Офіційний веб-сайт Житомирської міської ради

Результати розгляду пропозицій та зауважень під час проведення громадських слухань щодо проекту містобудівної документації

21.12.2023

Результати розгляду пропозицій та зауважень під час проведення громадських слухань щодо проекту містобудівної  документації: «Внесення змін до детального плану території в районі вул. Чуднівська  та  річки Тетерів в м. Житомирі», що відбулися 30.11.2023 .

Замовник – Департамент містобудування та земельних відносин Житомирської міської ради.

Розробник – ТОВ «АРХБУДДИЗАЙН СЕРВІС».

Відповідно до вимог ст. 19, 21 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» та Порядку проведення громадських слухань щодо проєктів містобудівної документації на місцевому рівні, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25.05.2011 № 555 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2022 р. № 1196), надаємо результати розгляду пропозицій, висловлених під час громадських слухань 30.11.2023, під час засідання погоджувальної комісії 11.12.2023 та які надійшли з 15.11.2023 по 15.12.2023.

Усні пропозиції внесено до протоколу засідання. За визначений термін (з 15.11.2023 по 15.12.2023) надійшло 9 письмових пропозицій (зауважень).

Результати розгляду.

 

№п/п

 

Питання для розгляду

 

Відповідь

1

Зазначено про неточність у відомостях забудови території ЖК «Авіла-парк» та «Динамо» відображених в кресленнях (існуючий стан): кількісь квартир, поверховість.

Пропозиція щодо виключення території ЖК «Авіла-парк» та «Динамо» з меж розроблення детального плану, у зв’язку з тим, що даний об’єкт введено в експлуатацію.

Пропозиція розміщення паркомісць для «Динамо».

 

 

Внесено зміни та виключено територію в матеріали містобудівної документації (див. матеріали ДПТ арк. ГП-6)  (враховано).

Поблизу «Динамо»  на перспективу передбачено майданчик для тимчасового зберігання автотранспорту (див. матеріали ДПТ арк. ГП-6)  (враховано).

2

Пропозиція необхідності відображення земельних ділянок та форм власності щодо земельних ділянок зазначених в попередньому детальному плані,

врахування вимог законодавства, нанесення меж земельних ділянок та обмежень їх використання.

Необхідність розроблення розділу Землеустрою та землекористування згідно вимог законодавства.

 

В матеріалах містобудівної документації доопрацьовано розділ Землеустрій та землекористування,  відображено план сучасного використання земель за формою власності із зазначенням категорії та виду цільового призначення з урахуванням наявних обмежень та обтяжень. Також план земельних ділянок, сформованих за результатами розроблення документації, які підлягають внесенню до Державного земельного реєстру, в районі вул. Чуднівська та річки Тетерів в м. Житомирі (див. матеріали ДПТ арк. ГП-14, ГП-15, ГП-16 та ПЗ розділ Землеустрій та землекористування) (враховано).

 

3

 

Неточності в розрахунках (населення, кількості квартирта мешканців, паркомісця, озеленення,  майданчики, потужності та інш. параметри), техніко-економічних показників у  детальних план.

Необхідність розрахунків для розуміння ситуації з паркомісцями, планування дитячих, спортивних майданчиків для дітей та підлітків, актуальність питання вигулу тварин.

Необхідність надання розрахунків та їх обгрунтування.  

Невідповідність нумерації об’єктів в матеріалах (під одним номером, декілька об’єктів), невідповідність розміщення об’єктів 9, 31, 32.

 

 

 Розрахунки щодо населення, кількості квартир та мешканців, паркомісць, озеленення,  майданчиків, потужностей та інш. параметрів доопрацьовано відповідно до ДБН Б.2.2-12:2019 «Планування і забудова територій»  див. матеріали ДПТ арк. ГП-6 (таблиця розрахунку прибудинкової території) та ПЗ арк. 6 (враховано).

Детальним планом території передбачається провести чітке зонування території за рахунок організації пішохідно-транспортного зв’язку,                                                                                                                           розміщення необхідних майданчиків, в т. ч. для вигулу тварин, комплексного благоустрою та озеленення території (враховано).

Технічна помилка під час нумерації об’єктів виправлена в матеріалах містобудівної документації (враховано).

 

4

 

 

Невідповідність фактичного розміщення об’єктів благоустрою  рішенням на проектному плані щодо території ЖК «Перлини Корбутівки» зазначених в детальному плані, затвердженому у 2018 році та ділянки                 ЖБК «Добробат» щодо прибудинкових територій та порядку користування,озеленення, розміщення майданчиків.

Пропозиція залишити незмінними земельні ділянки №1 та №9 зазначені в детальному плані (коригування), затвердженому у 2018 році і який є чинним на сьогоднішній день.

Відсутність в розрахунках відомостей по земельній ділянці з кадастровим номером 1810136300:11:010:0015                              (ЖК «Перлини Корбутівки»).

 

 

 

На проектному плані об’єкти благоустрою зазначені по існуючій ситуації, та не суперечать будівельним нормам, будівництво здійснювалося згідно робочого проекту даного об’єкту  з проходженням  експертизи .

  (враховано).

  Розрахунки щодо населення, кількості квартир та мешканців, паркомісць, озеленення,  майданчиків, потужностей та інш. параметрів доопрацьовано відповідно до ДБН Б.2.2-12:2019 «Планування і забудова територій»  див. матеріали ДПТ арк. ГП-6 (таблиця розрахунку прибудинкової території) та ПЗ арк. 6 (враховано).

