Відстеження результативності дії регуляторних актів - 2017 рік

13.03.2018

Звіти

Звіт про періодичне відстеження результативності дії рішення виконавчого комітету Житомирської міської ради від 11.03.2010 № 168 «Про затвердження Правил розміщення зовнішньої реклами в м. Житомирі»
Звіт про періодичне відстеження результативності дії
рішення виконавчого комітету Житомирської міської ради
від 11.03.2010 № 168
«Про затвердження Правил розміщення зовнішньої реклами в м. Житомирі»
 
21.03.2017                                                                                                           м. Житомир
 
Вид та назва регуляторного акта, результативність якого відстежується: рішення виконавчого комітету Житомирської міської ради від 11.03.2010 № 168 «Про затвердження Правил розміщення зовнішньої реклами в м. Житомирі» зі змінами та доповненнями (рішення виконавчого комітету міської ради від 24.03.11 № 197, від  20.07.2016  № 647).
 
Назва виконавця заходів з відстеження: департамент містобудування та земельних відносин Житомирської міської ради.
 
Цілі прийняття регуляторного акта:
- впорядкування зовнішнього вигляду вулиць і територій міста Житомира на предмет розміщення рекламних засобів;
 - врегулювання правовідносин між органом місцевого самоврядування та суб'єктами господарювання, що виникають у процесі розміщення засобів зовнішньої реклами в місті, визначення процедури та вимог до їх розміщення, порядку демонтажу;
  - створення прозорої системи плати за тимчасове користування місцями розташування рекламних засобів, що перебувають у комунальній власності.
Строк виконання заходів з відстеження: 09.03.2017 – 17.03.2017р.
 
Тип відстеження:  періодичне.
Методи одержання результатів відстеження: для відстеження результативності регуляторного акту використовується метод збору даних департаментом містобудування та земельних відносин Житомирської міської ради.
 
Дані та припущення, на основі яких відстежувалася результативність: відстеження результативності регуляторного акта здійснювалось шляхом аналізу даних департаменту містобудування та земельних відносин і департаменту бюджету та фінансів  Житомирської міської ради.
 
Кількісні та якісні показники:
- кількість виданих дозволів на розміщення засобів зовнішньої реклами;
- розмір надходжень до міського бюджету за договорами на розміщення зовнішньої реклами.

       

             Показники

 

2014 р.

2015 р.

2016 р.

Кількість виданих дозволів, (од)

152

95

 

60

 

Надходження до міського бюджету 

 відомості      відсутні*

 відомості відсутні*

    1225727,69

(з 01.08.2016 по 31.12.2016)

Оцінка результатів реалізації регуляторного акту та ступеню досягнення визначених цілей:  після приведення у відповідність нормативно - правових документів на законодавчому рівні щодо розповсюдження зовнішньої реклами   даний регуляторний акт потребуватиме внесення відповідних змін та доповнень.
 
 * відомості відсутні у зв'язку з ліквідацією комунального підприємства “Реклама” Житомирської міської ради.
 
 
Міський голова                                                                                             С.І.Сухомлин
Звіт про періодичне відстеження результативності регуляторного акту – рішення Житомирської міської ради від 21.11.2007 № 413 «Про затвердження Правил торгівлі на ринках міста Житомира»

Звіт про періодичне відстеження

результативності регуляторного акту – рішення Житомирської міської ради від 21.11.2007 № 413

«Про затвердження Правил торгівлі на ринках міста Житомира»

 

«31»  серпня  2017 року                                                                          м. Житомир

        

1. Вид та назва регуляторного акта: рішення Житомирської міської ради від 21.11.2007 № 413 «Про затвердження Правил торгівлі на ринках міста Житомира».

2. Назва виконавця заходів з відстеження результативності регуляторного акта: департамент економічного розвитку міської ради.

3. Цілі прийняття акта: врегулювання чіткого регламентування прав та обов’язків адміністрації і продавців ринків.

4. Строк виконання заходів із  відстеження результативності регуляторного акта: з 21.08.2017 по 22.08.2017.

5. Тип відстеження: періодичне.

6. Методи одержання результатів відстеження: метод збору даних відділом економіки промисловості та сфери послуг департаменту економічного розвитку міської ради.

