Відстеження результативності дії регуляторних актів - 2014 рік

13.03.2018

Звіти

Звіт про відстеження результативності регуляторного акту - рішення виконавчого комітету Житомирської міської ради від 16.10.13 № 491 «Про затвердження Положення про порядок встановлення режиму роботи об’єктів торгівлі, закладів ресторанного господарства та сфери послуг на території м. Житомира»
ЗВІТ
про відстеження результативності регуляторного акту  - рішення виконавчого комітету Житомирської міської ради від 16.10.13 № 491 «Про затвердження Положення про порядок встановлення режиму роботи об’єктів торгівлі, закладів ресторанного господарства 
та сфери послуг  на території м. Житомира»
20.11.2014 року        м. Житомир
                     
Вид та назва регуляторного акту: рішення виконавчого комітету Житомирської міської ради від 16.10.2013 №491 «Про затвердження Положення про порядок встановлення режиму роботи об’єктів торгівлі, закладів ресторанного господарства та сфери послуг на території  м. Житомира».
 
Назва виконавця заходів з відстеження: відділ торгівлі, громадського харчування та сфери послуг департаменту власності та ринкового регулювання міської ради.
 
Цілі прийняття документу: визначення порядку встановлення суб’єктам господарювання режиму роботи об’єктів торгівлі, закладів ресторанного господарства та сфери послуг.
 
Термін виконання заходів з відстеження:  17 – 20  листопада  2014 року.
 
Тип відстеження: повторне.
 
Методи одержання результатів відстеження: метод збору  даних  відділу торгівлі, громадського харчування та сфери послуг департаменту власності та ринкового регулювання міської ради.
 
Дані та припущення, на основі яких відстежувалася результативність: відстеження результативності регуляторного акта  здійснювалось на основі аналізу даних відділу торгівлі, громадського харчування та сфери послуг департаменту власності та ринкового регулювання міської ради.
 
Кількісні та якісні значення показників результативності:
- кількість звернень суб’єктів господарювання до виконавчого комітету міської ради щодо надання документа про встановлення режиму роботи об’єктів  торгівлі та сфери послуг – 576;
- кількість виданих документів про встановлення режиму роботи об’єктів торгівлі та сфери послуг – 576;
-  кількість оскаржених рішень про встановлення режиму роботи – 0;
- кількість звернень мешканців міста про порушення громадського порядку під час роботи об’єктів торгівлі та сфери послуг у нічний час з 22-00 до  08-00 години – 16.

Якісним показником результативності регуляторного акту є дотримання встановленого режиму роботи, зменшення скарг і нарікань мешканців на роботу об’єктів торгівлі, закладів ресторанного господарства та підвищення культури обслуговування споживачів, поліпшення санітарного стану підприємств торгівлі, закладів ресторанного господарства та сфери послуг.

Визначення ступеня результативності регуляторного акту та досягнення визначених цілей: регуляторний акт має достатній ступінь досягнення визначених цілей, реалізація його положень є ефективною.

Регуляторний акт не потребує внесення  змін, або його скасування.

Заступник директора департаменту К.О. Тихончук
 
 
Звіт про проведення відстеження результативності рішення виконавчого комітету міської ради від 28.10.2010 №780 «Про встановлення тарифів на послуги комунального підприємства «Реклама»

Дата оприднення: 12.11.2014

 

Звіт про проведення відстеження результативності рішення виконавчого комітету міської ради від 28.10.2010 №780 «Про встановлення тарифів на послуги комунального підприємства «Реклама»
 
10.11.2014 року                                                                            м. Житомир
 
Виконавець заходів з відстеження результативності регуляторного акта комунальне підприємство «Реклама» Житомирської міської ради.
 
Цілі прийняття регуляторного акта:
-         встановлення економічно обґрунтованих тарифів по підготовці документації на передпроектні пропозиції щодо розміщення зовнішньої реклами;
-         покращення якості надання послуг по підготовці дозвільної документації щодо розміщення зовнішньої реклами комунальним підприємством «Реклама»;
-         встановлює нормативно – правову базу для стабільного функціонування підприємства;
-         збільшення надходжень до міського бюджету.
 