 

5

 

 

 

Відсутність в розрахунках ЖК «Перлини Корбутівки», «Перлини Житомира» площ ділянок, кількість квартир,  зазначення невірної кількості квартир ЖК «Тетерівський -16», ЖК «Тетерівський -18», розрахункової чисельності населення. Неточності у розрахунках та неврахування фактичних показників по існуючим об’єктам, які введені в експлуатацію.

 

 

 

 

 

 

Розрахунки щодо населення, кількості квартир та мешканців, паркомісць, озеленення,  майданчиків, потужностей та інш. параметрів доопрацьовано відповідно до ДБН Б.2.2-12:2019 «Планування і забудова територій»  див. матеріали ДПТ арк. ГП-6 (таблиця розрахунку прибудинкової території) та ПЗ арк. 6 (враховано).

 

6

Проблеми з транспортною мережею.

Необхідність будівництва дороги від вул. Чуднівської до «Перлин Корбутівки» та термінів реалізауції,  фінансування виконання робіт.

Впорядкування проїзду до Тетерівського бульвару, його жахливого стану,  проблеми заїзду, термінів реалізації рішень детального плану (будівництво доріг). Врахування проходження мереж.

Зауваження щодо недоцільності  розміщення велодоріжок, поки відсутній паркінг біля «Динамо та вузьких пішохідних доріжок.

Необхідність визначення  термінів реалізації та виконавців дороги пров. Корбутівський, дороги з Тетерівського бульвару до ЖК «Тетерівський бульвар» порядку заїздів (плани та порядок реалізації), врахування  проблем з під’їзними шляхами під час будівництва БК «Інтеграл-буд»,  організації дорожнього руху на всіх етапах реалізації містобудівної документації.

 

Сучасний стан території для розміщення багатоповерхової забудови характеризується частково упорядкованою вулично- дорожньою мережею.

Заїзд на територію здійснюється з вул. Чуднівська. Детальним планом території передбачається проведення чіткого зонування території за рахунок організації пішохідно-транспортного зв’язку, розміщення необхідних майданчиків, комплексного благоустрою та озеленення території (див. матеріали ДПТ арк. ГП-6 (таблиця розрахунку прибудинкової території) та ПЗ арк. 6) ( враховано).

Транспортну схему детального плану прийнято з урахуванням положень Генерального плану міста. Це передбачає створення центральної транспортної вісі з півночі на південь з параметрами бульвару. З східної сторони від бульвару передбачено розміщення громадської (комерційної) забудови. Також, створенням «набережної» (проїзд наближений до р. Тетерів) передбачено чітке функціональне розмежування житлової та рекреаційної зон, організацію зони відпочинку з використанням елементів рельєфу та виходу до  річки Тетерів (враховано).

Поблизу «Динамо»  на перспективу передбачено майданчик для тимчасового зберігання автотранспорту (враховано).

Матеріали містобудівної документації доопрацьовано, зазначені основні етапи освоєння території (див. арк. ГП-13 та ПЗ-6), також отримано від ТОВ «Інвестиційна технологія» інформацію про етапи, терміни та фінансування реалізації проектних рішень, в т.ч. впорядкування Тетерівського  бульвару та участь у фінансуванні реконструкції існуючої КНС для обслуговування масиву (додано до матеріалів містобудівної документації). (враховано).

 

7

Врахування показників та етапів виконання містобудівної документації відповідно до ДБН Б.1.1-14:2021 «Склад та зміст містобудівної документації на місцевому рівні» (не реалізовано передбачене детальним планом: садочок, школа, рекреаційну зону, майданчики, школу водних видів спорту) та дотримання вимог Генерального плану.

Матеріали містобудівної документації доопрацьовано, зазначені основні етапи освоєння території (див. арк. ГП-13 та ПЗ-6), також отримано від ТОВ «Інвестиційна технологія» інформацію про етапи, терміни та фінансування реалізації проектних рішень, в т.ч. впорядкування Тетерівського  бульвару та участь у фінансуванні реконструкції існуючої КНС для обслуговування масиву (додано до матеріалів містобудівної документації) (враховано).

Розрахунків кількості дітей навчальних  закладів проведено з врахуванням радіусів доступності та державних будівельних норм. Територія дошкільного навчального закладу (садочок) становить 7750,00 кв.м, заклад розрахований на 228 дитини, а територія загальноосвітнього навчального закладу (школа) – 22100,00 кв.м, заклад розрахований на  1108 учнів. Будівництво школи планується на частині ділянки, яка має рівний рельєф. Земельна ділянка, яка планується для довідведення для функціонування школи саме на 1250 учнів, може бути використана для озеленення та розміщення майданчиків з врахуванням рельєфу (враховано).

 

8

Опрацювання розділу стратегічної екологічної оцінки в містобудівній документації, необхідності розроблення згідно вимог чинного законодавства.

Врахування прибережно-захисної зони - 100 метрів, розміщення в ній об’єктів (дороги, стоянки, інші майданчики).

 Врахування рельєфу ділянок, наявності грунтових вод.

Виконання майданчиків з максимальним збереженням зелених насаджень та покриву.

Врахування захисту та збереження довкілля, природного середовищ, проблем з прибережно - захисною зоною, водною системою.

 

В детальному плані  доопрацьовано розділ «Охорона навколишнього природного середовища» (див. ПЗ розділ 12 )(враховано).

Статтею 60 Земельного Кодексу України визначено, що межі прибережних захисних смуг, пляжних зон зазначаються в документації із землеустрою, містобудівній документації на місцевому та регіональному рівнях.

Рішенням 15 сесії Житомирської міської ради 7 скликання від 30.11.2016 року № 454 затверджено Генеральний план м. Житомира.

