Відстеження результативності дії регуляторних актів - 2013 рік

13.03.2018

Звіти

Звіт про повторне відстеження результативності дії рішення виконавчого комітету Житомирської міської ради від 03.10.2012 № 416 «Про впорядкування розгляду деяких питань у сфері містобудування та архітектури у місті Житомирі»

Звіт про повторне відстеження результативності дії рішення виконавчого комітету Житомирської міської ради від 03.10.2012  № 416

«Про впорядкування розгляду деяких питань у сфері містобудування та архітектури у місті Житомирі»

 

від 15.11.2013                                                                                      м. Житомир

 

 

Вид та назва регуляторного акта, результативність якого відстежується: рішення виконавчого комітету Житомирської міської ради від 03.10.2012 № 416 "Про впорядкування розгляду деяких питань у сфері містобудування та архітектури у місті Житомирі"

 

Назва виконавця заходів з відстеження: управління містобудування, архітектури та дизайну міського середовища міської ради.

 

Цілі прийняття регуляторного акта:

 

1. Встановлення прозорого, чітко врегульованого і єдиного для всіх замовників ( забудовників ) порядку здійснення будівництва, проведення реконструкції, капітального ремонту вбудовано-прибудованих приміщень і житлових квартир;

2. Встановлення правил розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності;

3. Встановлення порядку надання згоди на зміну функціонального призначення нежитлових приміщень, на розташування тимчасових збірно-розбірних металевих гаражів;

4. Здійснення контролю за розміщенням та утриманням тимчасових споруд, за укладанням договорів пайової участі на залучення коштів на розвиток інфраструктури міста.

 

Строк виконання заходів з відстеження: 13.11.2013року - 15.11.2013року

 

Тип відстеження:  повторне

 

Методи одержання результатів відстеження: для відстеження результативності регуляторного акту використовується метод збору даних структурних підрозділів управління містобудування, архітектури та дизайну міського середовища Житомирської міської ради.

 

Дані та припущення, на основі яких відстежувалась результативність: відстеження результативності регуляторного акта здійснювалось шляхом аналізу даних структурних підрозділів управління містобудування, архітектури та дизайну міського середовища міської ради.

 

 

Кількісні та якісні значення показників результативності

 

№ п/п

 Показник

 Період

2012

2013

1

Кількість рішень виконавчого комітету на погодження реконструкції, перепланування, використання  існуючих об'єктів архітектури

5

12

2

Кількість підготовлених та виданих містобудівних умов і обмежень  забудови земельної ділянки

23

61

3

Кількість підготовлених та виданих паспортів прив'язки на розміщення  тимчасових металевих гаражів

3

5

 

Оцінка результатів реалізації регуляторного акта та ступеня досягнення визначених цілей: регуляторним актом досягнуті визначенні цілі, реалізація його розділів є ефективною та не потребує внесення змін чи доповнень.

 

 

Примітка: рішенням сесії міської ради від 30.08.2012 за № 428 "Про розроблення комплексної схеми розміщення та архітектурних типів тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності на території міста Житомира та внесення змін до Програми" призупинено розгляд питань щодо розміщення тимчасових споруд на території міста Житомира до затвердження комплексної схеми розміщення та архітектурних типів тимчасових споруд.

     

 

 

 

Заступник начальника управління

містобудування, архітектури та дизайну

міського середовища міської ради                                          О.В. Крижановська

Звіт про результати відстеження регуляторного акта “Про затвердження Положення про оренду, методику розрахунку та порядок використання плати за оренду майна комунальної власності територіальної громади м. Житомира ”

Звіт 
про результати відстеження регуляторного акта

 

24.09.2013 р.                                                                                м. Житомир

 

Вид та назва регуляторного акта, результативність якого відстежується:

рішення Житомирської міської ради від 30.08.12 № 429 “Про затвердження Положення про оренду, методику розрахунку та порядок використання плати за оренду майна комунальної власності територіальної громади м. Житомира ”

 

Назва виконавця заходів з відстеження:

Комунальне підприємство «Агентство з управління майном» Житомирської міської ради»


Цілі прийняття рішення міської ради:

- визначення механізму передання в оренду майна комунальної власності міста;

- визначення методики розрахунку орендної плати та порядок використання орендної плати за    користування нерухомим майном комунальної власності;

- врахування змін діючого законодавства у сфері оренди;

- забезпечення прозорості та конкретизації процедур пов’язаних з передачею в оренду комунального майна міста;

- недопущення проявів корупції під час організації та проведення конкурсу на право оренди.