Термін відстеження дослідження – 07.11.14р. по 10.11.14р.
Тип відстеження - періодичне
 
Методи одержання результативності відстеження: використовувався метод збору показників КП «Реклама» з подальшим їх порівнянням з відповідними показниками, результативність яких відстежується.
 
Дані та припущення, на основі яких відстежувалась результативність.
                       
Для відстеження результативності здійснювався аналіз показників діяльності КП «Реклама».
 
Кількісні показники результативності регуляторного акта
 
Показники
за 2012р.
за 2013р.
за 9 місяців 2014р.
Сума надходжень до загального фонду міського бюджету від сплати по тарифам на послуги з підготовки документації щодо розміщення зовнішньої реклами.
95429,34
76177,42
37559,08
Види послуг з підготовки документації щодо розміщення зовнішньої реклами у тому числі:
 
168
139
75
підготовка документації на перед проектні пропозиції щодо розміщення зовнішньої реклами.
130
105
50
підготовка документації на перед проектні пропозиції щодо продовження строку дії дозволу на розміщення зовнішньої реклами.
20
13
16
виготовлення дублікату папки дозвільної документації на розміщення зовнішньої реклами.
2
1
3
підготовка документації щодо внесення змін у дозвіл на розміщення зовнішньої реклами.
9
5
2
підготовка документації щодо переоформлення дозволу на розміщення зовнішньої реклами
 
7
15
4
 
Оцінка результативності реалізації регуляторного акта.
Регуляторний акт має достатній ступінь досягнення визначених цілей, реалізація його положень є ефективною. Дане рішення не потребує внесення змін та доповнень.
 
Головний бухгалтер                                                                       О.Е.Вахрушев
Звіт про відстеження результативності регуляторного акта - Рішення Житомирської міської ради від 21.11.07 № 439 «Про затвердження Положення про конкурсний відбір суб’єктів оціночної діяльності для оцінки земельних ділянок несільськогосподарського призначення на яких розташовані об’єкти нерухомого майна» (з наступними змінами та доповненнями)
Звіт про відстеження результативності регуляторного акта
 
02 жовтня 2014 року                                                                          м. Житомир
 
Вид та назва регуляторного акта: Рішення Житомирської міської ради від 21.11.07 № 439 «Про затвердження Положення про конкурсний відбір суб’єктів оціночної діяльності для оцінки земельних ділянок несільськогосподарського призначення на яких розташовані об’єкти нерухомого майна» (з наступними змінами та доповненнями).
 
Назва виконавця заходів з відстеження: управління регулювання земельних відносин міської ради.
 
Цілі прийняття акта: ціллю прийняття даного акта є вдосконалення земельних відносин у сфері продажу землі шляхом визначення чіткого порядку відбору суб’єктів оціночної діяльності, підвищення якості у виконанні звітів з експертної грошової оцінки.
 
Строк виконання заходів з відстеження: з 30.09.2014 по 02.10.2014 року.
 
Тип відстеження: періодичне.
 
Методи одержання результатів відстеження: використано метод збору даних управління регулювання земельних відносин міської ради щодо кількості зареєстрованих договорів на проведення оцінки земельних ділянок несільськогосподарського призначення, департаменту бюджету та фінансів міської ради щодо надходжень грошових коштів від продажу земельних ділянок.
 
Дані на основі яких проводилося відстеження результативності: здійснювались на основі аналізу даних управління регулювання земельних відносин міської ради та департаменту бюджету та фінансів міської ради. 
 
Кількісні та якісні значення показників результативності акта:
 
Рік
Кількість земельних ділянок для яких проводилася експертна грошова оцінка
Сума грошових коштів, яка надійшла до міського бюджету внаслідок продажу земельних ділянок, тис. грн.
2012
18
6 497,4
2013
8
2 400,2
2014
(станом на 01.10.14)
32
3 114,8
 
Оцінка результатів реалізації регуляторного акта та ступеня досягнення вищезазначених цілей: регуляторний акт має достатній ступінь досягнення визначених цілей, реалізація його положень є ефективною та не потребує внесення змін та скасування.
 
