1. Участь у реалізації державної політики у сфері житлового господарства, поводження з побутовими відходами, підготовка пропозицій до програм соціально-економічного розвитку та проєкту бюджету міста, розробка цільової програми житлового господарства та поводження з відходами на території Житомирської міської територіальної громади на 2021-2025 роки та інших цільових програм.
2. Організація та проведення конкурсів з визначення виконавців послуг з вивезення побутових відходів та управителів багатоквартирних будинків.
3. Координація, в межах компетенції, роботи пов’язаної з наданням населенню міста житлово-комунальних послуг підприємств - виконавців цих послуг, зокрема послуги з управління багатоквартирним будинком та послуги з вивезення побутових відходів, дотриманням ними вимог правил та порядку надання цих послуг.
4. Приймання на зберігання протоколів зборів співвласників багатоквартирних будинків з питань визначення управителя та його відкликання, затвердження та зміни умов договору з управителем; обрання уповноваженої особи (осіб) співвласників під час укладання, внесення змін та розірвання договору з управителем, здійснення контролю за його виконанням.
5. Ведення реєстру інформації про рішення, прийняті зборами співвласників багатоквартирних будинків з питань визначення управителя та його відкликання, затвердження та зміни умов договору з управителем; обрання уповноваженої особи (осіб) співвласників під час укладання, внесення змін та розірвання договору з управителем, здійснення контролю за його виконанням та забезпечує спільно з управлінням по зв’язках з громадськістю Житомирської міської ради її розміщення на офіційному сайті міської ради.
6. Організація роботи щодо заміни номерних покажчиків на житлових будинках міста.
7. Здійснення контролю за виконанням робіт по видаленню, кронуванню, санітарному обрізанню крон дерев, які ростуть на прибудинкових територіях житлових будинків відповідно до актів обстеження зелених насаджень, що підлягають видаленню, кронуванню та санітарному обрізанню дерев.
8. Організація засідань робочих груп з питання визначення місць розміщення контейнерів для збору ТПВ на території м. Житомира.
9. Здійснення об’їзду міста Житомира щодо санітарного стану міста та контроль за дотриманням роботи в межах закріплених територій виконавцями послуг з вивезення ТПВ:
- за перенакопичення ТПВ на сміттєзбірних майданчиках;
- дотриманням перевізниками ТПВ графіків вивезення відходів;
- за технічним станом транспортних засобів для перевезення ТПВ відповідно до вимог державних санітарних норм;
- впровадження індивідуальних контейнерів ТПВ у приватному секторі та роздільного відбору відходів.
10. Здійснення контролю за ліквідацією безхазяйних звалищ.
11. Участь у комісіях виконавчого комітету міської ради.
12. Організація виїзду міжвідомчої комісії по обстеженню технічного стану житлового фонду.
13. Опрацювання звернень громадян та юридичних осіб, установ та організацій та підготовка проєктів рішень виконавчого комітету та міської ради:
- про прийняття в комунальну власність Житомирської міської територіальної громади квартир;
- про прийняття в комунальну власність Житомирської міської територіальної громади житлових будинків відомчого житлового фонду;
- про надання гуртожиткам статусу житлових будинків;
- про зміни договорів найму жилих приміщень;
- про обстеження технічного стану житлового фонду міста;
- про списання та передачу основних, транспортних засобів комунальних підприємств;
- про зняття з балансу комунальних підприємств та знесення непридатних для проживання будівель та споруд;
- про списання багатоквартирних будинків з балансу комунальних підприємств та про погодження актів списання;
- про визначення виконавців послуг з вивезення побутових відходів, на конкурсних засадах;
- про затвердження розрахунку плати за соціальне житло.
14. Розгляд звернень громадян, підприємств, організацій, установ та вживаття відповідних заходів щодо вирішення порушених ними питань у межах компетенції відділу та управління.
Понеділок - п'ятниця 08:30-17:30
Обідня перерва 12:30 - 13:30
Субота, неділя - вихідний