7. Дані та припущення, на основі яких відстежувалася результативність, а також способи одержання даних: відстеження результативності регуляторного акта буде здійснюватись на підставі аналізу даних відділом економіки промисловості та сфери послуг департаменту економічного розвитку міської ради.

 

8. Кількісні та якісні значення показників результативності акта

 

№ з/п

Назва ринків

Кількість торговельних місць на території ринків

2015 рік

2016 рік

2017 рік

1

Житній

1564

1616

1658

2

Сінний

185

207

205

3

Хмільники

230

82

82

4

Київський

295

160

160

5

Тетерів

330

125

150

6

Хлібний

430

560

560

7

Староміський

430

480

480

8

Привокзальний

100

94

92

9

Авторинок

250

250

199

10

Хлібний

265

261

261

 

В місті функціонує 10 ринків. Упродовж звітного періоду на ринках створювались сприятливі умови для здійснення торгівлі: проводилась реконструкція торговельних місць, будувались нові павільйони. Регуляторним актом врегульовано відносини між адміністрацією ринку, продавцями та споживачами. Правилами визначено вимоги щодо функціонування створених в установленому порядку ринків усіх форм власності, організації продажу на них сільськогосподарських продуктів, продовольчих і непродовольчих товарів, надання послуг, необхідності додержання ветеринарних, санітарних, протипожежних вимог і правил безпеки праці на ринках, прав споживачів і норм податкового законодавства.

Виконання Правил торгівлі на ринках міста Житомира сприяло покращенню санітарно-ветеринарних умов, реалізації товарів, підвищенню безпеки життя та здоров’я споживачів, створенню сприятливих умов для продажу продуктів харчування, що в результаті призвело до зменшення кількості скарг від суб’єктів господарювання на діяльність ринків, мешканців міста на порушення їх прав, як споживачів.

9. Оцінка результатів реалізації регуляторного акта та ступеня досягнення визначених цілей: регуляторний акт має достатній ступінь досягнення визначених цілей, реалізація його положень є ефективною.

Регуляторний акт не потребує внесення змін або його скасування.

 

 

Міський голова                                                                                      С.І. Сухомлин

З В І Т про періодичне відстеження результативності регуляторного акта - рішення виконавчого комітету Житомирської міської ради від 20.10.05 № 681 «Про порядок надання дозволів на виконання робіт пов’язаних з порушенням благоустрою в м.Житомирі»
З В І Т
про  періодичне відстеження результативності регуляторного акта - рішення виконавчого комітету Житомирської міської ради від 20.10.05 № 681 «Про порядок надання дозволів на виконання робіт пов’язаних з порушенням благоустрою в м.Житомирі»
 
«06» вересня  2017 року                                                       м. Житомир
        
Вид та назва регуляторного акта: рішення виконавчого комітету Житомирської міської ради від 20.10.05 № 681 «Про порядок надання дозволів на виконання робіт пов’язаних з порушенням благоустрою в м.Житомирі» (з внесеними змінами та доповненнями згідно рішень виконавчого комітету Житомирської міської ради від 03.11.2011 № 671 та від 17.05.2012 №176).
Назва виконавця заходів з відстеження:  відстеження результативності дії регуляторного акта проведено управлінням комунального господарства міської ради.
Цілі прийняття регуляторного акта: цілями прийняття даного регуляторного акту є встановлення чітких розцінок на отримання дозволу - контрольної картки на порушення благоустрою м. Житомира, порядку надання дозволу – контрольної картки, порядку проведення робіт, пов’язаних з порушенням благоустрою м. Житомира, створення сприятливих умов для життєдіяльності, як громадян так і суб’єктів господарювання, покращення санітарного стану та мікроклімату міста.
Строк виконання заходів з відстеження: 05 вересня – 06 вересня 2017 року.
Тип відстеження – періодичне.
Методи одержання результатів відстеження:
Для відстеження результативності регуляторного акту  використовувався метод збору даних КП «Інспекція з благоустрою м.Житомира» Житомирської міської ради та управління комунального господарства міської ради.
Дані, на основі яких відстежувалась результативність: відстеження результативності регуляторного акту  здійснювалось на основі аналізу даних КП «Інспекція з благоустрою м. Житомира» Житомирської міської ради та управління комунального господарства міської ради
 