Начальник управління регулювання
земельних відносин міської ради                                                 Є.В.Лалименко
Звіт про відстеження результативності регуляторного акта - рішення виконавчого комітету Житомирської міської ради від 20.10.05 № 681 «Про порядок надання дозволів на виконання робіт пов’язаних з порушенням благоустрою в м. Житомирі» (з внесеними змінами та доповненнями згідно рішень виконавчого комітету Житомирської міської ради від 03.11.2011 № 671 та від 17.05.2012 №176)
З В І Т
про  відстеження
 результативності регуляторного акта
 
 «03» жовтня  2014 року                                                             м. Житомир
        
Вид та назва регуляторного акта: рішення виконавчого комітету Житомирської міської ради від 20.10.05 № 681 «Про порядок надання дозволів на виконання робіт пов’язаних з порушенням благоустрою в м. Житомирі» (з внесеними змінами та доповненнями згідно рішень виконавчого комітету Житомирської міської ради від 03.11.2011 № 671 та від 17.05.2012 №176).
Назва виконавця заходів з відстеження:  відстеження результативності дії регуляторного акта проведено управлінням комунального господарства міської ради.
Цілі прийняття регуляторного акта: цілями прийняття даного регуляторного акту є встановлення чітких розцінок на отримання дозволу на порушення благоустрою м. Житомира, порядку надання дозволу, порядку проведення робіт, пов’язаних з порушенням благоустрою м. Житомира, створення сприятливих умов для життєдіяльності, як громадян так і суб’єктів господарювання, покращення санітарного стану та мікроклімату міста.
Строк виконання заходів з відстеження: 02 жовтня – 03 жовтня 2014 року.
Тип відстеження – періодичне.
Методи одержання результатів відстеження:
Для відстеження результативності регуляторного акту  використовувався метод збору даних КП «Інспекція з благоустрою м. Житомира» Житомирської міської ради та управління комунального господарства міської ради.
Дані, на основі яких відстежувалась результативність: відстеження результативності регуляторного акту  здійснювалось на основі аналізу даних КП «Інспекція з благоустрою м. Житомира» Житомирської міської ради та управління комунального господарства міської ради
 
Кількісні та якісні показники:
 
№ п/п
Рік
Кількість  виданих дозволів на виконання робіт, пов’язаних з тимчасовим порушенням благоустрою міста Житомира, шт.
Сума надходжень до міського бюджету від надання  послуги з видачі дозволу на виконання робіт, пов’язаних з тимчасовим порушенням благоустрою міста Житомира, грн.
1.
 з 01.11.2011 р. по 31.12.2011 р.
 285
 46928,08
2.
2012 рік
 1366
 58522,01
3.
2013 рік
 1302
 70991,94
4.
з 01.01.2014 р. по 01.10.2014 р.
 860
 58314,05
В результаті реалізації регуляторного акта покращився контроль за благоустроєм, санітарним станом та естетичним виглядом міста, своєчасністю виконання робіт, пов’язаних з порушенням благоустрою,  врегульовано питання утримання території об’єктів благоустрою міста.
 
Оцінка результатів реалізації регуляторного акту та ступеня досягнення визначених цілей: регуляторний акт має достатній ступінь досягнення визначених цілей, реалізація його положень є ефективною. Разом з тим, у зв’язку з внесенням змін до чинного законодавства України виникла необхідність приведення положень діючого рішення у відповідність до вимог законодавства.
 
В даний час розроблено відповідний проект регуляторного акта – рішення міської ради «Про затвердження Порядку видачі дозволів на порушення об’єктів благоустрою або відмови в їх видачі, переоформлення, видачі дублікатів, анулювання дозволів» та після проходження визначеної Законом України регуляторної процедури буде внесено на розгляд Житомирської міської ради.
 
