Офіційний веб-сайт Житомирської міської ради

Вікторія Краснопір: «Організація «Прозорих офісів» є новою сучасною формою надання підтримки тим, хто найбільше її потребує»

26.01.2018
Вікторія Краснопір: «Організація «Прозорих офісів» є новою сучасною формою надання підтримки  тим, хто найбільше її потребує»

11 жовтня 2017 року Кабінетом Міністрів України прийнято постанову № 779, якою визначено порядок та умови надання субвенції з державного бюджету на облаштування центрів надання послуг у форматі «Прозорий офіс» в містах: Дніпро, Житомир, Київ, Кропивницький, Львів, Новоград-Волинський та інших.

Вже 7 грудня 2017 року Житомирською міською радою було прийнято рішення № 834, яким визначено створити центри надання соціальних послуг «Прозорий офіс» за адресами: площа Польова, 8 для населення Корольовського району та вул. Перемоги, 55 для населення Богунського району. За даними адресами має бути здійснено реконструкцію адміністративних будівель за сучасними проектами з улаштуванням комфортних зон очікування та прийняття документів, дитячої кімнати, приміщень обробки документів.

«Організація «Прозорих офісів» - центрів надання соціальних послуг є новою сучасною формою надання підтримки  тим, хто найбільше її потребує. В Центрах надання соціальних послуг «Прозорий офіс» мають бути розташовані системи управління «електронна черга» та інформаційні термінали. За допомогою останніх можна буде ознайомитися з переліком послуг, порядком, умовами і терміном їх надання, а також подивитися зразки заповнення документів. Всі послуги згруповані відповідно до тематики: пільги, матеріальна допомога, допомога по інвалідності тощо. Таким чином, під час одного відвідування в короткий термін можливо буде подати документи та оформити різні види допомог, пільг, субсидій тощо. Центр інтегрованих соціальних послуг є однією з кращих організаційних форм надання послуг і взаємодії влади і суспільства. Завдяки Центру в межах одного приміщення різні органи влади зможуть надавати якісні послуги тим, хто цього дійсно потребує. Всі приміщення будуть облаштовані відповідно до вимог забезпечення доступності для маломобільних груп населення та мають бути зручними як для відвідувачів, так і для персоналу», - зазначає директор департаменту соціальної політики Житомирської міської ради Вікторія  Краснопір.

На даний час раніше відкриті  «Прозори офіси» успішно працюють в таких містах як Вінниця, Одеса, Харків, Львів. Ряд аналогічних об’єктів наразі будується. Працівники системи соціального захисту міста Житомира протягом 2017 року відвідали окремі з них та почули позитивні відгуки як відвідувачів, так і працівників стосовно належної організації, зручності та оперативності надання послуг.

Нагадаємо, 25 січня, під час позачергової сесії депутати Житомирської міської ради прийняли рішення «Про внесення змін до рішення міської ради від 21.12.2016 №491 «Про міський бюджет на 2017 рік». Рішення, зокрема, передбачає зменшення на 8 млн. грн. субвенції з державного бюджету на проведення робіт, пов’язаних із забезпеченням функціонування центрів адміністративних послуг у форматі «Прозорий офіс». Дана сума буде переведена з бюджету 2017 року в бюджет 2018 року. Під час сесії міський голова Сергій Сухомлин зауважив, що у минулому році мав зустрічіз Міністром соціальної політики України Андрієм Ревою. Під час зустрічі Міністр повідомив, що зазначені кошти (8 млн. грн) будуть перехідними на 2018 рік, а сама сума може бути навіть збільшена з урахуванням вартості проектних пропозицій.