Офіційний веб-сайт Житомирської міської ради

Від Антикорупційної Ініціативи ЄС (EUACI) для розгортання Електронної приймальні міської ради отримано серверне обладнання

16.01.2024
Від Антикорупційної Ініціативи ЄС (EUACI) для розгортання Електронної приймальні міської ради отримано серверне обладнання

Шість міст доброчесності, з якими EUACI уклала партнерство в рамках Компоненту 2 – це Чернівці, Червоноград, Нікополь, Житомир, Маріуполь і Миколаїв. Метою застосування антикорупційних інструментів у містах доброчесності є підвищення прозорості та підзвітності місцевої адміністрації.

У рамках реалізації проєкту «Міста Доброчесності» від Антикорупційної Ініціативи ЄС (EUACI) для розгортання Електронної приймальні міської ради отримано серверне обладнання.

Електронна приймальня міста – це рішення для громадян, де вони можуть цілодобово з будь-якого пристрою подати заявку, залишити звернення, повідомити про корупційні дії тощо.

Що дасть Електронна приймальня міста?

•  Це можливість у реальному часі перевіряти статус обробки документів, зменшуючи час очікування та невизначеність.

•  Отримувати повідомлень про зміни статусу через e-mail, SMS або в особистому кабінеті

Структура Електронної приймальні Житомирської міської ради включатиме такі елементи :

Інформаційно-комунікаційні сервіси та е-послуги, що не потребують попередньої реєстрації та авторизації; Електронний кабінет мешканця – точка доступу користувачів до сервісів системи, що потребують попередньої реєстрації та авторизації.

Електронний кабінет депутата – точка доступу користувачів до інформації про діяльність депутатів міської ради з можливістю надіслати звернення до депутата.

Про подальші дії щодо впровадження Електронної приймальні будемо інформувати й надалі.