Згідно Водного Кодексу України прибережно-захисна смуга р. Тетерів як середньої річки складатиме 50 м та подвоюється, бо крутизна схилу       річки на даній ділянці становить більше 3° і прийнята 100м. Інформація щодо прибережно-захисної смуги  відображена в пояснюючій записці та кресленнях містобудівної документації (див. арк. ГП-5,6)

Відповідно до чинного законодавства розміщення лінійних об’єктів можливе в прибережно-захисній смузі річки. Обмеження господарської діяльності передбачені ст. 89 Водного кодексу України. Об’єкти, що знаходяться у прибережно-захисній смузі, можуть експлуатуватися, якщо при цьому не порушується її режим. 

Проїзд передбачено чинною містобудівною документацією (враховано).

На території проходить діюча зливна каналізація, яка в подальшому впадає в тальвег (водовідведення здійснюється відкритим способом по рельєфу місцевості). При подальшій експлуатації тальвега (струмка) передбачається можливість  взяття  його в підземний канал. Це є вимушені дії для запобігання забруднення водойми від зовнішніх факторів та запобігання підтоплення території, також ці дії дають змогу реалізувати на території ДПТ дитячий садок  та  школу,  які є вкрай необхідні для мешканців даної території. Після взяття струмка в  підземний канал санітарно-захисна зона не нормується (див.  арк. ГП-6,8 та ПЗ).

Згідно нормативно-правових актів України здійснення проектних робіт передбаченої забудови вимагає дотримання основних положень нормативних документів, які спрямовані на охорону і відродження водних екосистем та встановлення безпечних умов проживання населення (враховано).

Перелік об’єктів, щодо яких законодавством передбачено здійснення оцінки впливу на довкілля визначені Статтею 3 ЗУ «Про оцінку впливу на довкілля», пунктами відповідно 2 та 3, визначено першу та другу категорії видів планованої діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля і підлягають оцінці впливу на довкілля. Об’єкти та характеристики, що відносяться до розміщення багатоквартирної житлової забудови та громадської забудови в даному переліку відсутні.

Внесення змін до Детального плану території в районі вул. Чуднівська та річки Тетерів в м. Житомирі"  не підлягає оцінці впливу на довкілля та не відноситься до сфери дії ЗУ «Про стратегічну екологічну оцінку» (враховано).

 

9

Проблеми каналізування мікрорайону:

проблем з водопостачанням та водовідведенням (каналізуванням) в ЖК «Перлини Корбутівки», ЖК «Тетерівський бульвар», невиконання зобов’язань щодо реалізації реконструкції каналізаційно-насосної станції (КНС) та оновлення мереж, приєднання існуючих будинків до КНС, технічної неспроможності КНС, невідповідності діаметру труб, насосів та потужностей  в тому числі для новобудов.

Пропозиція підписання реальної угоди реалізації реконструкції КНС між інвесторами та КП «Житомирводоканал» (інвестиційна угода або угода соціальної відповідальності інвесторів). Виконання умов меморандуму між КП «Житомирводоканал»  та ТОВ «Інвестиційна технологія».

Відображення в матеріалах містобудівної документації  термінів реалізації  реконструкції КНС з урахуванням  її потужності.

Водовідведення, створення системи відведення стічних вод відбувалось у відповідності сучасних європейських норм.

 

 

 

 

 

 

 

Необхідності надання КП «Житомирводоканал» відповідей на питання:

-    щодо меморандуму; угоди з ТОВ «Інтергал-буд»;

- розрахунків потужностей КНС, яку заплановано реконструювати, на реальну кількість мешканців (існуючих та проектованих будинків  мікрорайону)

- надання   технічних характеристик КНС ЖК «Тетерівський бульвар», кількості підключених будинків до неї,  потужностей для забезпечення потреб при повному заселенні.

 

Інженерні мережі та споруди побутової та зливової каналізації зазначені на схемі інженерних мереж, споруд і використання підземного простору в матеріалах містобудівної документації.

Потужності інженерних мереж та споруд визначаються проєктно - кошторисною документацією в подальшому на підставі вихідних даних на проектування.

Санітарно-захисна зона існуючої КНС прийнята 20м. Охоронні зони інженерних мереж враховані відповідно до ДБН Б.2.2-12:2019 «Планування і забудова територій» (враховано).

Інформація відображена в пояснюючій записці та кресленнях містобудівної документації. Проектні рішення щодо «струмка» мають бути реалізовані для можливості використання території та захистити його від зовнішнього забруднення.

Проєктом передбачено реконструкція діючої каналізаційної насосної станції та збільшення її потужності, також передбачено встановлення проміжної  КНС  (див. матеріали ДПТ арк ГП-6,9) (враховано).

Матеріали містобудівної документації доопрацьовано, зазначені основні етапи освоєння території (див. арк. ГП-13 та ПЗ-6), також отримано від ТОВ «Інвестиційна технологія» інформацію про етапи, терміни та фінансування реалізації проектних рішень, в т.ч. впорядкування Тетерівського  бульвару та участь у фінансуванні реконструкції існуючої КНС для обслуговування масиву (додано до матеріалів містобудівної документації). (враховано).

 

 

 

Відповідь надано голові правління ОСББ «Бульвар Тетерівський 16,18»

 

 

 

10

Врахування вимог цивільного захисту населення, місць розміщення найпростіших укриттів, дотримання вимог законодавства при визначенні підвальних приміщень укриттями та паспортів захисних споруд.

«Інженерно-технічні заходи цивільного захисту (цивільної оборони) на мирний час» та «Інженерно-технічні заходи цивільного захисту (цивільної оборони) на особливий період» розроблені в складі містобудівної документації.

