Найменування об’єкта приватизації, його місцезнаходження | Будівля колишнього дитячого інфекційного відділення за адресою: м. Житомир, вул. Романа Шухевича, 2а |
Дані про будівлі (споруди, нежитлові приміщення) та земельну ділянку, на якій розташовано об’єкт приватизації (місцезнаходження, кадастровий номер (за наявності), площа, цільове призначення земельної ділянки, інформація про особу, якій земельна ділянка належить на праві власності або на праві користування, інформація про наявність обтяжень на земельну ділянку), функціональне використання будівель (споруд, нежитлових приміщень) та умови користування ними | Приміщення І групи капітальності розміщене у двоповерховій будівлі з підвалом (за винятком частини підвальних приміщень площею 287,3 кв.м, що є захисною спорудою цивільного захисту) колишнього дитячого інфекційного відділення загальною площею 3104,2 кв.м., у периферійній зоні поруч з КУ Центральна міська лікарня №2 м.Житомира. Фундамент бутобетонний, стіни цегляні, покрівля рубероїд, перекриття залізобетонні. Будівля розташована на земельній ділянці територіальної громади міста Житомира в особі Житомирської міської ради загальною площею 0,92 га, кадастровий номер: 1810136300:06:009:0060. План будівлі та фотоматеріали додаються. |
Інформація про балансоутримувача (найменування, його місцезнаходження і контактні дані) | Комунальна установа Центральна міська лікарня №2 м. Житомира (код ЄДРПОУ 01992096), адреса: м. Житомир, вул. Романа Шухевича, 2а |
Спосіб проведення аукціону | електронний аукціон з умовами |
| |
Стартова ціна об’єкта | 10 743 015,6 грн. (з ПДВ) |
Розмір гарантійного внеску | 1 074 301,56 грн. (з ПДВ) |
Розмір реєстраційного внеску | 744,6 грн. |
Найменування установи банку, її адреса та номери рахунків, відкритих для внесення гарантійного внеску, реєстраційного внеску | https://prozorro.sale/info/elektronni-majdanchiki-ets-prozorroprodazhi-cbd2
|
Найменування банку, ідентифікаційний код згідно з ЄДРПОУ, МФО, місцезнаходження та номери рахунків у національній валюті, доларах США і євро, відкриті для перерахування електронних майданчиків гарантійного та реєстраційного внесків, та казначейських рахунків для проведення розрахунків за придбані об’єкти | Банк одержувакча коштів - ГУДКСУ у м. Житомир, Житомирської області, МФО 811039, одержувач коштів - виконавчого комітету Житомирської міської ради Житомирської області, код ЄДРПОУ 04053625, р/р 37328015002262 (у національній валюті). |
Інформація про договори оренди, укладені щодо об’єкта або його частини, із зазначенням за кожним таким договором найменування орендаря, орендованої площі, розміру місячної орендної плати, строку дії договору оренди | Договори оренди відсутні. Приміщення вільне. |
щоденно з 09.00 год. до 17.00 год. крім суботи та неділі | |
відсутня | |
Назва організатора аукціону, адреса, номер телефону, час роботи служби з організації аукціону | Відділ по управлінню та приватизації комунального майна Житомирської міської ради, адреса: 10014, м.Житомир, майдан імені С.П.Корольова, 4/2, тел. 48-12-20, 48-12-21 Графік роботи відділу: з 09.00 год. до 18.00 год., перерва на обід: 13.00-14.00 год. Вихідні: субота, неділя. |
Адреса веб-сайту організатора | Е-mail [email protected]. |
Дата і номер рішення органу приватизації про затвердження умов продажу об’єкта приватизації, прийнятого відповідно до частини четвертої статті 15 Закону | Наказ відділу по управлінню та приватизації комунального майна міської ради від 24.10.2018 № 84-П |
Унікальний код, присвоєний об’єкту приватизації під час публікації переліку об’єктів, що підлягають приватиза-ції, в електронній торговій системі | UA-AR-P-2018-10-01-000004-2 |
Період між аукціоном з умовами або без умов та аукціоном із зниженням стартової ціни, аукціоном із зниженням стартової ціни та аукціоном за методом покрокового зниження стартової ціни та подальшого подання цінових пропозицій (20—35 календарний день від дати опублікування інформаційного повідомлення) | 30 календарних днів |
Інформація про аукціон та про умови на яких здійснюється приватизація об’єкта
