Офіційний веб-сайт Житомирської міської ради

Відділ персоніфікованого обліку отримувачів пільг

ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ ВІДДІЛУ

Відділ персоніфікованого обліку отримувачів пільг у своїй діяльності керується Конституцією та законами України, постановами Верховної Ради України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, наказами Міністерства соціальної політики (далі – Мінсоцполітики), рішеннями міської ради та її виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови, Положенням про управління, а також цим Положенням.

Відділ персоніфікованого обліку отримувачів пільг забезпечує виконання на території Корольовського району міста Житомира повноважень, встановлених законодавством України у сфері соціального захисту, відшкодування пільг підприємствам, установам та організаціям за надання послуг окремим категоріям населення, передусім: ветеранам війни, у тому числі родинам загиблих (померлих) учасників антитерористичної операції (далі - учасників АТО), ветеранам праці, жертвам політичних репресій та нацистських переслідувань, громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи та іншим пільговим категоріям громадян, які перебувають на обліку в управлінні та департаменті соціальної політики міської ради.

Відділ персоніфікованого обліку отримувачів пільг при виконанні покладених на нього завдань взаємодіє з іншими структурними підрозділами департаменту, а також підприємствами, установами та організаціями незалежно від форм власності та відомчого підпорядкування, вищими навчальними закладами для своєчасного та належного виконання покладених на нього завдань.

Контакти

Начальник відділу: Михальченко Олена Олександрівна

Адреса: м. Житомир, 10009, пл. Польова, 8, каб. № 203

Телефон: (0412) 48-48-17