Послуга денного догляду - це комплекс заходів, спрямованих на створення умов для забезпечення життєдіяльності отримувача соціальної послуги, що передбачають: соціальну реабілітацію; соціально-трудову адаптацію та організацію дозвілля; участь отримувачів соціальної послуги та членів їхніх сімей, їхніх родичів у вирішенні конкретних соціальних проблем; догляд; навчання законних представників отримувача соціальної послуги, які проводяться протягом робочого дня надавача соціальної послуги, але не менше ніж протягом 4 годин на день, без надання місця проживання.
Послуга надається фахівцями мультидисциплінарної команди, до якої входять:
- практичний психолог;
- вчитель-дефектолог;
- фахівець з фізичної реабілітації;
- логопед;
- вихователь.
Надається дітям, які частково або повністю втратили здатність чи не набули здатності самообслуговування та спрямована на створення умов для забезпечення життєдіяльності дітей віком від 4 до 18 років та передбачає:
- спостереження за станом здоров’я;
- харчування дітей з інвалідністю;
- здійснення допомоги у самообслуговуванні дітей з інвалідністю (дотримання особистої гігієни, рухового режиму, годування тощо);
- надання реабілітаційних послуг відповідно до індивідуальної програми реабілітації дитини з інвалідністю;
- проведення культурно - масових заходів.
Послуга надається постійно, періодично або тимчасово, умови надання послуги визначаються у договорі.
Для отримання послуги необхідно подати заяву про надання соціальної послуги.
Під час подання заяви пред’являються:
- громадянином України - паспорт громадянина України/паспорт громадянина України для виїзду за кордон/тимчасове посвідчення громадянина України/е-паспорт громадянина України/е-паспорт громадянина України для виїзду за кордон/е-документ, посвідчення про взяття на облік бездомної особи за формою, затвердженою Мінсоцполітики; для іноземців та осіб без громадянства - довідка про звернення за захистом в Україні/посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту/ посвідчення біженця/паспортний документ іноземця та посвідка на тимчасове проживання або посвідка на постійне проживання;
- документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб платників податків (карта платника податків), або дані про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб платників податків, внесені до паспорта громадянина України.
До заяви додаються такі документи:
- копія індивідуальної програми реабілітації (для дітей з інвалідністю);
- копія свідоцтва про народження дитини;
- копія рішення районної, районної у мм. Києві та Севастополі державної адміністрації, виконавчого органу міської, районної у місті (у разі її утворення) ради, сільської, селищної ради територіальної громади або рішення суду про встановлення опіки (у разі встановлення опіки над дитиною);
- копія медичного висновку лікарсько-консультативної комісії про наявність у дитини інвалідності (для дітей з інвалідністю) (за наявності);
- копія виписки із медичної карти амбулаторного (стаціонарно) хворого за формою, затвердженою МОЗ (форма № 027/о);
- копія витягу з реєстру територіальної громади або документ про фактичне місце проживання / перебування (дитини);
- копія довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи на території Житомирської міської територіальної громади (за наявності).
Для подання заяви на отримання послуги звертатись до:
- департаменту соціальної політики Житомирської міської ради за адресою: м. Житомир, площа Польова, буд. 8, Прозорий офіс, 2 поверх, контактний телефон (050)022-69-67, електронна адреса: [email protected];
- Центру комплексної реабілітації для дітей з інвалідністю Житомирської міської ради за адресою: м. Житомир, вул. Святослава Ріхтера, буд. 23;
- Центру підтримки сімей з дітьми за адресою: м. Житомир, проспект Миру, буд.11, телефони для довідок: (0412) 55-60-45, (098)467-66-13, електронна адреса: [email protected].