Аналіз існуючого стану реалізації ІТЗ ЦЗ на території багатоквартирної житлової забудови здійснюється за показниками, які характеризують рівень реалізації ІТЗ ЦЗ щодо забезпечення захисту та життєдіяльності жителів та працівників будинків у місцях захисту від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру у мирний час.

Територія не є сейсмічно небезпечною, розрахункова інтенсивність сейсмічних поштовхів і коливань на території м. Житомира складає 6 балів відповідно до вимог ДБН В. 1.1-12:2014 (шкала МSK-64, карта ЗСР 2004-С).

У проектному рішенні детального плану враховується можливе проходження жовтих ліній - меж максимально можливого розповсюдження завалів багатоквартирної житлової та громадської забудови.

       Існуючий фонд захисних споруд цивільного захисту на території проектування - відсутній. Укриття для населення передбачаються в підвалах, цокольних або перших поверхах житлових і громадських будинків, що існують, та укриття населення у сховищах в особливий період з можливістю комплексного освоєння (подвійного використання) підземного простору з місцем розташування та роздачі питної води в підземних частинах житлових та громадських будинків, що проектуються (див. матеріали ДПТ арк ГП-10 та ПЗ) (враховано).

Відповідно до п. 10 ст. 31 ЗУ «Про регулювання містобудівної діяльності» розділ інженерно-технічних заходів цивільного захисту, у складі якого може передбачатися будівництво захисних споруд цивільного захисту або споруд подвійного призначення, а також проектні рішення щодо врахування вимог пожежної та техногенної безпеки обов’язково має містити проектна документація на будівництво, для:

1) об’єктів будівництва, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, на яких постійно перебуватимуть понад 50 фізичних осіб або періодично перебуватимуть понад 100 фізичних осіб;

2) інших об’єктів будівництва відповідно до переліку, визначеного Кабінетом Міністрів України.

Проектні рішення розділу інженерно-технічних заходів цивільного захисту мають забезпечувати дотримання вимог доступності для осіб з обмеженими фізичними можливостями та інших маломобільних груп населення.

 

11

 

Розрахунок площ земельних ділянок: для дошкільного навчального закладу (садочок) та загальноосвітнього навчального закладу (школа), розрахунків кількості дітей цих закладів, терміни реалізації та фінансування

Доцільності розміщення школи поряд з яром.

Розрахунків кількості дітей навчальних  закладів проведено з врахуванням радіусів доступності та державних будівельних норм. Територія дошкільного навчального закладу (садочок) становить 7750,00 кв.м, заклад розрахований на 228 дитини, а територія загальноосвітнього навчального закладу (школа) – 22100,00 кв.м, заклад розрахований на  1108 учнів. Будівництво школи планується на частині ділянки, яка має рівний рельєф. Земельна ділянка, яка планується для довідведення для функціонування школи саме на 1250 учнів, може бути використана для озеленення та розміщення майданчиків з врахуванням рельєфу (див. арк. ГП-12) (враховано).

 

12

Пропозиція щодо повернення місту земельної ділянки «Оселя щастя» та розміщення на ній дитячих, спортивних майданчиків,стоянок та інших об’єктів загального користування або рекреаційної зони.

 

Земельна ділянка, надана в користування  ЖК «Оселі щастя», цільове призначенням: 02.03. «для будівництва і обслуговування багатоквартирного житлового будинку» не може бути використана під розміщення паркінгу без зміни цільового призначення (відхилено).

 

13

Зазначити поверховість проектуємих будинків на кресленнях містобудівної документації.

Поверховість зазначена  в матеріалах містобудівної документації (див. матеріали ДПТ  арк .ГП – 6)(враховано).

14

Врахування права власності на будівлею «Маші та Ведмеді».                

Внесено зміни до графічних матеріалів проекту містобудівної документації, враховано право  власності на нерухоме майно (враховано).

 

15

Пропозиція щодо  щодо соціальної угоди між міською радою та інвесторами щодо забезпечення житлом учасників бойових дій.

Питання не стосується проектних рішень  містобудівної документації (відхилено).

16

Передбачити велодоріжки

Майданчики  спортивного простору з місцями відпочинку для людей.

 

Розрахунки щодо населення, кількості квартир та мешканців, паркомісць, вело доріжок, озеленення,  майданчиків (майданчики для занять спортом , дитячі майданчики, та майданчики для відпочинку дорослого населення  обмеженого користування та загального користування, майданчики для вигулу тварин), потужностей та інш. параметрів доопрацьовано відповідно до ДБН Б.2.2-12:2019 «Планування і забудова територій»  див. матеріали ДПТ арк. ГП-6, (таблиця розрахунку прибудинкової території) та ПЗ арк. 6 (враховано).

 

17

 

Детальним планом не передбачено жодної існуючої та проєктованої споруди відповідно до Кодексу Цивільного захисту України.

«Інженерно-технічні заходи цивільного захисту (цивільної оборони) на мирний час» та «Інженерно-технічні заходи цивільного захисту (цивільної оборони) на особливий період» розроблені в складі містобудівної документації. Існуючий фонд захисних споруд цивільного захисту на території проектування - відсутній. Укриття для населення передбачаються в підвалах, цокольних або перших поверхах житлових і громадських будинків, що існують, та укриття населення у сховищах в особливий період з можливістю комплексного освоєння (подвійного використання) підземного простору з місцем розташування та роздачі питної води в підземних частинах житлових та громадських будинків, що проектуються (див. матеріали ДПТ арк. ГП-10 та ПЗ) (враховано).

 

 

18

 

Врахування в проекті детального плану території природно-захисну смугу струмка, що проходить по східній частині території впадає у річку Тетерів, Водного Кодексу України.