 Кількісні та якісні показники:
 № п/пРікКількість  виданих контрольних карток на виконання робіт, пов’язаних з тимчасовим порушенням благоустрою міста Житомира, шт.Сума надходжень до бюджету від надання  послуги з видачі контрольних карток на виконання робіт, пов’язаних з тимчасовим порушенням благоустрою міста Житомира,  тис.грн.
1.з 01.11.2014 р. по 31.12.2014 р.29716,0
2.2015 рік 1019100,6
3.2016 рік1169127,6
4.з 01.01.2017 р. по 31.08.2017 р. 812120,3
 
В результаті реалізації регуляторного акта покращився контроль за благоустроєм, санітарним станом та естетичним виглядом міста, своєчасністю виконання робіт, пов’язаних з порушенням благоустрою,  врегульовано питання утримання території об’єктів благоустрою міста.
Оцінка результатів реалізації регуляторного акту та ступеня досягнення визначених цілей: регуляторний акт має достатній ступінь досягнення визначених цілей, реалізація його положень є ефективною. Разом з тим, у зв’язку з внесенням змін до чинного законодавства України виникла необхідність приведення положень діючого рішення у відповідність до вимог законодавства.
  
 
Міський голова                                                                                           С.І.Сухомлин
Звіт про відстеження результативності регуляторного акта - рішення Житомирської міської ради від 29.09.2005 № 550 "Про затвердження Положення про порядок відчуження та списання майна, що перебуває у власності територіальної громади міста Житомира"
      Звіт про відстеження результативності регуляторного акта
 
 
14 вересня 2017 року                                                                 м. Житомир
 
Вид та  назва  регуляторного акта: рішення Житомирської міської ради від 29.09.2005 № 550 “Про затвердження Положення про порядок відчуження та списання майна, що перебуває у власності територіальної громади міста Житомира».
 
Назва виконання заходів з відстеження: відстеження  результативності дії регуляторного акта проведено відділом по управлінню та приватизації комунального майна Житомирської міської ради
 
Цілі  прийняття регуляторного акта:   цілями  прийняття    даного регуляторного акта є встановлення  порядку  відчуження та списання комунального майна, що знаходиться на балансах комунальних підприємств з визначенням:
- переліку документів, необхідних для надання дозволу на відчуження або списання;
-  органу, який надає дозвіл на списання або відчуження;
-  порядок перерахування коштів за відчуження майна та інше.
 
Строк виконання заходів з відстеження: 04 вересня 2017 р.- 12  вересня 2017 року.
 
Тип відстеження: періодичне.
 
Методи одержання  результатів  відстеження:  для відстеження результативності регуляторного акта використовувався метод збору даних комунальних підприємств та установ територіальної громади м. Житомира про відчуження та списання комунального майна.
 
Дані, на основі яких відстежувалась результативність: протягом дії регуляторного акта в 2014-2017 роках відчуження комунального майна відповідно до прийнятого Положення не проводилось, тому відстеження результативності регуляторного акту здійснювалось  на основі аналізу даних комунальних підприємств та установ про списання майна територіальної громади міста.
 
Кількісні та якісні показники:
 
 №
 п/п
    Рік
Кількість   дозволів  на списання комунального майна
В т.ч. на списання основних фондів по видам
  1
з    01.10.14
до  31.12.14
24
 
транспортні засоби: 8
інше обладнання: 16
  2
2015 рік
85
транспортні засоби: 18
інше обладнання: 67
  3
2016 рік
287
транспортні засоби: 61
інше обладнання:  226
  4
з   01.01.17
до 01.09.17
113
транспортні засоби: 4
інше обладнання: 109   
 
Оцінка результатів реалізації регуляторного акта та ступеня досягнення визначених цілей: регуляторний акт має достатній ступінь досягнення визначених цілей,  реалізація його положень є необхідною та ефективною. Положення про порядок відчуження та списання майна, що перебуває у власності територіальної громади  міста Житомира   забезпечує
належне виконання єдиних вимог до відчуження та списання комунального майна. Дане рішення не потребує внесення змін та доповнень.
 