Строк виконання заходів з відстеження:

23.09.2013 р. – 24.09.2013 р.


Тип відстеження:

повторне

Методи одержання результатів відстеження:

Для відстеження результативності регуляторного акту використовувався метод збору даних комунального підприємства «Агентство з управління майном» Житомирської міської ради. 


Дані та припущення, на основі яких відстежувалась результативність, а також способи  одержання даних.

Відстеження результативності регуляторного акту здійснювалось на основі аналізу даних комунального підприємства «Агентство з управління майном» Житомирської міської ради.

 

Кількісні показники результативності регуляторного акта:

1. Кількість діючих договорів оренди укладених з моменту прийняття регуляторного акту - 253;

2. Загальна площа приміщень  – 26309,58кв.м.;
3. Загальна сума перерахованих коштів до міського бюджету з моменту прийняття регуляторного акту – 9 413 032,74 грн.

Оцінка результатів реалізації регуляторного акта та ступеня досягнення визначених цілей

Даний регуляторний акт дозволяє відкрито і публічно здійснювати передачу в оренду комунального майна. Регуляторним актом були досягнуті визначені цілі, реалізація його положень є ефективною. При цьому, є необхідність внесення змін до регуляторного акту з метою підвищення його ефективності.
 



Заступник директора

комунального підприємства
«Агентство з управління майном»
Житомирської міської ради                                                          В.Л. Ільченко

Звіт про результати відстеження результативності дії регуляторного акта «Положення про порядок продажу земельних ділянок несільськогосподарського призначення в місті Житомирі, на яких розташовані об’єкти нерухомого майна, що є власністю покупців цих ділянок»

Звіт про результати відстеження результативності дії регуляторного акта

 

 

16 серпня 2013 року                                                                           м. Житомир

 

Вид та назва регуляторного акта: Рішення Житомирської міської ради від 05.08.09 № 1040 «Положення про порядок продажу земельних ділянок несільськогосподарського призначення в місті Житомирі, на яких розташовані об’єкти нерухомого майна, що є власністю покупців цих ділянок» (з наступними змінами та доповненнями).

Назва виконавця заходів з відстеження: управління регулювання земельних відносин міської ради.

Цілі прийняття акта: ціллю прийняття даного рішення є чітке та комплексне регламентування порядку опрацювання документів, підготовки та проведення продажу земельних ділянок на яких розташовані об’єкти нерухомого майна в м. Житомирі.

Строк виконання заходів з відстеження: з 12.08.13 по 16.08.13

Тип відстеження: періодичне.

Методи одержання результатів відстеження: використано метод збору даних управління регулювання земельних відносин міської ради щодо кількості зареєстрованих договорів купівлі-продажу земельних ділянок, департаменту бюджету та фінансів міської ради щодо надходжень грошових коштів від продажу земельних ділянок, рішення Житомирської міської ради про продаж земельних ділянок.

Дані на основі яких проводилося відстеження результативності: відстеження результативності регуляторного акта проводилось на основі аналізу даних управління регулювання земельних відносин міської ради щодо кількості зареєстрованих договорів купівлі-продажу земельних ділянок, департаменту бюджету та фінансів міської ради щодо надходжень грошових коштів від продажу земельних ділянок, рішення Житомирської міської ради про продаж земельних ділянок. 

Кількісні та якісні значення показників результативності акта:

Період, роки

Кількість укладених договорів купівлі-продажу земельних ділянок

Площа, га

Сума, тис. грн.

