Основні завдання відділу:
Відділ організації надання соціальних послуг у межах своїх повноважень забезпечує організацію надання соціальних послуг мешканцям Житомирської міської територіальної громади, які потрапили в складні життєві обставини і потребують сторонньої підтримки та допомоги.
Відділом організації надання соціальних послуг проводиться робота щодо:
- виявлення осіб/сімей, які перебувають у складних життєвих обставинах або мають найвищий ризик потрапляння в такі обставини, та забезпечує організацію надання їм соціальних послуг відповідно до індивідуальних потреб;
- здійснення прийому громадян та забезпечується реєстрація документів для надання соціальних послуг, зокрема, із застосуванням програмного комплексу «Інтегрована інформаційна система «Соціальна громада», Єдиної інформаційної системи соціальної сфери (ЄІССС);
- здійснення обміну даними з електронними інформаційними ресурсами ДПС, Пенсійного фонду України, шляхом надсилання запитів;
- забезпечення дотримання прав отримувачів соціальних послуг;
- прийому рішень про надання/відмову в наданні/припинення надання соціальних послуг та інформування про прийняте рішення отримувача соціальної послуги/послуг;
- призначення компенсації на догляд: фізичним особам, які надають соціальні послуги з догляду без здійснення підприємницької діяльності на професійній основі; фізичним особам, які надають соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі;
- організації надання соціальних послуг потерпілим внаслідок нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання;
- прийому актів від фізичних осіб про надані соціальні послуги з догляду на професійній основі;
- підготовки проєкту договору про надання соціальних послуг з догляду на професійній основі, що укладається у письмовій формі між фізичною особою, яка надає соціальні послуги з догляду на професійній основі, особою, яка потребує надання соціальних послуг з догляду на професійній основі, або її законним представником та Департаментом;
- прийому заяв про включення до переліку фізичних осіб, які надають соціальні послуги з догляду на професійній основі;
- видачі направлення на навчання фізичних осіб, які надають соціальні послуги з догляду на професійній основі;
- ведення обліку фізичних осіб, які надають послуги з догляду та мають довідку про проходження навчання та/або складення іспиту та/або документ про медичну освіту для подальшого залучення їх до надання послуг з догляду на професійній основі;
- здійснення контролю за наданням соціальних послуг фізичними особами, які надають соціальні послуги з догляду на професійній, непрофесійній основі;
- перевірки достовірності даних отримувачів/надавачів соціальних послуг шляхом використання інформації з Державних реєстрів: Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань; Державний реєстр речових прав на нерухоме майно, та інформації з програмного комплексу «ЦНАП SQS. Реєстр» тощо.
Заступник начальника управління, начальник відділу:
Ковтунович Тетяна Володимирівна
Головний спеціаліст: Косінско Тетяна Анатоліївна
Головний спеціаліст: Карпенко Олена Францівна
Головний спеціаліст: Мілевська Тетяна Іванівна
Головний спеціаліст: Пайцун Вікторія Віталіївна
Головний спеціаліст: Хмуровська Тетяна Василівна