  
 
 
Начальник управління
комунального господарства
міської ради                                                                                   О.В. Марцун
 
 
Звіт про відстеження результативності регуляторного акта - рішення міської ради від 21.11.2007 року № 413 «Правила торгівлі на ринках міста Житомира»
Звіт  про відстеження результативності регуляторного акта
 
02.10.2014 р.                                                                                  м. Житомир
 
Вид та назва регуляторного акту:  рішення міської ради  від 21.11.2007 року № 413 «Правила торгівлі на ринках міста Житомира».
Назва виконавця заходів з відстеження:  відстеження результативності дії регуляторного акту проведено  відділом торгівлі, громадського харчування та сфери послуг департаменту власності та ринкового регулювання міської ради.
Цілі прийняття регуляторного акта:  цілями прийняття даного регуляторного акту є врегулювання чіткого регламентування прав та обов’язків адміністрації і продавців ринків.
Строк виконання заходів з відстеження:  01 жовтня – 02 жовтня 2014 року.
Тип відстеження – періодичне.
Методи одержання результатів відстеження: Для відстеження результативності регуляторного акту використовувався метод збору даних відділу торгівлі, громадського харчування та сфери послуг департаменту власності та ринкового регулювання міської ради.
Дані, на основі яких відстежується результативність: відстеження результативності регуляторного акту здійснювалось на основі аналізу даних  відділу торгівлі, громадського харчування та сфери послуг департаменту власності та ринкового регулювання міської ради.
 
Кількісні та якісні показники:
з/п
 
Назва ринків
Кількість торговельних місць
на території ринків міста
2012 рік
2013рік
2014рік
1
«Житній»
1564
1455
1455
2
«Сінний»
185
181
181
3
«Хмільники»
230
151
153
4
«Київський»
295
196
212
5
«Тетерів»
330
331
331
6
«Хлібний»
430
447
447
7
«Староміський»
430
430
430
8
«Привокзальний»
100
100
95
9
«Авторинок»
225
251
251
10
«Хлібний»
265
261
261
 
На території міста Житомира функціонує 10 ринків. За вказані періоди на ринках проводилась реконструкція торговельних місць, будувались нові павільйони. Регуляторним актом  врегульовано відносини між адміністрацією ринку та продавцями і споживачами. Правилами обумовлено особливості торгівлі на ринку продовольчими та непродовольчими товарами, що дало можливість уникнути конфліктних ситуацій між торгуючими, адміністраціями ринків, санітарно-епідеміологічною станцією, пожежниками, податківцями.
Виконання Правил торгівлі на ринках міста Житомира сприяло   покращенню санітарно - ветеринарних умов реалізації товарів, підвищенню безпеки життя та здоров’я споживачів, зменшенню нарікання з боку покупців та продавців, зниженню соціальної напруги, створенню привабливих умов для продажу продуктів харчування, що в результаті привело до зменшення кількості скарг від суб’єктів господарювання на діяльність ринків та мешканців міста на порушення їх прав, як споживачів.  
Оцінка результатів реалізації регуляторного акту та ступеня визначених цілей:  регуляторний акт має достатній ступінь досягнення визначених цілей, реалізація його положень є ефективною.
Регуляторний акт не потребує внесення  змін, або його скасування.
 
 
 
Заступник директора департаменту
власності та ринкового регулювання
міської ради                                                                            К. О. Тихончук
 

 

Звіт про відстеження результативності регуляторного акта- рішення Житомирської міської ради від 29.09.05 № 550 “Про затвердження Положення про порядок відчуження та списання майна, що перебуває у власності територіальної громади міста Житомира»
   Звіт про відстеження результативності регуляторного акта
 
 
«03» жовтня  2014 року                                                                 м. Житомир
 
 
Вид та  назва  регуляторного акта: рішення Житомирської міської ради від 29.09.05 № 550 “Про затвердження Положення про порядок відчуження та списання майна, що перебуває у власності територіальної громади міста Житомира».
 
Назва виконання заходів з відстеження: відстеження  результативності дії регуляторного акта проведено відділом по управлінню та приватизації комунального майна департаменту власності та ринкового регулювання міської ради.
 
