У Житомирі планують створити електронну приймальню міської ради. Фінальне засідання робочої групи з питань розробки сервісу відбулося 22 квітня.
«Хочемо, аби житомирянам не потрібно було більше роздруковувати текст звернення чи писати його від руки, а згодом особисто заносити до міських установ і реєструвати. Для цього стане у нагоді електронна приймальня міської ради», - ділиться Сергій Яцик, радник міського голови з питань публічності,підзвітності та запобігання корупції.
Той, хто зареєструється у спеціальному «кабінеті», зможе надіслати лист зі стаціонарного комп’ютера, ноутбука та з мобільного телефону. Ідентифікація користувача здійснюватиметься через id.gov.ua, BankID, електронний цифровий підпис.
Відповідь можна буде переглянути в «Особистому кабінеті». Також про результат розгляду звернень повідомлятимуть за допомогою смс-повідомлень або ж листів на електронну пошту та/або Viber bot.
До е-приймальні буде інтегровано онлайн-послуги: електронну чергу до ЦНАПу, сервіси реєстрації в заклади дошкільної освіти та запис на прийом до лікаря, до посадової особи, депутата тощо. В онлайн-режимі можна буде і сплатити за послуги, надані комунальними підприємствами та установами.
Для інформування про проблеми у житлово-комунальній сфері, виникнення аварійних ситуацій, а також стосовно інших питань життєдіяльності міста функціонуватиме і онлайн-чат аварійно-диспетчерської служби.
Нагадаємо, що розробка та впровадження Електронної приймальні міської ради реалізується у рамках Другої Фази співпраці з Антикорупційною ініціативою Європейського Союзу в Україні та за підтримки Міністерства Закордонних справ Королівства Данії.