Прибережні захисні смуги в межах населених пунктів відповідно до ст. 88 Водного кодексу України встановлюються згідно з генеральними планами населених пунктів. Рішенням 15 сесії Житомирської міської ради 7 скликання від 30.11.2016 року № 454 затверджено Генеральний план м. Житомира, яким не встановлені обмеження щодо прибережно-захисних смуг вздовж водного об’єкту «струмка (потічка)». Детальний план території деталізує положення генерального плану населеного пункту та визначає організацію і розвиток частини території населеного пункту.

Згідно Водного Кодексу України прибережно-захисна смуга р. Тетерів як середньої річки складатиме 50 м та подвоюється, бо крутизна схилу       річки на даній ділянці становить більше 3° і прийнята 100м. Інформація щодо прибережно-захисної смуги  відображена в пояснюючій записці та кресленнях містобудівної документації (див. арк. ГП-5,6) (враховано).

На території проходить діюча зливна каналізація, яка в подальшому впадає в тальвег (водовідведення здійснюється відкритим способом по рельєфу місцевості). При подальшій експлуатації тальвега (струмка) передбачається можливість  взяття  його в підземний канал. Це є вимушені дії для запобігання забруднення водойми від зовнішніх факторів та запобігання підтоплення території, також ці дії дають змогу реалізувати на території ДПТ дитячий садок  та  школу,  які є вкрай необхідні для мешканців даної території. Після взяття струмка в  підземний канал санітарно-захисна зона не нормується (див.  арк. ГП-6,8 та ПЗ) (враховано).

 

                                              Письмові пропозиції та зауваження

1

гр. Фесюк- Головко О.А.

щодо врахування під час розроблення містобудівної документації приватної власності на існуючу будівлю.

Внесено зміни до графічних матеріалів проекту містобудівної документації, враховано право  власності на нерухоме майно (враховано).

2

Представник ОСББ «Перлини Корбутівки», «Перлини Житомира», «Бульвар Тетерівський - 16»,  «Бульвар Тетерівський - 18»  Мелешко М.А.

щодо дотримання вимог законодавства при розробленні містобудівної документації; перенесення мереж;

щодо опрацювання розділу стратегічної екологічної оцінки в містобудівній документації, необхідності розроблення згідно вимог чинного законодавства;

щодо показників та етапів виконання містобудівної документації.

 

Відповідно до ст. 19 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» детальний план у межах населеного пункту уточнює положення генерального плану населеного пункту та визначає планувальну організацію і розвиток частини території.

Детальний план розробляється з метою визначення планувальної організації і функціонального призначення, просторової композиції і параметрів забудови кварталу, мікрорайону, іншої частини території населеного пункту, призначених для комплексної забудови чи реконструкції.

Матеріали містобудівної документації доопрацьовано, зазначені основні етапи освоєння території (див. арк. ГП-13 та ПЗ-6), також отримано від ТОВ «Інвестиційна технологія» інформацію про етапи, терміни та фінансування реалізації проектних рішень, в т.ч. впорядкування Тетерівського  бульвару та участь у фінансуванні реконструкції існуючої КНС для обслуговування масиву (додається).

Проектними рішеннями містобудівної документації передбачається перенесення мереж для можливості реалізації забудови. Перенесення існуючих інженерних мереж необхідно виконати з дотримання відповідних норм та технічних умов. Перенесення інженерних мереж здійснюється за кошти балансоутримувачів (власників) земельних ділянок на яких планується забудова (враховано).

Перелік об’єктів щодо яких законодавством передбачено здійснення оцінки впливу на довкілля визначені статтею 3 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля», пунктами відповідно 2 та 3, визначено першу та другу категорії видів планованої діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля і підлягають оцінці впливу на довкілля. Об’єкти та характеристики, що відносяться до розміщення багатоквартирної житлової забудови та громадської забудови в даному переліку відсутні.

Містобудівна документація «Внесення змін до Детального плану території в районі вул. Чуднівська та річки Тетерів в м. Житомирі»  не підлягає оцінці впливу на довкілля та не відноситься до сфери дії Закону України «Про стратегічну екологічну оцінку».

В матеріалах детального плану доопрацьовано розділ «Охорона навколишнього природного середовища» (див. ПЗ розділ 12) (враховано).

Вимоги містобудівної документації є обов’язковими для виконання всіма суб’єктами містобудування відповідно до ст. 5  Закону   України «Про   регулювання містобудівної діяльності». Матеріали містобудівної документації доопрацьовано, зазначені основні етапи освоєння території (див. арк. ГП-13 та ПЗ-6), також отримано від ТОВ «Інвестиційна технологія» інформацію про етапи, терміни та фінансування реалізації проектних рішень, в т.ч. впорядкування Тетерівського  бульвару та участь у фінансуванні реконструкції існуючої КНС для обслуговування масиву (враховано).

«Інженерно-технічні заходи цивільного захисту (цивільної оборони) на мирний час» та «Інженерно-технічні заходи цивільного захисту (цивільної оборони) на особливий період» розроблені в складі містобудівної документації.

Аналіз існуючого стану реалізації ІТЗ ЦЗ на території багатоквартирної житлової забудови здійснюється за показниками, які характеризують рівень реалізації ІТЗ ЦЗ щодо забезпечення захисту та життєдіяльності жителів та працівників будинків у місцях захисту від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру у мирний час.

Територія не є сейсмічно небезпечною, розрахункова інтенсивність сейсмічних поштовхів і коливань на території м. Житомира складає 6 балів відповідно до вимог ДБН В. 1.1-12:2014 (шкала МSK-64, карта ЗСР 2004-С).