Цілі  прийняття регуляторного акта:   цілями  прийняття    даного регуляторного акту є встановлення  порядку  відчуження та списання комунального майна, що знаходиться на балансах комунальних підприємств з визначенням:
- переліку документів, необхідних для надання дозволу на відчуження або списання;
-  органу, який надає дозвіл на списання або відчуження;
-  порядок перерахування коштів за відчуження майна та інше.
 
Строк виконання заходів з відстеження: 01жовтня 2014р.- 03  жовтня 2014 року.
 
Тип відстеження: періодичне.
 
Методи одержання  результатів  відстеження:  для відстеження результативності регуляторного акту використовувався метод збору даних комунальних підприємств та установ територіальної громади м. Житомира про відчуження та списання комунального майна.
 
Дані, на основі яких відстежувалась результативність: протягом дії регуляторного акту в 2011-2014 роках відчуження комунального майна відповідно до прийнятого Положення не проводилось, тому відстеження результативності регуляторного акту здійснювалось  на основі аналізу даних комунальних підприємств та установ про списання майна територіальної громади міста.
 
 
 
         Кількісні та якісні показники:
 
 №
 п/п
    Рік
Кількість   дозволів  на списання комунального майна
В т.ч. на списання основних фондів по видам
  1
з   01.10.11
до  31.12.11
-
 
                    -
  2
2012 рік
57
будівлі: -
транспортні засоби: 4
інше обладнання: 53
  3
2013 рік
18
будівлі: -
транспортні засоби:  5
інше обладнання:  13
  4
з   01.01.14
до 01.10.14
4
будівлі:  2
транспортні засоби: -
інше обладнання:    2   
 
 
Оцінка результатів реалізації регуляторного акту та ступеня досягнення визначених цілей: регуляторний акт має достатній ступінь досягнення визначених цілей,  реалізація його положень є необхідною та ефективною. Положення про порядок відчуження та списання майна, що перебуває у власності територіальної громади міста Житомира    забезпечує
належне виконання єдиних вимог до відчуження та списання комунального майна. Дане рішення не потребує внесення змін та доповнень.
 
 
 
 
 
 
Заступник директора
департаменту, начальник
відділу                                                                                            О.Б.Кравчук
 
 

 

Звіт про відстеження результативності регуляторного акта – рішення виконавчого комітету міської ради «Про затвердження Правил розміщення зовнішньої реклами в м. Житомирі»
ЗВІТ
 про  відстеження результативності регуляторного акта – рішення виконавчого комітету міської ради «Про затвердження Правил розміщення  зовнішньої реклами в м. Житомирі»
 
09 квітня 2014 року                                                                   м. Житомир
 
Вид та назва регуляторного акта: рішення виконавчого комітету Житомирської міської ради
 
Назва регуляторного акта: «Про затвердження Правил розміщення зовнішньої реклами в м.Житомирі».
 
Дата прийняття: 11.03.2010 року.
 
Номер рішення: 168
 
Назва виконавця заходів з відстеження: управління містобудування, архітектури та дизайну міського середовища міської ради та комунальне підприємство «Реклама» Житомирської міської ради.
 
Цілі прийняття акта:
регулювання відносин, що виникають у зв'язку з розміщенням зовнішньої реклами на території міста Житомира, встановлення порядку надання дозволів на розміщення зовнішньої реклами;
залучення коштів розповсюджувачів зовнішньої реклами в м.Житомирі у розвиток рекламного ринку м. Житомира;
створення сучасного правового простору, який буде відповідати потребам рекламного бізнесу та сприяти розвитку цього сектору ринку в м. Житомирі;
організація належного контролю за дотриманням учасниками рекламного ринку чинного законодавства про рекламу.
 
Строк виконання заходів з відстеження: 08-09 квітня 2014 року.
 
Тип відстеження: періодичне.
 
Методи одержання результатів відстеження: метод збору показників комунального підприємства «Реклама» Житомирської міської ради та управління містобудування, архітектури та дизайну міського середовища міської ради.
 
Дані та припущення, на основі яких відстежувалась результативність, способи одержання даних: відстеження результативності регуляторного акта здійснювалось шляхом аналізу даних комунального підприємства міської ради та управління містобудування, архітектури та дизайну міського середовища міської ради.
 
