Основними завданнями управління є:
- забезпечення бюджетного планування та виконання бюджету за видатками. Організація роботи по забезпеченню бюджетної політики в процесі складання, розгляду, затвердження та виконання кошторисів видатків на утримання департаменту соціальної політики Житомирської міської ради, неухильне дотримання обґрунтованості, ефективності та цільового використання коштів;
- ведення бухгалтерського обліку фінансово-господарської діяльності та складання фінансової та бюджетної звітності;
- відображення достовірної та повної інформації про господарські операції і результати діяльності, необхідної для оперативного управління бюджетними призначеннями (асигнуваннями) та фінансовими і матеріальними (нематеріальними) ресурсами;
- забезпечення дотримання бюджетного законодавства при взятті бюджетних зобов'язань, своєчасного подання на реєстрацію таких зобов'язань, здійснення платежів відповідно до взятих бюджетних зобов'язань, достовірного та у повному обсязі відображення операцій у бухгалтерському обліку та звітності;
- забезпечення контролю за наявністю і рухом майна, використанням фінансових і матеріальних (нематеріальних) ресурсів відповідно до затверджених нормативів і кошторисів;
- запобігання виникненню негативних явищ у фінансово-господарській діяльності, виявлення і мобілізація внутрішньогосподарських резервів;
- здійснення у межах компетенції аналізу фінансової звітності департаменту для прийняття управлінських рішень.
Начальник управління - головний бухгалтер: Таїсія Петрівна КИСАРЕЦЬ
Заступник начальника управління - заступник головного бухгалтера: Ольга Вадимівна СІДАК
Головний спеціаліст, бухгалтер: Тетяна Валеріївна ШАТИЛО
Головний спеціаліст, бухгалтер: Людмила Михайлівна ХОМЕНКО