У проектному рішенні детального плану враховується можливе проходження жовтих ліній - меж максимально можливого розповсюдження завалів багатоквартирної житлової та громадської забудови.

Існуючий фонд захисних споруд цивільного захисту на території проектування - відсутній. Укриття для населення передбачаються в підвалах, цокольних або перших поверхах житлових і громадських будинків, що існують, та укриття населення у сховищах в особливий період з можливістю комплексного освоєння (подвійного використання) підземного простору з місцем розташування та роздачі питної води в підземних частинах житлових та громадських будинків, що проектуються (див. матеріали ДПТ арк ГП-10 та ПЗ) (враховано).

Відповідно до п. 10 ст. 31 ЗУ «Про регулювання містобудівної діяльності» розділ інженерно-технічних заходів цивільного захисту, у складі якого може передбачатися будівництво захисних споруд цивільного захисту або споруд подвійного призначення, а також проектні рішення щодо врахування вимог пожежної та техногенної безпеки обов’язково має містити проектна документація на будівництво, для:

1) об’єктів будівництва, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, на яких постійно перебуватимуть понад 50 фізичних осіб або періодично перебуватимуть понад 100 фізичних осіб;

2) інших об’єктів будівництва відповідно до переліку, визначеного Кабінетом Міністрів України.

Проектні рішення розділу інженерно-технічних заходів цивільного захисту мають забезпечувати дотримання вимог доступності для осіб з обмеженими фізичними можливостями та інших маломобільних груп населення.

 

3

ГО «Захист води і риби» Відокремлений структурний підрозділ в м. Житомирі

Бобер Д.В.

щодо дотримання вимог законодавства; розміщення об’єктів в прибережно-захисній смузі річки;

врахування захисту та збереження довкілля, природного середовищ, проблем з прибережно - захисною зоною, водною системою.

 

Статтею 60 Земельного Кодексу України визначено, що межі прибережних захисних смуг, пляжних зон зазначаються в документації із землеустрою, містобудівній документації на місцевому та регіональному рівнях.

Рішенням 15 сесії Житомирської міської ради 7 скликання від 30.11.2016 року № 454 затверджено Генеральний план м. Житомира.

Згідно Водного Кодексу України прибережно-захисна смуга р. Тетерів як середньої річки складатиме 50 м та подвоюється, бо крутизна схилу       річки на даній ділянці становить більше 3° і прийнята 100м. Інформація щодо прибережно-захисної смуги  відображена в пояснюючій записці та кресленнях містобудівної документації (див. арк. ГП-5,6) (враховано).

На території проходить діюча зливна каналізація, яка в подальшому впадає в тальвег (водовідведення здійснюється відкритим способом по рельєфу місцевості). При подальшій експлуатації тальвега (струмка) передбачається можливість  взяття  його в підземний канал. Це є вимушені дії для запобігання забруднення водойми від зовнішніх факторів та запобігання підтоплення території, також ці дії дають змогу реалізувати на території ДПТ дитячий садок  та  школу,  які є вкрай необхідні для мешканців даної території. Після взяття струмка в  підземний канал санітарно-захисна зона не нормується (див.  арк. ГП-6,8 та ПЗ).

Згідно нормативно-правових актів України здійснення проектних робіт передбаченої забудови вимагає дотримання основних положень нормативних документів, які спрямовані на охорону і відродження водних екосистем та встановлення безпечних умов проживання населення (враховано).

прибережно-захисній смузі, можуть експлуатуватися, якщо при цьому не порушується її режим.  Проїзд передбачено чинною містобудівною документацією.

Згідно нормативно-правових актів України здійснення проектних робіт передбаченої забудови вимагає дотримання основних положень нормативних документів, які спрямовані на охорону і відродження водних екосистем та встановлення безпечних умов проживання населення (враховано).

 

 

 

 

Відповідно до чинного законодавства розміщення лінійних об’єктів можливе в прибережно-захисній смузі річки. Проїзд передбачено чинною містобудівною документацією (частково враховано).

 

4

   Гр. Корж З.В.

щодо екоконцепції планування території;

використання альтернативних джерел енергії;

багаторівневих паркінгів; передбачення велодоріжок, спортивного простору для дорослих та дітей; поверховості та архітектурної сумісності

Житомирською міською радою за підтримки проєкту «Інтегрований розвиток міст в Україні ІІ», що виконується німецькою урядовою компанією Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH за фінансової підтримки урядів Німеччини та Швейцаріїв проводяться зустрічі для напрацювання та вивчення матеріалів, аналізу сучасного стану зелених насаджень, рекреаційних об’єктів приміських лісів Житомира та рівень їх благоустрою в межах розробки розділів Екологічної стратегії Житомирської міської територіальної громади до 2050 року.

Детальним планом території передбачається провести чітке зонування території за рахунок організації пішохідно-транспортного зв’язку,                                                                                                                         розміщення необхідних майданчиків, комплексного благоустрою та озеленення території. Розрахунки розміщення дитячих, спортивних майданчиків для дітей та підлітків; дорослого населення,  вигулу тварин проведено відповідно до ДБН Б.2.2-12:2019 «Планування і забудова територій». Зберігання автомобілів передбачається на майданчиках для тимчасового зберігання автотранспорту для мешканців будинків. Завдяки значному перепаду рельєфу є можливість у стилобатній частині житлових будинків виконати підземно-наземні паркінги. Це забезпечить потребу мешканців житлового району та безпосередньо мешканців цих будинків у постійному зберіганні автотранспорту. При розміщенні двох підземних багаторівневих паркінгів, верхній рівень використовується для розміщення майданчиків (враховано).

