Офіційний веб-сайт Житомирської міської ради

Право на компенсацію витрат за тимчасове розміщення внутрішньо переміщених осіб

02.05.2023
Право на компенсацію витрат за тимчасове розміщення внутрішньо переміщених осіб

В Житомирській міській територіальній громаді компенсацію за безкоштовне поселення переселенців в середньому щомісяця отримують близько 300 домогосподарств.

Порядок компенсації витрат за тимчасове розміщення внутрішньо переміщених осіб, які перемістились в період воєнного стану затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 19.03.2022 № 333.

1 квітня 2023 року розмір компенсації за комунальні послуги уряд змінив: замість 30 грн за добу проживання в опалювальний період, нова вартість буде становити 14,77 грн за добу проживання в опалювальний період.

Власники житла, або їх представники, наймачі (орендарі) житла державної або комунальної власності, спадкоємці, які прийняли спадщину і безоплатно розмістили в своїх помешканнях внутрішньо переміщених осіб (крім членів своєї родини), які переселились з тимчасово окупованих територій або регіонів, де ведуться активні бойові дії, не пізніше ніж упродовж наступного робочого дня з дня розміщення переміщених осіб, з відповідним повідомленням зобов’язані звернутись до управлінь Богунського або Корольовського районів департаменту соціальної політики Житомирської міської ради (в залежності від адреси реєстрації) за адресою: майдан Польовий, 8. До повідомлення подаються наступні документи:

  • паспорт або ID-карта власника житлового приміщення;
  • реєстраційний номер облікової картки платника податків (крім осіб, які через свої релігійні переконання відмовились від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний орган Державної податкової служби і мають відмітку в паспорті);
  • документ, що підтверджує право власності або користування житлом приміщенням, або документ, що підтверджує повноваження представника власника;
  • банківські реквізити для перерахування компенсації;
  • документи внутрішньо переміщеної особи (паспорт або ID-карта, реєстраційний номер облікової картки платника податків, довідка про постановку на облік, паспорт).

Для отримання зазначеної вище компенсації власники житлових приміщень, з 1 по 5 число після закінчення звітного місяця, подають спеціалісту управління соціального захисту населення Богунського або Корольовського районів заяву встановленого зразка та мати при собі оригінал документів внутрішньо переміщених осіб для огляду.

Інформація, яку надали громадяни підлягає перевірку, зокрема з метою перевірки факту розміщення внутрішньо переміщених осіб, його безоплатності, кількості осіб та умови їх проживання.

Звертаємо увагу, що з березня 2023 року компетентними органами розпочато перевірку встановлення факту проживання внутрішньо переміщених осіб за вказаними адресами для отримання компенсації.