Україна, 10014, м. Житомир, майдан ім. С. П. Корольова, 4/2,
тел.: (0412)48-12-12, тел./факс: (0412)-48-11-85,
e-mail: mvk@zt-rada.gov.ua
Головне меню
Пошук по сайту
Статистика
зараз на сайті: 20
переглядів: 166
візитів сьогодні: 724
візитів всього: 35303
Прогноз погоди
Анкета опитування суб’єктів господарювання та мешканців міста щодо якості обслуговування в Центрі надання адміністративних послуг міста Житомира

ЗАВАНТАЖИТИ АНКЕТУ

 

АНКЕТА

опитування суб’єктів господарювання та мешканців міста щодо якості обслуговування в Центрі надання адміністративних послуг міста Житомира

 

Метою опитування є забезпечення ефективної роботи Центру надання адміністративних послуг. Зведені результати опитування будуть використані для напрацювання та впровадження заходів щодо удосконалення діяльності Центру надання адміністративних послуг.

 

1. Зазначте види послуг, які Ви отримували в приміщенні Центру надання адміністративних послуг (зазначати всі можливі варіанти)

   консультування

   отримання бланків для заповнення

   отримання допомоги при заповненні заяв

    здача документів

    отримання результату адміністративної послуги

    інше (зазначити)_________________________________________________________________

 

2. Яку адміністративну послугу ви отримували в Центрі надання адміністративних послуг?

__________________________________________________________________________________

 

4. Чи задоволені Ви роботою адміністраторів та державних адміністраторів Центру надання адміністративних послуг?

   ТАК              НІ                 

 

5. Чи влаштовує Вас графік роботи Центру надання адміністративних послуг?

   ТАК          НІ

 

6. Чи зручне місце розташування Центру?

    ТАК             НІ         

 

7. Як Ви подавали заяву на отримання адміністративної послуги?

     особисто                             за допомогою Інтернету

    надсилали поштою                    інше (вказати)_________________________________________

 

8. Які основні проблеми у сфері надання адміністративних послуг (можливість позначати декілька варіантів відповідей)?

    незручний графік роботи Центру;

    незручне місце розташування Центру;

    наявність черг в Центрі;

    відсутність бланків заяв, зразків документів;

    не консультують з питань надання адміністративних послуг;

    не дотримуються строків надання адміністративної послуги;

    інше (вказати)___________________________________________________________________

 

9. Чи покращилась якість надання адміністративних послуг зі створенням Центру:

    ТАК             НІ

10. Зауваження та пропозиції щодо удосконалення процедури надання адміністративної послуги___________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________

 

ІНФОРМАЦІЯ ПРО РЕСПОНДЕНТА:

 

11. Правовий статус

   юридична особа                 фізична особа – підприємець                     громадянин (мешканець)

 

12. Вид діяльності (заповнюється ФОП та юридичними особами)

   торгівля          будівництво           громадське харчування ресторанне господарство        

   послуги           виробництво         інше ______________________________________________

 

Заздалегідь вдячні за повернення анкети до Центру надання адміністративних послуг                м. Житомира: вул. Михайлівська, 4.

 



Всі права на статті, ілюстрації, інші матеріали належать Житомирській міській раді та її виконавчому комітету і охороняються законом України. При використанні матеріалів посилання на сайт обов'язкове