2011

13

7,3015

3 416,8

2012

23

6,2695

7 913,3

до 01.08.2013

8

2,7570

2 634,3

Оцінка результатів реалізації регуляторного акта та ступеня досягнення вищезазначених цілей: дія даного регуляторного акту вдосконалює та спрощує механізм продажу земельних ділянок у власність. Повністю вирішує питання прозорості проведення процедури продажу та набуття права власності на землю. Даний регуляторний акт не потребує внесення змін та доповнень.

 

Начальник управління                                                                    Є.В.Лалименко

 
 
Звіт про відстеження результативності регуляторного акту «Про затвердження Правил благоустрою, забезпечення чистоти, порядку і дотримання тиші у м. Житомирі»

 

З В І Т
про відстеження результативності регуляторного акту

«Про затвердження Правил благоустрою, забезпечення чистоти, порядку і дотримання тиші у м. Житомирі»

 

 

м. Житомир                                                                «17» квітня 2013 року

 

Вид регуляторного акту: рішення Житомирської міської ради.

Назва регуляторного акту:  Про затвердження Правил благоустрою, забезпечення чистоти, порядку і дотримання тиші у м. Житомирі

Дата прийняття: 29.03.2012 року.

Номер: рішення № 325

Назва виконавця заходів з відстеження: комунальне підприємство «Інспекція з благоустрою м. Житомира» Житомирської міської ради.

Цілі прийняття документу:    систематизація діючого законодавства у сфері благоустрою в єдиному документі та прийняття Правил благоустрою, забезпечення чистоти, порядку і дотримання тиші у м. Житомирі, положення яких  відповідають чинному законодавству України, а також створення сприятливих умов для життєдіяльності, як громадян так і суб’єктів господарювання, покращення санітарного стану та мікроклімату міста.

Термін виконання заходів з відстеження:  16-17 квітня 2013 року.

Тип відстеження: повторне.

Методи одержання результатів відстеження: метод збору статистичних  даних  комунальним підприємством «Інспекція з благоустрою м. Житомира» Житомирської міської ради.

Дані та припущення, на основі яких відстежувалася результативність, способи одержання даних: відстеження результативності регуляторного акта  здійснювалось на основі аналізу даних  комунального підприємства «Інспекція з благоустрою  м. Житомира» Житомирської міської ради.

Якісні значення показників результативності:  покращення контролю за благоустроєм, санітарним станом та естетичним виглядом міста, врегулювання утримання території об’єктів благоустрою міста Житомира; кількість приписів про дотримання Правил благоустрою; кількість порушень правил благоустрою, які обчислюються відповідно до кількості складених протоколів про вчинення адміністративних правопорушень.

Показники дії рішення:

 

з 01.04.2012 р.

2013 р.

Кількість наданих приписів

 4693

1801

Кількість складених протоколів

237

123

 

З прийняттям Правил підвищилась свідомість і активність громадян та суб’єктів господарювання всіх форм власності стосовно необхідності укладання угод на видалення побутових відходів, що дає змогу попередити утворення несанкціонованих звалищ сміття та забруднення довкілля.

Завдяки встановленню чітких вимог стосовно підтримки благоустрою розширено сферу впливу та відповідальності за порушення Правил.

Збільшились надходження до місцевого бюджету від сплати штрафів за порушення благоустрою.

Дія регуляторного акта сприяє збереженню та утриманню об'єктів зовнішнього благоустрою в належному санітарно-технічному стані.

З прийняттям Правил було посилено контроль за збереженням та утриманням об’єктів благоустрою. Правила надали змогу забезпечити захист інтересів територіальної громади міста в сфері благоустрою.

У цілому регуляторний акт підвищує свідомість суб’єктів господарювання та громадян щодо підтримки благоустрою міста, довкілля.

Визначення ступеня результативності регуляторного акту та досягнення визначених цілей: результати реалізації положень даного рішення мають позитивну  динаміку. Але у зв’язку із внесенням змін та доповнень в положення діючого законодавства в сфері благоустрою, поводження із зеленими насадженнями, посилення відповідальності за порушення природоохоронного законодавства, регуляторний акт потребує внесення відповідних змін та доповнень.