 
Міський голова                                                                          С.І.Сухомлин
Звіт про результати періодичного відстеження результативності дії регуляторного акта - рішення Житомирської міської ради від 21.11.07 № 439 «Положення про порядок продажу земельних ділянок несільськогосподарського призначення в місті Житомирі, на яких розташовані об’єкти нерухомого майна, що є власністю покупців цих ділянок» (з наступними змінами та доповненнями)
Звіт про результати періодичного відстеження результативності дії регуляторного акта
 
08 вересня 2017 року                                                                           м. Житомир
 
Вид та назва регуляторного акта: Рішення Житомирської міської ради від 21.11.07 № 439 «Положення про порядок продажу земельних ділянок несільськогосподарського призначення в місті Житомирі, на яких розташовані об’єкти нерухомого майна, що є власністю покупців цих ділянок» (з наступними змінами та доповненнями).
Назва виконавця заходів з відстеження: департамент містобудування та земельних відносин міської ради.
Цілі прийняття акта: ціллю прийняття даного рішення є чітке та комплексне регламентування порядку опрацювання документів, підготовки та проведення продажу земельних ділянок на яких розташовані об’єкти нерухомого майна в   м.Житомирі.
Строк виконання заходів з відстеження: з 04.09.17р. по 08.09.17р.
Тип відстеження: періодичне.
Методи одержання результатів відстеження: використано метод збору даних департаменту містобудування та земельних відносин міської ради щодо кількості зареєстрованих договорів купівлі-продажу земельних ділянок, департаменту бюджету та фінансів міської ради щодо надходжень грошових коштів від продажу земельних ділянок, рішення Житомирської міської ради про продаж земельних ділянок.
Дані на основі яких проводилося відстеження результативності: відстеження результативності регуляторного акта проводилось на основі аналізу даних департаменту містобудування та земельних відносин міської ради щодо кількості зареєстрованих договорів купівлі-продажу земельних ділянок, департаменту бюджету та фінансів міської ради щодо надходжень грошових коштів від продажу земельних ділянок, рішення Житомирської міської ради про продаж земельних ділянок. 
Кількісні та якісні значення показників результативності акта:
Період, роки
Кількість укладених договорів купівлі-продажу земельних ділянок
Площа, га
Сума, тис. грн.
2015
7
2,4238
2 190,6
2016
6
2,6614
2 307,3
до 01.09.2017
13
2,3012
2 431,6
Оцінка результатів реалізації регуляторного акта та ступеня досягнення вищезазначених цілей: дія даного регуляторного акту вдосконалює та спрощує механізм продажу земельних ділянок у власність. Повністю вирішує питання прозорості проведення процедури продажу та набуття права власності на землю. Даний регуляторний акт потребує внесення змін та доповнень у зв’язку з ліквідацією управління регулювання земельних відносин міської ради та створення Департаменту містобудування та земельних відносин міської ради.
 
Міський голова                                                                            С.І. Сухомлин
 
 
Звіт про періодичне відстеження результативності дії регуляторного акта - рішення виконавчого комітету Житомирської міської ради від 28.10.2010 №780 “Про встановлення тарифів на послуги комунального підприємства “Реклама”.
Звіт про періодичне відстеження результативності дії регуляторного акта
20 жовтня 2017 року                                                                                                                                                                                                                                              м. Житомир
 
         Вид та назва регуляторного акта: рішення виконавчого комітету Житомирської міської ради від 28.10.2010 №780 “Про встановлення тарифів на послуги комунального підприємства “Реклама”.
 
         Назва виконавця заходів з відстеження: департамент містобудування та земельних відносин Житомирської міської ради.
 
         Цілі прийняття акта:
  • встановлення економічно обґрунтованих тарифів по підготовці документації на передпроектні пропозиції щодо розміщення зовнішньої реклами;
  • покращення якості надання послуг по підготовці дозвільної документації щодо розміщення зовнішньої реклами комунальним підприємством “Реклама” міської ради;
  • встановлення нормативно-правової бази для стабільного функціонування підприємства;
  • збільшення надходжень до міського бюджету.
 
