Відділ організації надання соціальних послуг

Основні завдання відділу:

Відділ організації надання соціальних послуг у межах своїх повноважень забезпечує організацію надання соціальних послуг мешканцям Житомирської міської територіальної громади, які потрапили в складні життєві обставини і потребують сторонньої підтримки та допомоги.

Відділом організації надання соціальних послуг проводиться робота щодо:

  • виявлення осіб/сімей, які перебувають у складних життєвих обставинах або мають найвищий ризик потрапляння в такі обставини, та забезпечує організацію надання їм соціальних послуг відповідно до індивідуальних потреб;
  • здійснення прийому громадян та забезпечується реєстрація документів для надання соціальних послуг, зокрема, із застосуванням програмного комплексу «Інтегрована інформаційна система «Соціальна громада», Єдиної інформаційної системи соціальної сфери (ЄІССС);
  • здійснення обміну даними з електронними інформаційними ресурсами ДПС, Пенсійного фонду України, шляхом надсилання запитів;
  • забезпечення дотримання прав отримувачів соціальних послуг;
  • прийому рішень про надання/відмову в наданні/припинення надання соціальних послуг та інформування про прийняте рішення отримувача соціальної послуги/послуг;
  • призначення компенсації на догляд: фізичним особам, які надають соціальні послуги з догляду без здійснення підприємницької діяльності на професійній основі; фізичним особам, які надають соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі;
  • організації надання соціальних послуг потерпілим внаслідок нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання;
  • прийому актів від фізичних осіб про надані соціальні послуги з догляду на професійній основі;
  • підготовки проєкту договору про надання соціальних послуг з догляду на професійній основі, що укладається у письмовій формі між фізичною особою, яка надає соціальні послуги з догляду на професійній основі, особою, яка потребує надання соціальних послуг з догляду на професійній основі, або її законним представником та Департаментом;
  • прийому заяв про включення до переліку фізичних осіб, які надають соціальні послуги з догляду на професійній основі;
  • видачі направлення на навчання фізичних осіб, які надають соціальні послуги з догляду на професійній основі;
  • ведення обліку фізичних осіб, які надають послуги з догляду та мають довідку про проходження навчання та/або складення іспиту та/або документ про медичну освіту для подальшого залучення їх до надання послуг з догляду на професійній основі;
  • здійснення контролю за наданням соціальних послуг фізичними особами, які надають соціальні послуги з догляду на професійній, непрофесійній основі;
  • перевірки достовірності даних отримувачів/надавачів соціальних послуг шляхом використання інформації з Державних реєстрів: Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань; Державний реєстр речових прав на нерухоме майно, та інформації з програмного комплексу «ЦНАП SQS. Реєстр» тощо.

Заступник начальника управління, начальник відділу:

Ковтунович Тетяна Володимирівна

Головний спеціаліст: Косінско Тетяна Анатоліївна

Головний спеціаліст: Карпенко Олена Францівна

Головний спеціаліст: Мілевська Тетяна Іванівна

Головний спеціаліст: Пайцун Вікторія Віталіївна

Головний спеціаліст: Хмуровська Тетяна Василівна

Контакти

Адреса: м. Житомир, 10009, площа Польова, 8, кабінет № 201

Телефон: (050) 022-69-67

Графік роботи: понеділок - п'ятниця з 08:30 – до 17:30

Обідня перерва: 12:30 - 13:30 (черговий)

Субота, неділя - вихідний