 

 

 

Начальник КП «Інспекція з

благоустрою м. Житомира»

Житомирської міської ради                                                 Ю.А.Самборський

Звіт про результати відстеження результативності дії регуляторного акта «Про затвердження Положення про порядок встановлення розмірів та справляння орендної плати за земельні ділянки в м. Житомирі, які перебувають у державній або комунальній власності»

Звіт про результати відстеження результативності дії регуляторного акта

 

08 квітня 2013 року                                                                           м. Житомир

 

Вид та назва регуляторного акта: Рішення Житомирської міської ради від 08.04.09 № 956 «Про затвердження Положення про порядок встановлення розмірів та справляння орендної плати за земельні ділянки в м. Житомирі, які перебувають у державній або комунальній власності».

 

Назва виконавця заходів з відстеження: управління регулювання земельних відносин міської ради.

 

Цілі прийняття акта: ціллю прийняття є регулювання та вдосконалення земельних відносин в сфері оренди землі на основі встановлення економічно обґрунтованих ставок орендної плати, диференціації ставок відповідно до цінності земельних ділянок та терміну оренди, покращення порядку справляння орендної плати.

 

Строк виконання заходів з відстеження: з 05.04.2013р. – 08.04.2013р.

 

Тип відстеження: періодичне.

 

Методи одержання результатів відстеження: використано метод збору даних Державного земельного кадастру щодо реєстрації договорів оренди земельних ділянок, департаменту бюджету та фінансів міської ради щодо надходжень орендної плати за земельні ділянки, рішення Житомирської міської ради про передачу в оренду земельних ділянок.

 

Дані на основі яких проводилося відстеження результативності: Відстеження результативності регуляторного акта проводилось на основі аналізу даних Державного земельного кадастру щодо реєстрації договорів оренди земельних ділянок, департаменту бюджету та фінансів міської ради щодо надходжень орендної плати за земельні ділянки, рішення Житомирської міської ради про передачу в оренду земельних ділянок.

 

Кількісні та якісні значення показників результативності акта: за період з 01.04.12 по 01.04.13 зареєстровано 131 договір оренди земельних ділянок із суб’єктами господарювання, загальною площею 49,6353 га, річна орендна плата за користування якими становить 6 658 336,10 грн. За вказаний період до бюджету міста від справляння орендної плати надійшло 25 653 045,74 грн.

 

Оцінка результатів реалізації регуляторного акта та ступеня досягнення вищезазначених цілей: дія даного регуляторного акта забезпечує соціальний захист юридичних та фізичних осіб від необґрунтованого збільшення ставок орендної плати за користування земельними ділянками та прозорість процедури визначення розміру річної орендної плати. Регуляторний акт не потребує внесення змін та доповнень.

Начальник управління                                                                    Є.В.Лалименко

 
 
Звіт про відстеження результативності регуляторного акта “Про затвердження Порядку проведення конкурсу на право оренди нерухомого майна комунальної власності територіальної громади м. Житомира”

Звіт 
про  відстеження результативності регуляторного акта

 

14.03.2013 р.                                                                                            м. Житомир

 

Вид та назва регуляторного акта, результативність якого відстежується:

рішення Житомирської міської ради від 18.03.09 № 878 “Про затвердження Порядку проведення конкурсу на право оренди нерухомого майна комунальної власності територіальної громади м. Житомира ”

 

Назва виконавця заходів з відстеження:

Комунальне підприємство «Агентство з управління майном» Житомирської міської ради»


Цілі прийняття рішення міської ради:

- визначення механізму проведення конкурсу на право оренди майна комунальної власності міста;

- врахування змін діючого законодавства у сфері оренди;

- забезпечення прозорості та конкретизації процедур пов’язаних з передачею в оренду комунального - майна міста;

- недопущення проявів корупції під час організації та проведення конкурсу на право оренди.


Строк виконання заходів з відстеження: 11.03.2013 р. – 14.03.2013 р.