| 1. Аукціон з умовами: Дата, час та місце проведення аукціону: 20.11.2018, час проведення аукціону встановлюється автоматично ЕТС. Стартова ціна об’єкта: 10 743 015,6 грн. (з ПДВ). Гарантійний внесок для участі в аукціоні – 10% в розмірі 1 074 301,56 грн. Реєстраційний внесок 744,6 грн. Крок аукціону - 1% стартової ціни, що складає 107 430,16 грн. Умови продажу: з обов’язковим збереженням профілю діяльності об’єкта, як медичного закладу. Заява на участь в електронному аукціоні повинна містити закриту цінову пропозицію та подається протягом всього часу з моменту опублікування відповідного інформаційного повідомлення в електронній торговій системі до закінчення кінцевого строку прийняття заяв на участь в електронному аукціоні/закритих цінових пропозицій. Кінцевий строк подання заяви на участь в аукціоні з умовами, аукціоні із зниженням стартової ціни (подання цінових аукціонних пропозицій) встановлюється ЕТС для кожного електронного аукціону окремо в проміжку часу з 19-30 до 20-30 години дня, що передує дню проведення електронного аукціону. У разі якщо об’єкт, що пропонувався до продажу на аукціоні не продано, проводиться повторний аукціон із зниженням стартової ціни на 50%. Період між аукціоном з умовами та аукціоном з умовами зі зниженням стартової ціни складає 30 календарних днів від дати опублікування інформаційного повідомлення в ЕТС. 2. Аукціон з умовами зі зниженням стартової ціни: Стартова ціна об’єкта: 5 371 507,8 грн. (з ПДВ). Гарантійний внесок для участі в аукціоні – 10% в розмірі 537 150,78 грн. Реєстраційний внесок 744,6 грн. Крок аукціону - 1% стартової ціни , що складає 53 715,08 грн. Умови продажу: з обов’язковим збереженням профілю діяльності об’єкта, як медичного закладу. Заява на участь в електронному аукціоні повинна містити закриту цінову пропозицію та подається протягом всього часу з моменту опублікування відповідного інформаційного повідомлення в електронній торговій системі до закінчення кінцевого строку прийняття заяв на участь в електронному аукціоні/закритих цінових пропозицій. Кінцевий строк подання заяви на участь в аукціоні з умовами із зниженням стартової ціни (подання цінових аукціонних пропозицій) встановлюється ЕТС для кожного електронного аукціону окремо в проміжку часу з 19-30 до 20-30 години дня, що передує дню проведення електронного аукціону. Період між аукціоном з умовами зі зниженням стартової ціни та аукціоном за методом покрокового зниження стартової ціни та подальшого подання цінових пропозицій складає 30 календарних днів від дати опублікування інформаційного повідомлення в ЕТС. 3.Аукціон за методом покрокового зниження стартової ціни та подальшого подання цінових пропозицій: Стартова ціна об’єкта: 5 371 507,8 грн. (з ПДВ). Гарантійний внесок для участі в аукціоні – 10% в розмірі 537 150,78 грн. Реєстраційний внесок 744,6 грн. Крок аукціону - 1% стартової ціни , що складає 53 715,08 грн. Умови продажу: з обов’язковим збереженням профілю діяльності об’єкта, як медичного закладу. Заява на участь в електронному аукціоні повинна містити закриту цінову пропозицію та подається протягом всього часу з моменту опублікування відповідного інформаційного повідомлення в електронній торговій системі до закінчення кінцевого строку прийняття заяв на участь в електронному аукціоні/закритих цінових пропозицій. Кінцевий строк подання заяви на участь в аукціоні за методом покрокового зниження ціни та подальшого подання цінових пропозицій встановлюється ЕТС для кожного електронного аукціону окремо в проміжку часу з 16-15 до 16-45 години дня проведення електронного аукціону. |
Встановлена органами приватизації територіальних громад кількість кроків аукціону за методом покрокового зниження стартової ціни та подальшого подання цінових пропозицій | Кількість кроків 5 |
Єдине посилання на веб-сторінку адміністратора, на якій є посилання на веб-сторінки операторів електронного майданчика, які мають право використовувати електронний майданчик і з якими адміністратор уклав відповідний договір (оператори зазначаються в алфавітному порядку) |
|