 
Кількісні та якісні значення показників результативності акта:
 
 Показники
2011р.
2012р.
2013р.
Сума надходжень до загального фонду міського бюджету від сплати за тимчасове користування місцями розташування спеціальних конструкцій зовнішньої реклами (тис.грн.)
946,8  
796,3
757,9
Кількість виданих дозволів на розміщення зовнішньої реклами на території м. Житомира
31
272
137
 
 
Оцінка результатів реалізації регуляторного акта та ступеня досягнення визначених цілей:
На підставі порівняння вказаних вище показників можна зробити висновок, що регуляторний акт має достатній ступінь досягнення визначених цілей, реалізація його положень є ефективною. Але у зв’язку зі змінами діючого законодавства України у сфері рекламної діяльності регуляторний акт потребує внесення змін та доповнень.
 
 
Начальник управління містобудування,
архітектури та дизайну міського
середовища міської ради                                                            Є.Л. Черкасова
Звіт про повторне відстеження результативності дії рішення виконавчого комітету міської ради від 19.12.2012 № 559 «Про Порядок залучення, розрахунку розміру і використання коштів пайової участі у розвитку інфраструктури м. Житомира»

Звіт про повторне відстеження результативності дії

рішення виконавчого комітету міської ради від 19.12.2012 № 559

«Про Порядок залучення, розрахунку розміру і використання коштів

пайової участі у розвитку інфраструктури м. Житомира»

 

11.02.2014                                                                                     м. Житомир

 

Вид та назва регуляторного акта, результативність якого відстежується: рішення виконавчого комітету Житомирської міської ради від 19.12.2012 № 559 «Про Порядок залучення, розрахунку розміру і використання коштів пайової участі у розвитку інфраструктури м. Житомира».

 

Назва виконавця заходів з відстеження: управління капітального будівництва Житомирської міської ради.

 

Цілі прийняття регуляторного акта: встановлення прозорого організаційно-економічного механізму визначення розмірів внесків забудовників у розвитку інфраструктури міста  та контролю по  їх сплаті.

 

Строк виконання заходів з відстеження: 11.02.2014р. – 12.02.2014р.

 

Тип відстеження:  повторне.

 

Методи одержання результатів відстеження:  для відстеження результативності регуляторного акту використовується метод збору даних управління капітального будівництва і департаменту бюджету та фінансів  Житомирської міської ради.

 

Дані та припущення, на основі яких відстежувалася результативність: відстеження результативності регуляторного акта здійснювалось шляхом аналізу даних управління капітального будівництва і департаменту бюджету та фінансів  Житомирської міської ради, моніторингу повідомлень замовників будівництва (реконструкції).

 

Кількісні та якісні показники:

- кількість укладених договорів пайової участі у розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури м. Житомира;

- розмір надходжень до міського бюджету

 

Назва показника

 

2012 р.

2013 р.

Кількість укладених договорів, шт.

 

63

58

Надходження до міського бюджету, тис. грн.

 

7757,684

3092,28

 

Оцінка результатів реалізації регуляторного акту та ступеня досягнення визначених цілей:  у зв’язку із змінами в законодавстві, якими полегшено ведення бізнесу та обмежено можливості органів місцевого самоврядування щодо залучення та впливу на замовників будівництва (реконструкції), які ігнорують або уникають участі у розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста Житомира, відбулось зменшення кількості укладених договорів та надходження коштів пайової участі до міського бюджету. В процесі виконання регуляторного акту набуто досвід, який вказує на можливі додаткові шляхи залучення більшої кількості замовників будівництва до сплати внесків пайової участі на розвиток інженерно - транспортної інфраструктури міста. Тому, виникла необхідність внесення змін та доповнень до рішення виконавчого комітету міської ради від 19.12.2012 № 559 «Про Порядок залучення, розрахунку розміру і використання коштів пайової участі у розвитку інфраструктури м. Житомира» з метою удосконалення організації залучення замовників будівництва (реконструкції) до пайової участі у розвитку інфраструктури міста Житомира.

 

 

 

 

Начальник управління     

капітального будівництва                                                                          А.В. Корж