 

Тип відстеження: періодичне


Методи одержання результатів відстеження:

Для відстеження результативності регуляторного акту використовувався метод збору даних КП «Агентство з управління майном» Житомирської міської ради. 


Дані та припущення, на основі яких відстежувалась результативність, а також способи  одержання даних.

Відстеження результативності регуляторного акту здійснювалось на основі аналізу даних КП «Агентство з управління майном» Житомирської міської ради.

 

Кількісні показники результативності регуляторного акта

1. Кількість проведених конкурсів за 2011 рік –2;

2. Кількість проведених конкурсів за 2012 рік – 6;
3. Загальна площа нерухомого майна переданого в оренду на підставі проведених конкурсів у 2011 році – 2 305,35 кв.м.;

4. Загальна площа нерухомого майна переданого в оренду на підставі проведених конкурсів у 2012 році – 5278,434 кв. м;

5. Загальна кількість конкурсів проведених у 2011-2012 роках  – 8;

6. Загальна площа нерухомого майна переданого в оренду на підставі проведених конкурсів у 2011-2012 роках – 7583,784кв.м.

Оцінка результатів реалізації регуляторного акта та ступеня досягнення визначених цілей
Даний регуляторний акт дозволяє відкрито і публічно здійснювати передачу в оренду комунального майна на конкурсній основі, що дає можливість залучення великої кількості суб’єктів господарювання до цього процесу.
Регуляторним актом були досягнуті визначені цілі, реалізація його положень є ефективною, таким чином дане рішення, не потребує внесення змін чи доповнень. 

В.о. директора комунального підприємства
«Агентство з управління майном»
Житомирської міської ради                                                             О.О. Пархомчук

 

Звіт про результати відстеження результативності регуляторного акта «Про встановлення тарифів на послуги ТОВ «Світ-Еко» з вивезення твердих побутових відходів для споживачів ІІ та ІІІ групи»

ЗВІТ

про результати відстеження результативності

дії регуляторного акта

 

20 лютого 2013 року                                                                       м. Житомир

 

 

Вид та назва регуляторного акта: рішення виконавчого комітету міської ради»  від 01.02.12 №49 «Про встановлення тарифів на послуги ТОВ «Світ-Еко»  з вивезення твердих побутових відходів для споживачів ІІ та ІІІ групи».

Назва виконавця заходів з відстеження: управління житлового господарства міської ради.

Цілі прийняття акта:  встановлення економічно обґрунтованих тарифів на послуги з вивезення твердих побутових відходів, що дає можливість модернізації, розширення та технічного переобладнання основних засобів підприємства за рахунок прибутку.

Строк виконання заходів з відстеження:  18.02.13р.-20.02.13р.

Тип відстеження:  повторне.

Методи одержання результатів відстеження: збір фінансово-економічних показників господарської діяльності ТОВ «Світ-Еко».

Дані на основі яких проводилося відстеження: аналіз фінансово-економічних показників господарської діяльності ТОВ «Світ-Еко».

Кількісні та якісні значення показників результативності акта:

 

Показник

Одиниця виміру

2011 рік

2012 рік

Обсяги  перевезення ТПВ

м.куб

75911

85431

Чисельність працюючих

чол.

16

20

Кількість сміттєвозів

одиниць

4

5

Зношеність автотранспорту

%

60

65

 

Забезпечувалось своєчасне вивезення сміття

 

Оцінка результатів реалізації  регуляторного акта та ступеня досягнення вищезазначених цілей: забезпечення безперебійними послугами з вивезення відходів для населення, бюджетних установ, організацій та госпрозрахункових підприємств міста, підвищення якості надання даних послуг та поліпшення санітарно-епідеміологічної ситуації у місті.

Регуляторний акт має достатній ступінь досягнення визначених цілей, не потребує внесення змін та доповнень.

