КП "Автотранспортне підприємство 0628" інформує про намір здійснити зміну діючих тарифів на послуги з вивезення твердих побутових відходів (ТПВ) та рідких відходів (РВ)

11.01.2018

     На виконання наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 30.07.2012 №390 "Про затвердження Порядку доведення до споживачів інформації про перелік житлово-комунальних послуг, структуру цін/тарифів, зміну цін/тарифів з обґрунтуванням її необхідності та про врахування відповідної позиції територіальних громад", КП "Автотранспортне підприємство 0628" інформує про намір здійснити зміну тарифів на послуги з вивезення твердих побутових відходів та рідких відходів

Структуру тарифів наведено в наступній табличці №1 нижче:

                                                                                                                                                   (таб.1)

№ п/п

Структура тарифів

Планові витрати на вивезення ТПВ

на 1 куб.м. (грн.)

Планові витрати на вивезення рідких відходів

на 1 куб.м. (грн.)

1

Прямі матеріальні витрати, всього, в т. ч.:

14,93

16,03

.1

витрати на паливно-мастильні матеріали

14,93

16,03

2

Прямі витрати з оплати праці, всього, у тому числі:

7,70

74,20

2.2

основна заробітна плата виробничого персоналу

6,23

53,09

2.3

додаткова заробітна плата виробничого персоналу

1,47

21,11

3

Інші прямі витрати:

3,36

39,10

3.3

в т.ч. відрахування на соціальні заходи (22%)

1,69

16,32

3.4

амортизація основних засобів та інших необоротних активів

1,67

17,26

3.5

Оплата стоків

0,00

5,51

4

Загальновиробничі витрати, всього, у тому числі:

5,09

9,94

4.1

Витрати, повязані з управлінням виробництва, всього, у тому числі:

5,09

9,94

4.1.1

основна, додаткова заробітна плата та гарантійні та компенсаційні виплати загальновиробничого персоналу

1,91

3747

4.1.2

внески на загальнообовязкове державнестрахування загальновиробничого персоналу

0,42

0,83

4.2

витрати на електроенергію

0,32

0,63

4.3

витрати на ремонтні роботи основних засобів

1,94

3,80

4.4

податок на землю

0,32

0,63

4.5

інші витрати, в тому числі:

0,17

0,31

4.5.1

витрати на страхування

0,11

0,29

4.5.2

будівництво майданчиків під відходи

0,03

0,00

4.5.3

витрати на охорону праці

0,03

0,03

5

Адміністративні витрати, всього, у тому числі:

8,85

16,87

5.1

основна, додаткова заробітна плата та гарантійні та компенсаційні виплати адміністративного персоналу

6,61

12,91

5.2

внески на загальнообовязкове державнестрахування адміністративного персоналу

1,45

2,86

5.3

амортизація основних засобів, інших необоротних матеріальних активів адміністративного призначення

0,02

0,03

5.4

витрати на службові відрядження

0,00

0,01

5.5

оплата послуг зв"язку

0,05

0,09

5.6

витрати на перепіготовку кадрів

0,01

0,03

5.7

витрати на послуги банків

0,09

0,17

5.8

поштово-телеграфйні послуги

0,02

0,03

5.9

витрати на канцтовари, бланки

0,04

0,09

5.10

витрати пов"язані із використанням службових автомобілів

0,18

0,36

5.11

витрати на послуги за використання особових рахунків по вивозу відходів

0,20

0,00

5.12

інші адміністративні виитрати

0,16

0,31

5.12.1

витрати на опалення та воду

0,12

0,20

5.12.2

витрати на ремонт та обслуговування комп"ютерної техніки, програми 1С

0,03

0,09

5.12.3

витратні матеріали (миючі засоби, для прибирання, тощо)

0,01

0,03

6

Витрати на збут

0,00

0,00

7.1.

