Україна, 10014, м. Житомир, майдан ім. С. П. Корольова, 4/2,
тел.: (0412)48-12-12, тел./факс: (0412)-48-11-85,
e-mail: mvk@zt-rada.gov.ua
Головне меню
Пошук по сайту
Статистика
зараз на сайті: 5
переглядів: 42
візитів сьогодні: 102
візитів всього: 34573
Прогноз погоди
Інформація щодо прийому громадян Житомирським об'єднаним управлінням Пенсійного фонду України в Житомирській області
Житомирське об'єднане управління Пенсійного фонду України в Житомирській області повідомляє про те, що  прийом громадян здійснюється у двох відокремлених підрозділах, зокрема у Житомирському  міському  відділі обслуговування громадян та у Житомирському районому секторі обслуговування громадян.
Обслуговування громадян здійснюється по вирішенню питань, що входять до компетенції органів Пенсійного фонду по принципу “єдиного вікна”.
Прийом громадян Житомирським міським віділом обслуговування громадян проводиться в наступних кабінетах, що розташовані на першому поверсі адмінбудинку Корольовської районної ради м. Житомира, за адресою Пл. Польова 8, а саме: каб. 101 (тел. 33-30-10), каб. 102 (тел. 33-09-35), каб. 104 (тел. 33-99-56, тел. 33-39-79), каб. 105 (тел. 33-30-85), каб. 108 (тел. 39-85-68), каб. 109, каб. 110-а (тел. 33-30-21).
Прийом громадян Житомирським районним сектором обслуговування громадян проводиться в наступних кабінетах, що розташовані на першому поверсі житлового будинку, за адресою вул. Перемоги 48-а, а саме: каб. 2            (тел. 42-48-47)
З 01.08.2016 року буде змінено години прийому громадян.
Прийом громадян проводитиметься щоденно протягом робочого дня з              8 години 30 хвилин до 16 години 45 хвилин, у п’ятницю з 8 години 30 хвилин до        15 години 30 хвилин, обідня перерва з 13 години до 14 години.


Всі права на статті, ілюстрації, інші матеріали належать Житомирській міській раді та її виконавчому комітету і охороняються законом України. При використанні матеріалів посилання на сайт обов'язкове