Офіційний веб-сайт Житомирської міської ради
Сухомлин Сергій Іванович
Сухомлин Сергій Іванович
ЖИТОМИРСЬКИЙ МІСЬКИЙ ГОЛОВА
10014, м. Житомир
майдан ім.С.П. Корольова, 4/2
Графік роботи:
Понеділок-п’ятниця
8:30-17:30
Графік прийому громадян:
Другий вівторок місяця
з 9:00 до 11:00
За попереднім записом
Телефони:
(0412) 48 11 87
(0412) 48-11-85
(0412) 47 06 15

 

Сухомлин Сергій Іванович

Дата народження : 21.06.1971.

Народився в м.Червоноармійськ Рівненської області.
ОСВІТА ТА СЛУЖБА В АРМІЇ
У 1988 році закінчив Житомирську загальноосвітню школу №21, після чого вступив до Харківського вищого танкового командного училища, яке закінчив з відзнакою. У 2016 році закінчив Університет державної фіскальної служби України, отримав повну вищу освіту за спеціальністю "Фінанси і кредит", здобув кваліфікацію спеціаліста з фінансів і кредиту.
Проходив військову службу в м. Житомир.
ПІДПРИЄМНИЦЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ
Пізніше займався підприємницькою діяльністю. Працював на посаді комерційного директора ТОВ "Візаж". На підприємствах створив 800 робочих місць. Вивів завод "Візаж" в лідери на ринку виробництва вікон в Україні.
У 2006 року був обраний депутатом Житомирської міської ради по списку "Наша Україна".
ГРОМАДСЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ
З 2010 по 2014 роки - депутат Житомирської обласної ради. Активний учасник першого майдану 2004 року. Під час подій в листопаді 2013 року з перших днів брав активну участь у Євромайдані.
У березні 2014 року, при підтримці патріотів Житомирського Євромайдану, був висунутий кандидатом на посаду першого заступника міського голови. Рішенням сесії Житомирської міської ради був затверджений на дану посаду. З того часу веде активну роботу по відновленню та розвитку міського господарства. Допомагає військовим у зоні АТО.
Безпартійний . Не судимий.

СІМЕЙНЕ ЖИТТЯ

Одружений. З дружиною Cвітланою виховують трьох дітей.

1. Забезпечує здійснення у межах наданих законом повноважень органів місцевого самоврядування на території Житомирської міської об’єднаної територіальної громади, додержання Конституції та законів України, актів Президента України, постанов і розпоряджень Кабінету Міністрів України, розпоряджень голови обласної державної адміністрації, рішень органів державної влади та місцевого самоврядування.

2. Здійснює загальне керівництво діяльністю міської ради та її виконавчого комітету.

3. Підписує рішення міської ради та виконавчого комітету міської ради.

4. Вносить на розгляд ради пропозиції щодо кандидатури на посаду секретаря ради.

5. Вносить на розгляд міської ради пропозиції про кількісний та персональний склад виконавчого комітету міської ради.

6. Вносить на розгляд  міської ради пропозиції щодо структури виконавчих органів міської ради.

7. Призначає на посади та звільняє з посад в установленому законодавством України порядку керівників та інших працівників виконавчих органів міської ради, керівників підприємств, установ, організацій, що належать до комунальної власності територіальної громади м. Житомира, крім керівників дошкільних, загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладів.

8. Скликає сесії міської ради, вносить пропозиції та формує порядок денний сесій і головує на пленарних засіданнях ради.

9. Скликає загальні збори громадян за місцем проживання.

10. Забезпечує виконання рішень місцевого референдуму, міської ради, її виконавчого комітету.

11. Є розпорядником бюджетних коштів, використовує їх лише за призначенням, визначеним міською радою.

12. Представляє територіальну громаду, міську раду та її виконавчий комітет у відносинах з державними органами, іншими органами місцевого самоврядування, об’єднаннями громадян, підприємствами, установами та організаціями незалежно від форм власності, громадянами, а також у міжнародних відносинах відповідно до законодавства України.

13. Звертається до суду щодо визнання незаконними актів інших органів місцевого самоврядування, місцевих органів виконавчої влади, підприємств, установ та організацій, що обмежують права та інтереси територіальної громади, а також повноваження ради та її органів.

14. Укладає від імені територіальної громади, міської ради та її виконавчого комітету договори відповідно до законодавства України, а з питань, віднесених до виключної компетенції ради, подає їх на затвердження міської ради.

15. Веде особистий прийом громадян.

16. Забезпечує на території міста додержання законодавства щодо розгляду звернень громадян та їх об’єднань.

17. Здійснює інші повноваження місцевого самоврядування, визначені Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні» та іншими законами, якщо вони не віднесені до виключних повноважень ради, або не віднесені радою до відання її виконавчих органів.

18.  Видає розпорядження у межах своїх повноважень.

19. Координує, організовує взаємодію міської ради, виконавчого комітету з народними депутатами України щодо розгляду актуальних проблем життєзабезпечення міста, Асоціацією міст України.

20. Організовує проведення бюджетного процесу у місті, розглядає пропозиції виконавчих органів міської ради щодо складання та виконання міського бюджету.

21. Забезпечує організацію роботи з контролю за виконанням рішення міської ради про міський бюджет.

22. Координує діяльність: управлінь по зв’язках з громадськістю, капітального будівництва, державного архітектурно-будівельного контролю міської ради, контрольно-аналітичного відділу міської ради, головного спеціаліста з питань військово-мобілізаційної та режимно-секретної роботи, головного спеціаліста, уповноваженого з питань запобігання та виявлення корупції.

23. Очолює міську комісію з питань техногенно-екологічної безпеки  і надзвичайних ситуацій, керівний комітет з впровадження Концепції інтегрованого розвитку м. Житомира до 2030 року.