Відділ координації соціальної роботи

Основні завдання відділу:

Відділ координації соціальної роботи у межах своїх повноважень забезпечує взаємодію надавачів соціальних послуг та органів, установ, закладів, фізичних осіб - підприємців, які в межах своєї компетенції надають на території Житомирської міської територіальної громади допомогу вразливим групам населення та особам/сім’ям, які перебувають у складних життєвих обставинах.

Відділом координації соціальної роботи проводиться робота щодо:

  • збору та узагальнення інформації для визначення потреб населення Житомирської міської територіальної громади у соціальних послугах, у тому числі із залученням надавачів соціальних послуг комунальної/ приватної власності:
  • визначення потенційних та фактичних отримувачів соціальних послуг;
  • визначення індивідуальних потреб осіб/сімей, які перебувають у складних життєвих обставинах, або соціальної групи у соціальних послугах;
  • визначення суб’єктів, що надають соціальні послуги;
  • підготовки проєкту звіту за результатами визначення потреб населення у соціальних послугах;
  • інформування населення Житомирської міської територіальної громади про надавачів соціальних послуг у формі, доступній для сприйняття особами з будь-яким видом порушення здоров’я;
  • виявлення вразливих груп населення та осіб/сімей, які перебувають у складних життєвих обставинах;
  • організації надання, за результатами оцінювання потреб особи/сім’ї, базових соціальних послуг особам/сім’ям відповідно до їхніх потреб, вжиття заходів з надання інших соціальних послуг таким особам/сім’ям шляхом створення мережі надавачів соціальних послуг комунальної власності та/або залучає надавачів соціальних послуг приватної власності (шляхом соціального замовлення, державно-приватного партнерства, конкурсу соціальних проєктів, соціальних програм тощо), та/або на умовах договору з уповноваженими органами, та/або направлення у порядку взаємодії суб’єктів системи надання соціальних послуг до надавачів соціальних послуг для надання послуг за рахунок отримувача або третіх осіб;
  • координації діяльності суб’єктів системи надання соціальних послуг на території Житомирської міської територіальної громади, забезпечення діяльності осіб, відповідальних за організацію та ведення випадку відповідно до Закону України «Про соціальні послуги»;
  • взаємодії надавачів соціальних послуг та органів, установ, закладів, фізичних осіб - підприємців, волонтерів, які в межах своєї компетенції надають на території Житомирської міської територіальної громади допомогу вразливим групам населення та особам/сім’ям, що перебувають у складних життєвих обставинах, та/або здійснюють їх захист;
  • організації ведення Реєстру надавачів та отримувачів соціальних послуг на території Житомирської міської територіальної громади, а саме - ведення обліку надавачів соціальних послуг:
  • здійснення прийому заяв від надавачів соціальних послуг про внесення документів/відомостей до Реєстру; про зміну відомостей в Реєстрі; про виключення з Реєстру, зокрема, із застосуванням програмного комплексу Єдиної інформаційної системи соціальної сфери (ЄІССС);
  • здійснення моніторингу надання соціальних послуг, оцінки їх якості;
  • організації процесу з призначення керівників надавачів соціальних послуг комунальної власності, діяльність яких фінансується за рахунок коштів місцевого бюджету;
  • спрямування та координації діяльності надавачів соціальних послуг комунальної власності: Житомирського міського територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Житомирської міської ради, Житомирського міського центру соціальних служб міської ради, Центру комплексної реабілітації для дітей з інвалідністю Житомирської міської ради та інших установ, закладів і служб, що надають соціальні послуги на території Житомирської міської територіальної громади;
  • забезпечення доступності громадян до соціальних послуг;
  • перевірки достовірності даних отримувачів/надавачів соціальних послуг шляхом використання інформації з Державних реєстрів: Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань; Державний реєстр речових прав на нерухоме майно, та інформації з програмного комплексу «ЦНАП SQS. Реєстр» тощо;
  • запровадження та організації надання соціальних послуг на території Житомирської міської територіальної громади, ініційованих центральними органами виконавчої влади, міжнародними організаціями, міжнародними спонсорами або іншими партнерами шляхом участі в реалізації експериментальних проєктів;
  •  спільних обстежень з надавачами соціальних послуг для визначення індивідуальних потреб осіб/сімей, які потрапили в складні життєві обставини, організація надання соціальних послуг за результатом визначення індивідуальних потреб;
  • організації надання соціальних послуг шляхом соціального замовлення та виплати компенсації надавачу соціальних послуг тощо.

Начальник відділу: Маньківська Оксана В’ячеславівна

Головний спеціаліст: Степанчук Людмила Павлівна

Головний спеціаліст: Костенко Людмила Петрівна

Головний спеціаліст: Мисечко Віра Володимирівна

Контакти

Адреса: м. Житомир, 10009, площа Польова, 8, кабінет № 201

Телефон: (050) 022-69-67

Графік роботи: понеділок - п'ятниця з 08:30 – до 17:30

Обідня перерва: 12:30 - 13:30 (черговий)

Субота, неділя - вихідний