Офіційний веб-сайт Житомирської міської ради

Сектор прийому громадян

ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ ВІДДІЛУ

Основним завданням сектору прийому громадян є робота по інформуванню населення щодо можливості отримання різних видів державної соціальної допомоги, проведення роз’яснення з усіх питань щодо їх оформлення, здійснення приймання заяви та документів для надання усіх видів соціальної допомоги.

У разі необхідності спеціалістом сектору формується запит про доходи або розміри ЖКП та інші відомості про заявника до підприємств, установ та організацій, незалежно від форми власності. У разі неможливості за станом здоров’я з або інших поважних причин заявник не може подати заяву до управління, спеціалістом сектору прийому громадян приймається заява з документами на дому (за місцем проживання заявника).

Спеціалістами відділу готуються та видаються довідки про перебування громадянина на обліку, розмір отримуваної державної допомоги та інше особисто заявнику, або по запиту підприємств, установ та організацій. Розглядаються письмові звернення громадян та надаються відповіді відповідно до вимог діючого законодавства. У разі неможливості звернення громадянина до приймальні управління протягом робочої неділі, організовано прийом та консультацію відвідувачів по суботам. У разі необхідності проводиться попередній запис на прийом до спеціаліста.  

Контакти

Завідувач сектору прийому громадян: Бондаренко Ольга Вікторівна
Адреса: м. Житомир, 10009, пл. Польова, 8
Телефон: (0412) 48-48-09