21 жовтня 2020 року Укрпошта та Програма USAID «Конкурентоспроможна економіка України» запустили серію освітніх роликів про можливості торгівлі на міжнародних інтернет-майданчиках: Amazon, ETSY, Shopify та eBay. Проєкт реалізовано агенцією TECHBUREAU у партнерстві з кінопродакшеном Perfectionist.
24 листопада 2020 року відбулася онлайн – зустріч на тему «AMAZON: як продавати продукти харчування з України?».
Артем Сухіна СЕО Disqover Agency та керівний партнер BRISE Capital - розкрив основні нюанси цієї специфічної ніші: необхідну сертифікацію, правильне маркування та зберігання продукції, доставку товарів за кордон та обмеження.
Нагадуємо:
- щовівторка → о 19:00 у студії новий гість, який розкриває різні теми з онлайн-продажів за кордон;
- щосереди відео-курси по блокам на Ютубканалі.
Ютубканал
Посібник «E-export. Як розпочати бізнес з України: юридичні, податкові та митні аспекти»
Відеопроєкт з надихаючими історіями успіху українських екпортерів
E-Export School від Укрпошти - це відкрита інформаційна платформа для українських виробників, започаткована Укрпоштою наприкінці 2016 року.
Мета проекту: через серію інтенсивів-семінарів та індивідуальні консультації допомогти представникам малого і середнього бізнесу вийти на зовнішні ринки шляхом продажу товарів кінцевим споживачам за допомогою інтернет-інструментів з України за кордон.
Освітній курс складається з 5 блоків навчальних відео, що виходитимуть щотижня протягом наступного місяця на YouTube каналі Укрпошти та коротких довідників, які можна буде знайти на Facebook сторінці E-Export school від Укрпошти.