Україна, 10014, м. Житомир, майдан ім. С. П. Корольова, 4/2,
тел.: (0412)48-12-12, тел./факс: (0412)-48-11-85,
e-mail: mvk@zt-rada.gov.ua
Головне меню
Пошук по сайту
Статистика
зараз на сайті: 4
переглядів: 2341
візитів сьогодні: 1045
візитів всього: 26027
Прогноз погоди
Конкурси на заміщення вакантних посад у комунальних підприємствах міста
Управління культури Житомирської міської ради оголошує конкурс на заміщення вакантної посади директора комунального закладу «Централізована бібліотечна система» Житомирської міської ради.
Загальні вимоги до кандидата:
повна вища освіта відповідного напряму підготовки (магістр, спеціаліст),  стаж роботи в галузі культури не менше 3 років, на керівній посаді – не менше 1 року, володіння державною мовою та здатністю за своїми діловими та моральними якостями, освітнім та професійним рівнем виконувати відповідні посадові обов’язки.
Особа, яка бере участь у  конкурсі, упродовж 30 днів з дня оголошення конкурсу подає наступні документи:
  • заява про участь у конкурсі з наданням згоди на обробку персональних даних відповідно до Закону України "Про захист персональних даних";
  • автобіографія, що містить прізвище, ім'я та по батькові, число, місяць, рік і місце народження, інформацію про громадянство, відомості про освіту, трудову діяльність, посаду (заняття), місце роботи, громадську роботу (у тому числі на виборних посадах), контактний номер телефону та адресу електронної пошти чи іншого засобу зв'язку, відомості про наявність чи відсутність судимості;
  • копія документа, що посвідчує особу, копії документів про вищу освіту;
  • два рекомендаційні листи довільної форми;
  • пропозиції щодо концепції розвитку комунального закладу «Централізована бібліотечна система» Житомирської міської ради.
  • Зазначені документи надсилаються на поштову та електронну адреси органу управління у встановлений Законом строк.
  • Перелік документів, є вичерпним. Особа може надати інші документи, які, на її думку, підтверджують її професійні чи моральні якості.
Особа, яка подає документи, відповідає за достовірність поданої інформації.
Дата початку приймання документів: 15 червня 2016 року;
Документи приймаються за адресою:
м. Житомир, вул. Велика Бердичівська 61/18, каб. № 4 Управління культури Житомирської міської ради, e-mail: kylt@zt-rada.gov.ua;  
Довідки телефоном (0412) 43-79-77, 43-79-79.
 

Управління культури міської ради інформує, що перше засідання конкурсної комісії щодо конкурсного добору директора комунального закладу "Централізована бібліотечна система" Житомирської міської ради відбудеться 3 жовтня 2016 року о 12:00 за адресою Велика Бердичівська 61/18.   Друге засідання конкурсної комісії відбудеться 5 жовтня 2016 року о 12:00 за адресою Велика Бердичівська 61/18.
 
Документи претендентів на посаду директора комунального закладу «Централізована бібліотечна система» Житомирської міської ради:
 
Управління культури міської ради інформує :
У зв'язку з неможливістю зібрання повного складу комісії щодо конкурсного добору директора комунального закладу "Централізована бібліотечна система" Житомирської міської ради, з об'єктивних причин, друге засідання конкурсної комісії, заплановане на 5 жовтня 2016 року,  не відбудеться.
Про дату та час наступного засідання буде повідомлено додатково.
 
Друге засідання конкурсної  комісії щодо конкурсного добору директора комунального закладу "Централізована бібліотечна система" Житомирської міської ради, відбудеться 12 жовтня об 11:00 за адресою: вул. Велика Бердичівська 61/18

 



Всі права на статті, ілюстрації, інші матеріали належать Житомирській міській раді та її виконавчому комітету і охороняються законом України. При використанні матеріалів посилання на сайт обов'язкове