 

 

Начальник управління житлового

господарства міської ради                                                           С.І.Півоварова

Звіт про відстеження результативності регуляторного акту «Про затвердження Положення про порядок встановлення режиму роботи об’єктів торгівлі та сфери послуг на території м. Житомира»

ЗВІТ

про відстеження результативності регуляторного акту «Про затвердження Положення про порядок встановлення режиму роботи об’єктів торгівлі та сфери послуг на території м. Житомира»

 

18.01.2013 року                                                                                 м. Житомир 

                                              

Вид регуляторного акту: рішення виконавчого комітету Житомирської міської ради.

 

Назва регуляторного акту: Про затвердження Положення про порядок встановлення режиму роботи об’єктів торгівлі та сфери послуг на території м. Житомира

 

Дата прийняття: 15.12.2011 року.

 

Номер: рішення № 738

 

Назва виконавця заходів з відстеження: відділ торгівлі, громадського харчування та сфери послуг департаменту власності та ринкового регулювання міської ради.

 

Цілі прийняття документу: визначення порядку встановлення суб’єктам господарювання режиму роботи об’єктів торгівлі та сфери послуг.

 

Термін виконання заходів з відстеження:  15 – 18  січня  2013 року.

 

Тип відстеження: повторне

 

Методи одержання результатів відстеження: метод збору  даних  департаментом власності та ринкового регулювання міської ради, Корольовським та Богунським  районними відділами УМВС України в Житомирській області.

 

Дані та припущення, на основі яких відстежувалася результативність, способи одержання даних: відстеження результативності регуляторного акта  здійснювалось на основі аналізу даних департаменту власності та ринкового регулювання міської ради, Корольовського та Богунського  районних відділів УМВС України в Житомирській області.

 

Якісні значення показників результативності: дотримання встановленого режиму роботи, зменшення скарг і нарікань мешканців на роботу об’єктів торгівлі, підвищення культури обслуговування споживачів, поліпшення санітарного стану підприємств торгівлі.

Визначення ступеня результативності регуляторного акту та досягнення визначених цілей: результати реалізації положень даного рішення мають позитивну  динаміку, рішення не потребує внесення змін та доповнень.

                                                                                 

Заступник директора департаменту                                               С.Ф. Рабошук

 
 
Звіт про відстеження результативності регуляторного акту «Про обмеження режиму роботи закладів ресторанного господарства, розташованих в житлових будинках»

ЗВІТ

про відстеження результативності регуляторного акту «Про обмеження режиму роботи закладів ресторанного господарства, розташованих в житлових будинках»

 

18.01.2013 року                                                                                 м. Житомир 

                                              

Вид регуляторного акту: рішення Житомирської міської ради.

 

Назва регуляторного акту: Про обмеження режиму роботи закладів ресторанного господарства, розташованих в житлових будинках

 

Дата прийняття: 29.12.2008 року.

 

Номер: рішення № 838

 

Назва виконавця заходів з відстеження: відділ торгівлі, громадського харчування та сфери послуг департаменту власності та ринкового регулювання міської ради.

 

Цілі прийняття документу: обмежити режим роботи закладів ресторанного господарства, розташованих в Житлових будинках, до 22-00 години.

 

Термін виконання заходів з відстеження:  15 – 18  січня  2013 року.

 

Тип відстеження: періодичне.

 

Методи одержання результатів відстеження: метод збору  даних  департаментом власності та ринкового регулювання міської ради, Корольовським та Богунським  районними відділами УМВС України в Житомирській області

 

Дані та припущення, на основі яких відстежувалася результативність, способи одержання даних: відстеження результативності регуляторного акта  здійснювалось на основі аналізу даних департаменту власності та ринкового регулювання міської ради, Корольовського та Богунського  районних відділів УМВС України в Житомирській області.

 

Якісні значення показників результативності: дотримання встановленого режиму роботи, зменшення скарг і нарікань мешканців на роботу об’єктів ресторанного господарства, розташованих в житлових будинках.

 

Визначення ступеня результативності регуляторного акту та досягнення визначених цілей: результати реалізації положень даного рішення мають позитивну  динаміку, рішення не потребує внесення змін та доповнень.

             

                                                                   

Заступник директора департаменту                                               С.Ф. Рабошук