Велодоріжки передбачені в матеріалах містобудівної документації. Також зазначимо, що розробляється Концепція розвитку велосипедної інфраструктури Житомирської міської територіальної громади - стратегічний документ, який міститиме важливі аспекти інтеграції велосипедного транспорту у загальну систему міської транспортної мережі (враховано).

Проектування будинків здійснюється у відповідності до ДБН В.2.2-15:2019 Житлові будинки з дотриманням вимог чинного законодавства. Детальним планом території передбачається повний комплекс благоустрою територій усіх ділянок, у тому числі озеленення території, тощо.

Висотність та поверховість об'єктів детального плану території визначена розрахунком у відповідності до діючих державних будівельних норм та площ земельних ділянок. Поверховість будівель запроектованих діючою містобудівною документацією не змінюється, а поверховість нових будівель проектується до 9 поверхів (10-й поверх - технічний) (враховано).

 

5

ГО «Земельна Варта Житомирщини»

щодо переліку земельних ділянок, що підлягають формуванню та реєстрації;

поверховості багатоквартирних житлових будинків;

прибережно-захисної смуги річки та дотримання вимог законодавства;

земельної ділянки з кадастровим номером 1810136300:11:012:0068.

В матеріалах містобудівної документації доопрацьовано розділ Землеустрій та землекористування,  відображено план сучасного використання земель за формою власності із зазначенням категорії та виду цільового призначення з урахуванням наявних обмежень та обтяжень. Також план земельних ділянок, сформованих за результатами розроблення документації, які підлягають внесенню до Державного земельного реєстру, в районі                               вул. Чуднівська та річки Тетерів в                        м. Житомирі (див. матеріали ДПТ арк. ГП-14, ГП-15, ГП-16 та ПЗ розділ Землеустрій та землекористування арк. 18-26) (враховано).   Детальний план території деталізує положення генерального плану населеного пункту та визначає організацію і розвиток частини території населеного пункту. Поверховість будівель запроектованих діючою містобудівною документацією не змінюється, а поверховість нових будівель проектується до 9 поверхів (10-й поверх - технічний) (відхилено).

В детальному плані  доопрацьовано розділ «Охорона навколишнього природного середовища» (див. ПЗ розділ 12 арк. 9-14).

Статтею 60 Земельного Кодексу України визначено, що межі прибережних захисних смуг, пляжних зон зазначаються в документації із землеустрою, містобудівній документації на місцевому та регіональному рівнях.

Рішенням 15 сесії Житомирської міської ради 7 скликання від 30.11.2016 року № 454 затверджено Генеральний план м. Житомира.

Згідно Водного Кодексу України прибережно-захисна смуга р. Тетерів як середньої річки складатиме 50 м та подвоюється, бо крутизна схилу       річки на даній ділянці становить більше 3° і прийнята 100м. Інформація щодо прибережно-захисної смуги  відображена в пояснюючій записці та кресленнях містобудівної документації (див. арк. ГП-5,6).

На території проходить діюча зливна каналізація, яка в подальшому впадає в тальвег (водовідведення здійснюється відкритим способом по рельєфу місцевості). При подальшій експлуатації тальвега (струмка) передбачається можливість  взяття  його в підземний канал. Це є вимушені дії для запобігання забруднення водойми від зовнішніх факторів та запобігання підтоплення території, також ці дії дають змогу реалізувати на території ДПТ дитячий садок  та  школу,  які є вкрай необхідні для мешканців даної території. Після взяття струмка в  підземний канал санітарно-захисна зона не нормується (див.  арк. ГП-6,8 та ПЗ).

Згідно нормативно-правових актів України здійснення проектних робіт передбаченої забудови вимагає дотримання основних положень нормативних документів, які спрямовані на охорону і відродження водних екосистем та встановлення безпечних умов проживання населення.

Відповідно до чинного законодавства розміщення лінійних об’єктів можливе в прибережно-захисній смузі річки. Проїзд передбачено чинною містобудівною документацією (частково враховано).

Відповідно до ст. 19 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» детальний план у межах населеного пункту уточнює положення генерального плану населеного пункту та визначає планувальну організацію і розвиток частини території.

Детальний план розробляється з метою визначення планувальної організації і функціонального призначення, просторової композиції  і параметрів забудови кварталу, мікрорайону, іншої частини території населеного пункту, призначених для комплексної забудови чи реконструкції. Проектні рішення щодо земельної ділянки площею 0,4591 га (кадастровий  номер 1810136300:11:012:0068) прийняті під час комплексного розрахунку розміщення будівель і споруд мікрорайону (відхилено).

 

6

Гр. Міщенко О.В.

щодо приведення проектного плану до норм чинного законодавства, поверховості багатоквартирних житлових будинків.

 

Відповідно до ст. 19 Закону України « Про регулювання містобудівної діяльності» детальний план території деталізує положення генерального плану населеного пункту та визначає організацію і розвиток частини території населеного пункту.

Висотність та поверховість об'єктів детального плану території визначена розрахунком у відповідності до діючих державних будівельних норм та площ земельних ділянок.

Поверховість будівель запроектованих діючою містобудівною документацією не змінюється, а поверховість нових будівель проектується до 9 поверхів (10-й поверх - технічний) (відхилено).

 

7

Гр. Міщенко О.В.

