Про внесення змін в розподіл обов’язків між міським головою, секретарем міської ради, першим заступником міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, заступниками міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради та керуючим спр

11.10.2016
Тип :
Розпорядження міського голови
Номер документу :
880
УКРАЇНА
м. Житомир
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
МІСЬКОГО ГОЛОВИ
 
від__11.10.2016_____ №__880__
 
Про внесення змін в розподіл обов’язків
між міським  головою, секретарем міської ради,
першим заступником міського голови
з питань діяльності виконавчих органів ради,
заступниками міського голови з питань
діяльності виконавчих органів ради та
керуючим справами  виконавчого комітету
міської ради
 
Відповідно до статті 42 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні” :
 
1. Внести зміни в додаток до розпорядженням міського голови від 21.03.16 № 180 «Про розподіл обов’язків між міським головою, секретарем міської ради, першим заступником міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, заступниками міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради та керуючим справами виконавчого комітету міської ради», а саме:
1.1. В частині обов’язків заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Фещенка О.А. пункт 1 викласти в такій редакції:
«1. Організовує  і координує діяльність: управління житлового господарства міської ради; управління комунального господарства міської ради; департаменту житлово-комунального господарства міської ради; управління з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення міської ради; відділу по обліку та розподілу жилої площі міської ради; управління муніципального розвитку міської ради.»
1.2. В частині обов’язків керуючого справами виконавчого комітету міської ради Пашко О.М. пункт 1 викласти в такій редакції:
«1. Організовує і  координує  діяльність:  планово-фінансового відділу міської ради; відділу господарського забезпечення міської ради; архівного відділу міської ради; відділу організаційно-протокольної роботи міської ради; відділу кадрів та з питань служби в органах місцевого самоврядування міської ради; управління ведення реєстру територіальної громади міської ради; управління звернень та діловодства міської ради; управління розвитку інформаційних технологій міської ради.»
2. Контроль за виконанням цього розпорядження залишаю за собою.
 
Міський голова                                                                    С.І.Сухомлин
 
Опубліковано 27.10.2016