Офіційний веб-сайт Житомирської міської ради

Триває розробка е-приймальні Житомирської міської ради

23.04.2021
Триває розробка е-приймальні Житомирської міської ради

У Житомирі планують створити електронну приймальню міської ради. Фінальне засідання робочої групи з питань розробки сервісу відбулося 22 квітня.

«Хочемо, аби житомирянам  не потрібно було більше  роздруковувати текст звернення чи писати його від руки,  а згодом особисто заносити до міських установ і реєструвати. Для цього стане у нагоді електронна приймальня міської ради», - ділиться Сергій Яцик, радник міського голови з питань публічності,підзвітності та запобігання корупції.

 Той, хто зареєструється  у спеціальному «кабінеті»,  зможе надіслати лист зі стаціонарного комп’ютера, ноутбука та  з мобільного телефону. Ідентифікація користувача  здійснюватиметься через id.gov.ua, BankID, електронний цифровий підпис.

Відповідь можна буде переглянути  в «Особистому кабінеті». Також про результат розгляду  звернень  повідомлятимуть за допомогою смс-повідомлень або ж листів на електронну пошту та/або Viber bot.

До е-приймальні буде інтегровано онлайн-послуги: електронну чергу до ЦНАПу, сервіси реєстрації в заклади дошкільної освіти та  запис  на прийом до лікаря, до посадової особи, депутата тощо. В онлайн-режимі можна буде і  сплатити за послуги, надані комунальними підприємствами та установами.

Для інформування про проблеми у житлово-комунальній сфері, виникнення аварійних ситуацій, а також стосовно інших питань життєдіяльності міста функціонуватиме і онлайн-чат аварійно-диспетчерської служби.

Нагадаємо, що розробка та впровадження Електронної приймальні міської ради реалізується у рамках Другої Фази співпраці з Антикорупційною ініціативою Європейського Союзу в Україні та за підтримки Міністерства Закордонних справ Королівства Данії.