Офіційний веб-сайт Житомирської міської ради

Бюджетний регламент – прозорість та участь громадян у бюджетному процесі

23.10.2021
Бюджетний регламент – прозорість та участь громадян у бюджетному процесі

Сьогодні, 23 жовтня, на засіданні виконавчого комітету міської ради схвалено проєкт рішення міської ради «Про затвердження Бюджетного регламенту Житомирської міської територіальної громади».

Бюджетний регламент – документ, який визначає організаційно-процедурні питання на всіх етапах бюджетного процесу громади та механізми залучення громадськості до нього.

Прийняття Бюджетного регламенту Житомирської міської територіальної громади  має стати додатковим стимулом залучення громади до процесів розподілу бюджетних коштів на умовах прозорості та врахування інтересів зацікавлених сторін.

Наявність документу, який чітко унормовує бюджетний процес в Житомирській міській територіальній громаді сприятиме захисту прав та інтересів представників громади, ефективному та своєчасному вирішенню завдань та досягнення цілей Концепції Інтегрованого розвитку м. Житомира до 2030 року.

З метою забезпечення всебічного громадського обговорення, пропозиції до Бюджетного регламенту Житомирської міської територіальної громади  з 23.10. 2021 приймаємо у письмовій та електронній формі за наступними адресами:

–  для фізичних осіб – відділ по роботі зі зверненнями громадян (10014, майдан ім. С.П. Корольова, 4/2, каб. №101, тел. 48-12-12, zvern@zt-rada.gov.ua;

–  для юридичних осіб – відділ контролю та обліку кореспонденції відділу діловодства, контролю та господарського забезпечення (10014, майдан ім. С.П.  Корольова, 4/2, каб. №107, тел. 48-11-85, office@zt-rada.gov.ua. 

Документи

Презентація "Бюджетний регламент Житомирської міської територіальної громади"