Основні завдання відділу:
Відділ координації соціальної роботи у межах своїх повноважень забезпечує взаємодію надавачів соціальних послуг та органів, установ, закладів, фізичних осіб - підприємців, які в межах своєї компетенції надають на території Житомирської міської територіальної громади допомогу вразливим групам населення та особам/сім’ям, які перебувають у складних життєвих обставинах.
Відділом координації соціальної роботи проводиться робота щодо:
- збору та узагальнення інформації для визначення потреб населення Житомирської міської територіальної громади у соціальних послугах, у тому числі із залученням надавачів соціальних послуг комунальної/ приватної власності:
- визначення потенційних та фактичних отримувачів соціальних послуг;
- визначення індивідуальних потреб осіб/сімей, які перебувають у складних життєвих обставинах, або соціальної групи у соціальних послугах;
- визначення суб’єктів, що надають соціальні послуги;
- підготовки проєкту звіту за результатами визначення потреб населення у соціальних послугах;
- інформування населення Житомирської міської територіальної громади про надавачів соціальних послуг у формі, доступній для сприйняття особами з будь-яким видом порушення здоров’я;
- виявлення вразливих груп населення та осіб/сімей, які перебувають у складних життєвих обставинах;
- організації надання, за результатами оцінювання потреб особи/сім’ї, базових соціальних послуг особам/сім’ям відповідно до їхніх потреб, вжиття заходів з надання інших соціальних послуг таким особам/сім’ям шляхом створення мережі надавачів соціальних послуг комунальної власності та/або залучає надавачів соціальних послуг приватної власності (шляхом соціального замовлення, державно-приватного партнерства, конкурсу соціальних проєктів, соціальних програм тощо), та/або на умовах договору з уповноваженими органами, та/або направлення у порядку взаємодії суб’єктів системи надання соціальних послуг до надавачів соціальних послуг для надання послуг за рахунок отримувача або третіх осіб;
- координації діяльності суб’єктів системи надання соціальних послуг на території Житомирської міської територіальної громади, забезпечення діяльності осіб, відповідальних за організацію та ведення випадку відповідно до Закону України «Про соціальні послуги»;
- взаємодії надавачів соціальних послуг та органів, установ, закладів, фізичних осіб - підприємців, волонтерів, які в межах своєї компетенції надають на території Житомирської міської територіальної громади допомогу вразливим групам населення та особам/сім’ям, що перебувають у складних життєвих обставинах, та/або здійснюють їх захист;
- організації ведення Реєстру надавачів та отримувачів соціальних послуг на території Житомирської міської територіальної громади, а саме - ведення обліку надавачів соціальних послуг:
- здійснення прийому заяв від надавачів соціальних послуг про внесення документів/відомостей до Реєстру; про зміну відомостей в Реєстрі; про виключення з Реєстру, зокрема, із застосуванням програмного комплексу Єдиної інформаційної системи соціальної сфери (ЄІССС);
- здійснення моніторингу надання соціальних послуг, оцінки їх якості;
- організації процесу з призначення керівників надавачів соціальних послуг комунальної власності, діяльність яких фінансується за рахунок коштів місцевого бюджету;
- спрямування та координації діяльності надавачів соціальних послуг комунальної власності: Житомирського міського територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Житомирської міської ради, Житомирського міського центру соціальних служб міської ради, Центру комплексної реабілітації для дітей з інвалідністю Житомирської міської ради та інших установ, закладів і служб, що надають соціальні послуги на території Житомирської міської територіальної громади;
- забезпечення доступності громадян до соціальних послуг;
- перевірки достовірності даних отримувачів/надавачів соціальних послуг шляхом використання інформації з Державних реєстрів: Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань; Державний реєстр речових прав на нерухоме майно, та інформації з програмного комплексу «ЦНАП SQS. Реєстр» тощо;
- запровадження та організації надання соціальних послуг на території Житомирської міської територіальної громади, ініційованих центральними органами виконавчої влади, міжнародними організаціями, міжнародними спонсорами або іншими партнерами шляхом участі в реалізації експериментальних проєктів;
- спільних обстежень з надавачами соціальних послуг для визначення індивідуальних потреб осіб/сімей, які потрапили в складні життєві обставини, організація надання соціальних послуг за результатом визначення індивідуальних потреб;
- організації надання соціальних послуг шляхом соціального замовлення та виплати компенсації надавачу соціальних послуг тощо.
Начальник відділу: Маньківська Оксана В’ячеславівна
Головний спеціаліст: Степанчук Людмила Павлівна
Головний спеціаліст: Костенко Людмила Петрівна
Головний спеціаліст: Мисечко Віра Володимирівна