Інші операційні витрати

1,70

0,00

 

оренда контейнерів

1,21

0,00

 

оренда сміттєвозів

0,49

0,00

8

Планові витрати з операційної діяльності

41,62

156,14

8

Фінансові витрати

0,00

0,00

9

Повна планова собівартість послуг

41,62

156,14

10

Запланований рівень рентабельності:

  
 

        для населення %

1,0

5,3

 

        для бюджетних споживачів %

8,6

13,2

 

        для інших споживачів %

12,7

17,5

11

Тариф на оплату послуг (без ПДВ)

  
 

        для населення 

42,04

164,42

 

        для бюджетних споживачів

45,19

176,75

 

        для інших споживачів

46,91

183,47

12

Тариф на оплату послуг (з ПДВ)

  
 

        для населення за 1 куб.м.

50,45

197,30

 

        для бюджетних споживачів за 1 куб.м.

54,22

212,10

 

        для інших споживачів за 1 куб.м.

56,29

220,16

 

       для населення (за 1 людину на місяць для багатоквартирних  будинків) грн.

7,36

149,95

 

      для населення (за 1 людину на місяць для приватних будинків) грн..

7,57

149,95

 

Величина зміна тарифів наводиться в таблиці №2

                                                                                                                                           (таб.№2)

Вивезення твердих побутових відходів

 

Діючий тариф

Плановий тариф

+/-

- для населення за 1 куб.м.

36,16

50,45

+ 14,29

- для бюджетних організацій за 1 куб.м.

39,20

54,22

+15,02

- для інших споживачів за 1 куб.м.

43,15

56,29

+13,14

для населення (за 1 людину на місяць для багатоквартирних  будинків) грн.

5,27

7,36

+ 2,09

для населення (за 1 людину на місяць для приватних будинків) грн.

5,42

7,57

+2,15

Вивезення рідких відходів

 

Діючий тариф

Плановий тариф

+/-

- для населення за 1 куб.м.

30,97

197,30

+166,33

- для бюджетних організацій за 1 куб.м.

30,97

212,10

+181,13

- для інших споживачів за 1 куб.м.

30,97

220,16

+189,19

для населення (за 1 людину на місяць для багатоквартирних не каналізованих будинків) грн.

23,54

149,95

+126,41

для населення (за 1 людину на місяць для приватних будинків) грн.

23,54

149,95

+126,41

 

 

Обґрунтування причин зміни тарифу

 

      Діючі на сьогодні тарифи на вивезення твердих побутових відходів (для всіх категорій споживачів) затверджені Рішенням виконавчого комітету Житомирської міської ради №24 від 21.01.2015 року у розмірах:

     - для населення - 42,12 грн./ м³;

                 або

                     - 5,27 грн./ для 1 люд. на місяць у будинках приватного сектора

                     - 5,42 грн./ для 1 люд. в місяць у багатоквартирних будинках

   - для бюджетних організацій  -  45,26 грн./м³;

  - для інших споживачів  -  49,21 грн./м³;

 

Та рішенням виконавчого комітету Житомирської міської ради від 15.03.2007 року № 188 «Про затвердження норм утворення твердих побутових відходів» де затверджені норми надання послуг з вивезення побутових відходів на одного мешканця, які складають:

 - для багатоквартирних житлових будинків – 1,75 куб.м. в рік

- для житлових будинків приватного сектору – 1,8 куб.м. в рік

 

Та норм  утворення рідких відходів

 -  для багатоквартирних неканалізованих будинків на 1 людину  - 0,25 л на добу.

 

    Фактичний рівень відшкодування економічно обґрунтованих витрат підприємства діючого тарифу вивезення твердих побутових відходів за І півріччя 2017 року складає 76,8 %.  Тобто є збитковим.

    Це зумовлено:

     -  значним зростанням витрат на мінімальну заробітну плату з 1218 грн. до 3200 грн.

     - подорожанням витрат на паливо-мастильні матеріали

                     - ДП  з 19,49 грн. до 21,50 грн.

                     - газ   з   8,75 грн. до 10,15 грн.

На підставі вищезазначеного, для забезпечення прибуткової діяльності підприємства, вважаємо за доцільне привести їх до економічно обґрунтованих витрат.
 

Зауваження та пропозиції від фізичних та юридичних осіб приймаються на електронну адресу: [email protected], та аресу: м.Житомир, 3-й пров.Транзитний,65.

 

    Начальник КАТП 0628                                                                                 Колесник С.В.