Офіційний веб-сайт Житомирської міської ради

Розпочато роботу з оцінки доброчесності КП «Управління автомобільних шляхів»

19.09.2023
Розпочато роботу з оцінки доброчесності КП «Управління автомобільних шляхів»

З метою розробки та впровадження кращих європейських практик з управління муніципальними підприємствами, розпочато роботу з оцінки доброчесності КП «Управління автомобільних шляхів» Житомирської міської ради.
Роботу розпочато у межах реалізації заходів Другої фази проєкту «Міста доброчесності». Сьогодні відбулися робочі зустрічі з підрядною організацією «Адвокатське об'єднання «Pricewaterhouseсoopers Legal» за такими напрямками:
•  Загальний менеджмент
•  Управління рухомим та нерухомим майном
•  Державні закупівлі
•  Питання етики та корпоративної культури
•  Послуги, які надаються підприємством
•  Питання корпоративного управління
•  Комунікація (якість комунікації з клієнтами, ефективність роботи диспетчерської служби тощо)
•  Оцінка специфічних особливостей та напрямків роботи підприємства,
Метою співпраці є створення методології оцінки доброчесності КП «Управління автомобільних шляхів» Житомирської міської ради, визначення слабких сторін та розробка плану заходів з підвищення якості роботи комунального підприємства.
Нагадаємо, що заходи проводяться на  підставі Меморандуму про взаєморозуміння, укладеного між Житомирською міською радою та Антикорупційною ініціативою Європейського Союзу в Україні (EUACI) (рішення міської ради від 17.06.2021 №195).