Офіційний веб-сайт Житомирської міської ради

Сектор прийняття рішень

ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ ВІДДІЛУ

Основними завданнями сектору прийняття рішень є розгляд та своєчасне призначення усіх видів соціальних допомог  і  житлових субсидій.

    Забезпечує дотримання вимог чинного законодавства при призначенні субсидій та різних видів соціальних допомог.

    Ведення обліку внутрішньо переміщених осіб та призначення допомоги на проживання.

     Формує та передає житлово-комунальним підприємствам інформацію про розмір нарахованої субсидії. Забезпечує цільове використання коштів, передбачених для надання всіх видів соціальної допомоги та субсидій. Проводить звірки з комунальними підприємствами, що надають житлово – комунальні послуги. Проводить перерахунок призначених субсидій у разі змін цін та тарифів на житлово – комунальні послуги.  Проводить роботу щодо верифікації достовірності інформації поданої громадянами для призначення житлової субсидії. Формує банк даних одержувачів усіх видів державних допомог та житлових субсидій.

    У своїй роботі сектор прийняття рішень співпрацює з: Державною фіскальною службою, Пенсійним фондом України, міським інформаційним центром, Житомирським обласним центром по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат, міським центром зайнятості, Службою безпеки України та міграційною службою.

Контакти

Завідувач сектору прийняття рішень: Небикова Тетяна Андріївна
Адреса: м. Житомир, 10009, пл. Польова, 8, каб. № 212
Телефон: (0412) 48-48-14