щодо природно - захисної смуги «струмка», прибережно-захисної смуги та розміщення в ній об’єктів, дотримання вимог ст. 89 Водного кодексу України

Прибережні захисні смуги в межах населених пунктів відповідно до ст. 88 Водного кодексу України встановлюються згідно з генеральними планами населених пунктів. Рішенням 15 сесії Житомирської міської ради 7 скликання від 30.11.2016 року № 454 затверджено Генеральний план м. Житомира, яким не встановлені обмеження щодо прибережно-захисних смуг вздовж водного об’єкту «струмка (потічка)». Детальний план території деталізує положення генерального плану населеного пункту та визначає організацію і розвиток частини території населеного пункту (відхилено).

Відповідно ст. 89 Водного кодексу України прибережних захисних смугах уздовж річок, навколо водойм та на островах забороняється будівництво будь-яких споруд (крім гідротехнічних, навігаційного призначення, гідрометричних та лінійних, а також інженерно-технічних і фортифікаційних споруд, огорож, прикордонних знаків, прикордонних просік, комунікацій, майданчиків для занять спортом на відкритому повітрі, об’єктів фізичної культури і спорту, які не є об’єктами нерухомості).

        Згідно Водного Кодексу України прибережно-захисна смуга р. Тетерів як середньої річки складатиме 50 м та подвоюється, бо крутизна схилу       річки на даній ділянці становить більше 3° і прийнята 100м. Інформація щодо прибережно-захисної смуги  відображена в пояснюючій записці та кресленнях містобудівної документації (див. арк. ГП-5,6).

Відповідно до чинного законодавства, розміщення лінійних об’єктів можливе в прибережно-захисній смузі річки Тетерів. Проїзд передбачено чинною містобудівною документацією, також розміщені майданчики: 38-для вигулу тварин, 41-спортивний майданчик загального користування, 42-дитячий майданчик загального користування, 43-майданчик для відпочинку дорослого населення (враховано).

 

8

Гр. Карасевич Ю.А.

щодо території для будівництва об’єктів установ і організацій громадського обслуговування; нерухомого майна кафе;неможливості проїзду та аварійності ділянки дороги на виїзді/заїзді з бульвару Тетерівського на вул. Чуднівську, дотримання норм і стандартів; Інформації щодо етапності та строків виконання робіт по будівництву бульвару Тетерівського.

Територія ДПТ в районі вул. Чуднівської та провул. Корбутівський, яка згідно ДПТ визначена як територія установ та громадських організацій.

Функціональна зона визначена з врахуванням соціального, економічного та екологічного розвиток території кварталу та спрямована на створення економічного потенціалу, реструктуризації підприємств, удосконалення соціальної, транспортної, комунікаційно-інформаційної, інфраструктури.

Заїзд на територію здійснюється з вул. Чуднівська. Детальним планом території передбачається проведення чіткого зонування території за рахунок організації пішохідно-транспортного зв’язку, розміщення необхідних майданчиків, комплексного благоустрою та озеленення території (див. матеріали ДПТ арк. ГП-6 (таблиця розрахунку прибудинкової території) та ПЗ арк. 6).

Транспортну схему детального плану прийнято з урахуванням положень Генерального плану міста. Це передбачає створення центральної транспортної вісі з півночі на південь з параметрами бульвару. З східної сторони від бульвару передбачено розміщення громадської (комерційної) забудови. Також, створенням «набережної» (проїзд наближений до р. Тетерів) передбачено чітке функціональне розмежування житлової та рекреаційної зон, організацію зони відпочинку з використанням елементів рельєфу та виходу до  річки Тетерів. (частково враховано).

 Відповідно до ст. 19 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» детальний план у межах населеного пункту уточнює положення генерального плану населеного пункту та визначає планувальну організацію і розвиток частини території. Детальний план розробляється з метою визначення планувальної організації і функціонального призначення, просторової композиції і параметрів забудови кварталу, мікрорайону, іншої частини території населеного пункту, призначених для комплексної забудови чи реконструкції.

Матеріали містобудівної документації доопрацьовано, зазначені основні етапи освоєння території (див. арк. ГП-13 та ПЗ-6), також отримано від ТОВ «Інвестиційна технологія» інформацію про етапи, терміни та фінансування реалізації проектних рішень, в т.ч. впорядкування Тетерівського  бульвару та участь у фінансуванні реконструкції існуючої КНС для обслуговування масиву (враховано).

9

Депутатське звернення

Депутата Житомирської районної ради Міщенка О.А.

щодо надання копій:  протоколу громадських слухань від 30.11.2023 з реєстром учасників; протоколу засідання погоджувальної комісії від 11.12.2023 з реєстром учасників;  стенограми (аудіо запису) засідання погоджувальної комісії

 

Надано копію протоколу громадських слухань від 30.11.2023 з реєстром учасників; копію протоколу засідання погоджувальної комісії від 11.12.2023 з реєстром учасників. Ведення стенограми (аудіо запису) засідання погоджувальної комісії не передбачено згідно чинного законодавства.

 

На більшість озвучених питань на засіданнях громадських слухань та погоджувальної комісії було надано відповіді. Також зазначимо, що питання, які не стосувалися розгляду проєкту вищезазначеної містобудівної документації не можуть бути враховані як зауваження (пропозиції).

При розгляді пропозицій (зауважень) враховані відповіді розробника містобудівної документації ТОВ «Архбуддизайн сервіс».

          З результатами розгляду пропозицій громадськості до проєкту містобудівної документації в повному обсязі можливо ознайомитись на офіційному вебсайті Житомирської міської ради https://zt-rada.gov.ua/ в розділі «Документи» - «Містобудівна документація міста Житомира» - «Детальні плани у розробці» - «2021» - «Внесення змін до детального плану території в районі вул. Чуднівська та річки Тетерів в м. Житомирі» або в розділі Пресцентр – Оголошення.