Строк виконання заходів з відстеження: з 19.10.2017 по 20.10.2017р.
Тип відстеження: періодичне.
 
Методи одержання результатів відстеження: збір показників КП “Реклама” міської ради з подальшим їх порівнянням з відповідними показниками, результативність яких відстежується.
 
Дані, на основі яких проводилося відстеження результативності: провести аналіз показників діяльності КП “Реклама” міської ради  немає можливості у зв'язку з тим, що дане підприємство не працює на ринку надання послуг з підготовки документації щодо розміщення зовнішньої реклами (рішення Житомирської міської ради від 19.05.2016 №236 “Про припинення комунального підприємства “Реклама” Житомирської міської ради шляхом ліквідації”).
 
Показники
 за 5 місяців 2016р.
          2017р.
Сума надходжень до загального фонду міського бюджету від сплати по тарифам на послуги з підготовки документації щодо розміщення зовнішньої реклами.
_
_
Види послуг з підготовки документації щодо розміщення зовнішньої реклами у тому числі:
 
_
_
підготовка документації на перед проектні пропозиції щодо розміщення зовнішньої реклами.
_
_
підготовка документації на перед проектні пропозиції щодо продовження строку дії дозволу на розміщення зовнішньої реклами.
_
_
виготовлення дублікату папки дозвільної документації на розміщення зовнішньої реклами.
_
_
підготовка документації щодо внесення змін у дозвіл на розміщення зовнішньої реклами.
_
_
підготовка документації щодо переоформлення дозволу на розміщення зовнішньої реклами
 
_
_
 
Оцінка результатів реалізації регуляторного акта та ступеня досягнення вищезазначених цілей:  регуляторний акт потребує скасування, так-як послуги з підготовки документації щодо розміщення зовнішньої реклами надаються безкоштовно департаментом містобудування та земельних відносин міської ради.
 
 
Заступник міського голови
з питань діяльності
виконавчих органів ради                                                                   О.А. Фещенко
Звіт про відстеження результативності дії регуляторного акта 17 лютого 2017 року м. Житомир рішення Житомирської міської ради від 10.06.2015 №931 «Про затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земель міста Житомира та введення в дію нових розмірів плати за земельні ділянки у м. Житомир»
Звіт про відстеження результативності дії регуляторного акта 
17 лютого 2017 року м. Житомир
Вид та назва регуляторного акта: рішення Житомирської міської ради від 10.06.2015 №931 «Про затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земель міста Житомира та введення в дію нових розмірів плати  за земельні ділянки у м. Житомир». 
 
Назва виконавця заходів з відстеження: департамент містобудування та земельних відносин міської ради.
 
Цілі прийняття акта: ціллю прийняття є виконання вимог статті 18 Закону України «Про оцінку земель», визначення механізму введення в дію нормативної грошової оцінки земель населеного пункту – міста Житомир, врегулювання правовідносин між Житомирською міською радою, громадою міста та суб’єктами господарювання, стимулювання ефективного та раціонального використання землі на засадах ринкової економіки, визначення ринкової вартості земельних ділянок, задоволення інтересів держави та територіальної громади міста, можливість направлення додаткових коштів на реалізацію програм соціально-економічного розвитку, забезпечення більш повного обліку земель, їх користувачів, раціонального та ефективного використання земельних ділянок.
 
Строк виконання заходів з відстеження: 13 – 17 лютого 2017 року.
Тип відстеження: повторне.
 
Методи одержання результатів відстеження: використано метод збору даних управління регулювання земельних відносин міської ради та департаменту містобудування та земельних відносин міської ради щодо укладання договорів оренди землі, департаменту бюджету та фінансів міської ради щодо надходжень від плати за землю.
Дані, на основі яких проводилось відстеження результативності: відстеження результативності регуляторного акта проводилось на основі аналізу даних управління регулювання земельних відносин міської ради (укладені договори оренди), департаменту містобудування та земельних відносин (укладені договори оренди), департаменту бюджету та фінансів міської ради (щодо надходжень з плати за земельні ділянки).
 

