можливостями, але вирівнятися і отримати найвищий рівень якості освіти», - наголосила Тетяна Мяновська завідувач науково-методичного центру.

Учителі початкових класів презентували свої напрацювання за темами:

  • «Сучасне моделювання навчального процесу в освітньо-інформаційному просторі»;
  • «Інтеграція. Тематичний день»;
  • «Проектне навчання»;
  • «Ейдетика»;
  • «Теорія множинного інтелекту»;
  • «Розвивальне навчання»;
  • «Цінування й оцінювання»;

 «Зміни дійсно відбулися щодо предметів початкової освіти. Найбільше змін зазнали: інформатика, математика, українська мова. Що стосується інформатики, то повністю була змінена концепція і підходи до викладання цього предмета, що стосується математики і інших предметів зміни відбулися в програмі та вимогах, вони полегшені для дітей. Звичайно дитина зараз в пріоритеті, вона має бути в центрі і ставлення до дитини змінюється. Аби не перевантажувати її інформаційним потоком, який існує сьогодні, вчитель має побудувати свій урок так, щоб він був насичений демонстративним матеріалом, тобто зробити урок яскравим та цікавим. Саме сьогодні ми представляємо та обговорюємо такі варіанти»,- підкреслила Катерина Рубан, вчитель початкових класів ЗОШ№19

 Також у конференції взяли участь проректор з науково-методичної роботи Житомирського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти Олександр Пастовенський та заступник директора з науково-дослідної роботи, міжнародних та регіональних зв’язків навчально-наукового інституту педагогіки ЖДУ ім. І.Франка Наталія Колесник.

Начальник управління освіти Житомирської міської ради Валентин Арендарчук підвів підсумки роботи конференції та зазначив на важливості відповідної роботи серед батьків.