Про внесення змін в розподіл обов'язків між міським головою, секретарем міської ради, першим заступником міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, заступниками міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради та керуючим спр

07.09.2016
Тип :
Розпорядження міського голови
Номер документу :
755
УКРАЇНА
м. Житомир
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
МІСЬКОГО ГОЛОВИ
 
від 07.09.2016 № 755
 
Про внесення змін в розподіл обов’язків
між міським  головою, секретарем міської ради,
першим заступником міського голови
з питань діяльності виконавчих органів ради,
заступниками міського голови з питань
діяльності виконавчих органів ради та
керуючим справами  виконавчого комітету
міської ради
 
 
Відповідно до статті 42 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні” :
1. Внести зміни в додаток до розпорядженням міського голови від 21.03.16 № 180 «Про розподіл обов’язків між міським головою, секретарем міської ради, першим заступником міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, заступниками міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради та керуючим справами виконавчого комітету міської ради», а саме:
1.1. В частині обов’язків секретаря міської ради Чиж Н.М. пункти 2, 3 викласти в такій редакції:
          «2. Організовує і координує діяльність управління по зв’язках з громадськістю міської ради, відділу організаційного забезпечення депутатської діяльності міської ради.
          3. Контролює та координує діяльність комунального підприємства «Інформаційно-видавничий центр Житомирської міської ради. Надає міському голові пропозиції щодо кандидатур для призначення на посаду керівника комунального підприємства «Інформаційно-видавничий центр Житомирської міської ради».
1.2. В частині обов’язків заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Хренова М.В. пункти 1, 2 викласти в такій редакції:
«1. Організовує і координує діяльність управлінь міської ради: освіти; охорони здоров’я; у справах сім’ї, молоді та спорту, служби у справах дітей міської ради; культури, Міського центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді; департаменту праці та соціального захисту населення міської ради.  
           2. Контролює та координує діяльність Житомирського комунального стоматологічного підприємства «Стоммакс»; комунальних підприємств: «Парк» Житомирської міської ради, «Об’єднана дирекція кінотеатрів міста» Житомирської міської ради; «Обрядове» Житомирської міської ради; «Муніципальний футбольний клуб «Житомир», «Здоров’я» Житомирської міської ради; «Профілактика» Житомирської міської ради; «Житомирська госпрозрахункова стоматологічна поліклініка» Житомирської міської ради; «Фармація» Житомирської міської ради; «Аптека № 127»; «Аптека  «Ветеран»; «Аптека № 2»; «Аптека № 180»; «Аптека № 182»; «Аптека № 200»; «Аптека № 202»; «Аптека № 204», «Аптека № 208»; «Аптека № 209»; «Аптека № 218», комунальних установ: Міський центр здоров’я Житомирської міської ради; Центральна міська лікарня № 1 м.Житомира; Центральна міська лікарня № 2 м.Житомира; «Центральна дитяча міська лікарня»; Житомирська міська стоматологічна поліклініка № 1; Житомирська міська стоматологічна поліклініка № 2; Житомирська міська дитяча стоматологічна поліклініка; «Житомирська міська станція швидкої і невідкладної медичної допомоги», міського культурно-спортивного центру Житомирської міської ради, Центру соціальної реабілітації дітей-інвалідів Житомирської міської ради, Житомирського міського центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Житомирської міської ради, комунального закладу «Палац культури» Житомирської міської ради, комунального закладу «Централізована бібліотечна система» Житомирської міської ради, комунальних початкових спеціалізованих мистецьких закладів, позашкільних, дошкільних, загальноосвітніх навчальних закладів. Надає міському голові пропозиції щодо кандидатур для призначення на посади керівників комунальних підприємств, закладів та установ.»
2. Контроль за виконанням цього розпорядження залишаю за собою.
 
Міський голова                                                                    С.І.Сухомлин