Кількісні та якісні значення показників результативності акта:

 

№ п/п

Показник

2014 рік

2015 рік

2016 рік

1

Розмір надходжень від плати за землю до міського бюджету, тис. грн.

34125,89

37400,56

53259,00

2

Кількість укладених договорів оренди землі, шт.

335

315

292

3

Загальна площа земельних ділянок, що знаходяться в оренді, га

92,4864

87,4434

87,4434

4

Кількість зареєстрованих договорів оренди землі, шт.

335

315

292

5

Кількість громадян та суб’єктів господарювання, що отримують земельні ділянки на умовах оренди, шт.

470

241

249

Оцінка результатів реалізації регуляторного акта та ступеня досягнення вищезазначених цілей: дія даного регуляторного акта забезпечує соціальний захист юридичних та фізичних осіб від необґрунтованого збільшення розміру орендної плати за користування земельними ділянками та прозорість процедури визначення розміру земельного податку. 

Висновок: регуляторний акт не потребує внесення змін.

Міський голова                                                                         С.І. Сухомлин

 

Звіт про періодичне відстеження результативності дії рішення виконавчого комітету Житомирської міської ради від 19.12.2012 № 559 «Про Порядок залучення, розрахунку розміру і використання коштів пайової участі у розвитку інфраструктури м. Житомира»
Звіт про періодичне відстеження результативності дії
рішення виконавчого комітету Житомирської міської ради
від 19.12.2012 № 559
«Про Порядок залучення, розрахунку розміру і використання коштів
пайової участі у розвитку інфраструктури м. Житомира»
 
24.01.2017                                                                                      м. Житомир
 
 
Вид та назва регуляторного акта, результативність якого відстежується: рішення виконавчого комітету Житомирської міської ради від 19.12.2012 № 559 «Про Порядок залучення, розрахунку розміру і використання коштів пайової участі у розвитку інфраструктури м.Житомира» зі змінами (рішення виконавчого комітету міської ради від 31.10.2014 №494, від 02.06.2016 №482).
Назва виконавця заходів з відстеження: управління капітального будівництва Житомирської міської ради.
Цілі прийняття регуляторного акта:
-        запобігання ігнорування та уникнення замовниками будівництва (реконструкції) участі у розвитку інфраструктури міста;
-        створення прозорої системи відрахування коштів пайової участі;
-        встановлення терміну (графіку) оплати пайового внеску;
-        забезпечення інтересів громади міста;
-        врахування інтересів замовників будівництва;
-        стимулювання інвестиційної діяльності та створення сприятливих умов для розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста.
Строк виконання заходів з відстеження: 23.01.2017 – 30.01.2017р.
Тип відстеження:  періодичне.
Методи одержання результатів відстеження: для відстеження результативності регуляторного акту використовується метод збору даних управління капітального будівництва і департаменту бюджету та фінансів  Житомирської міської ради.
Дані та припущення, на основі яких відстежувалася результативність: відстеження результативності регуляторного акта здійснювалось шляхом аналізу даних управління капітального будівництва і департаменту бюджету та фінансів  Житомирської міської ради, моніторингу повідомлень замовників будівництва (реконструкції).
Кількісні та якісні показники:
- кількість укладених договорів пайової участі у розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури м.Житомира;
- розмір надходжень до міського бюджету.

Показнаки

 

2012 р.

2013 р.

2014 р.

2015 р.

2016 р.

Кількість укладених договорів, шт

63

58

40

43

64

Надходження до міського бюджету,

тис. грн

 

7757,684

 

3092,28

 

1279,820

 

3267,705

 

4785,483

 
Оцінка результатів реалізації регуляторного акту та ступеня досягнення визначених цілей:  у зв’язку зі змінами в Законах України «Про регулювання містобудівної діяльності», «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань», пропозиціями замовників будівництва щодо внесення змін, з метою встановлення чітких, прозорих відносин із забудовниками та з урахуванням протокольного доручення виконавчого комітету міської ради від 04.01.2017 щодо визначення розміру пайової участі, даний регуляторний акт потребує внесення відповідних змін та доповнень.
 
 
 
Міський голова                                                                              С.І.Сухомлин