ЗВІТ
про повторне відстеження результативності дії регуляторного акта рішення виконавчого комітету Житомирської міської ради «Про тарифи на оплату послуг з централізованого опалення та централізованого постачання гарячої води для потреб бюджетних установ та інших споживачів м. Житомира»
№п/п | Зміст | Виконання | ||||||||||||
1 | Назва регуляторного органу | Виконавчий комітет Житомирської міської ради | ||||||||||||
2 | Назва регуляторного акта | “Про тарифи на оплату послуг з централізованого опалення та централізованого постачання гарячої води для потреб бюджетних установ та інших споживачів м. Житомира” | ||||||||||||
3 | Вид регуляторного акта | Рішення виконавчого комітету міської ради | ||||||||||||
4 | Дата прийняття | 17.11.2011 | ||||||||||||
5 | Номер | 673 | ||||||||||||
6 | Назва виконавця заходів з відстеження | Управління комунального господарства міської ради | ||||||||||||
7 | Цілі прийняття акта | Встановлення економічно обгрунтованих тарифів на послуги з теплопостачання , які забезпечили б підприємству рентабельну діяльність, інвестиційну привабливість, а споживачам – якісні послуги. | ||||||||||||
8 | Строк виконання заходів з відстеження | 10-12 грудня 2012 року | ||||||||||||
9 | Тип відстеження | Повторне | ||||||||||||
10 | Методи одержання результатів відстеження | Метод збору статистичних даних управлінням комунального господарства міської ради та КП «Житомиртеплокомуненрго» | ||||||||||||
11 | Дані та припущення, на основі яких відстежувалася результативність, а також способи одержання даних | Відстеження результативності регуляторного акта здійснювалось на основі аналізу даних комунального підприємства «Житомиртеплокомуненерго» та управління комунального господарства міської ради
| ||||||||||||
12 | Кількісні та якісні значення показників результативності акта |
| ||||||||||||
13 | Оцінка результатів реалізації регуляторного акта та ступеня досягнення визначених цілей | Даний регуляторний акт тільки в листопаді-грудні 2011 року забезпечував досягнення поставлених цілей, а починаючи з І кварталу 2012 року у зв?язку з підвищенням цін на електроенергію, матеріали, робочу силу тарифи не відшкодовують підприємству видатків на надання послуг з теплопостачання для ІІ групи споживачів, тому даний регуляторний акт потребує внесення змін – збільшення вартості послуг для КП «Житомиртеплокомуненерго».
|
Начальник управління
комунального управління О.В.Марцун
ЗВІТ
ЗВІТ
про повторне відстеження результативності дії рішення виконавчого комітету Житомирської міської ради від 18.08.11 № 517 “Про затвердження умов проведення конкурсу з перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування в м. Житомирі”
20 серпня 2012 року м. Житомир
Вид і назва регуляторного акта: “Про затвердження умов проведення конкурсу з перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування в м. Житомирі”.
Назва виконавця заходів з відстеження результативності: управління транспорту і зв'язку міської ради.
Цілі прийняття регуляторного акту: створення конкурентного середовища у сфері перевезення пасажирів автотранспортом, забезпечення прозорості та створення умов для підвищення ефективності проведення конкурсів і прискорення розвитку галузі автомобільного транспорту, задоволення зростаючих потреб населення в перевезеннях, підвищення якості транспортних послуг.
Строк виконання заходів з відстеження:
з 18.08.2012 по 20.08.2012 року.
Тип відстеження – повторне.
Методи одержання результатів відстеження: для відстеження результативності регуляторного акта використовувався метод збору статистичних даних управління транспорту і зв’язку міської ради.
Дані та припущення, на основі яких відстежувалася результативність, а також способи одержання даних: відстеження результативності регуляторного акта здійснювалось на основі аналізу даних управління транспорту і зв’язку
Кількісні та якісні значення показників результативності акту: результативність регуляторного визначалася за наступними показниками:
| 2011 рік, І півріччя | 2012 рік, І півріччя |
Кількість автобусних маршрутів в м.Житомирі | 29 | 29 |
Кількість транспортних засобів що працюють на міських маршрутах | 232 | 228 |
Кількість перевезених пасажирів | 18,1 млн.пас.
| 17,4 млн.пас. |
Для задоволення потреб населення в пасажирських перевезеннях у місті працюють 34 суб’єкти господарювання, яких 7 приватних підприємств та
27 приватних перевізників.
З метою впорядкування руху маршрутних автобусів виконавчим комітетом міської ради прийнято рішення від 15.02.12 №62 "Про затвердження міської автобусної мережі", відповідно якого скасовуються міські автобусні маршрути №№9, 12, 37-А, 45, 46, 55, схеми руху яких у більшості дублювали маршрути електротранспорту. З урахуванням чисельних звернень та громадян управлінням транспорту і зв’язку міської ради відкрито 2-а нові автобусні маршрути №8 "Авторинок – гаражний кооператив "Восход" та №44 "Бородія - Корбутівка".
Оцінка результатів реалізації регуляторного акта та ступеня досягнення вищезазначених цілей: регуляторний акт має достатній ступінь досягнення визначених цілей, реалізація його положень є ефективною. Дане рішення виконавчого комітету міської ради не потребує внесення змін чи доповнень.
Заступник начальника
управління транспорту
і зв'язку міської ради В.В. Васянович
Показники результативності по роках | 2010 | 2011 | 1 півріччя 2012 р. |
Надходження до міського бюджету плати за оренду майна млн. грн. | 11,11 | 10,6 | 4,9 |
Загальна площа тис кв.м. | 62,4 | 49,3 | 50,6 |
Кількість діючих договорів | 424 | 368 | 385 |
2011 рік, І півріччя | 2012 рік, І півріччя | |
Кількість звернень громадян з питань перевезення пасажирів | 28 | 35 |
Кількість транспортних засобів що працюють на міських маршрутах | 232 | 211 |
Кількість перевезених пасажирів | 18,1 млн.пас. | 17,4 млн.пас. |
Кількість маршрутів в м.Житомирі | 29 | 27 |
№ п/п | Показник | Період | |
2011 рік | 5 м-ців 2012 року | ||
Вивезення твердих побутових відходів | |||
1. | Загальний обсяг надання послуг, куб.м | 10742 | 4218 |
1.1. | в т.ч. бюджетним установам | - | - |
1.2. | організаціям та іншим споживачам | 547,0 | 216 |
2. | Дох Доходи від вивезення ТПВ, тис.грн. | 221,3 | 86,9 |
2.1. | в т.ч. бюджетним установам | - | - |
2.2. | організаціям та іншим споживачам | 11,8 | 4,8 |
3. | Витрати на виробництво послуг, тис.грн. | 238,6 | 104,0 |
3.1. | в т.ч. бюджетним установам | - | - |
3.2. | організаціям та іншим споживачам | 12,6 | 5,3 |
4. | Фінансовий результат, тис.грн. | -17,3 | -17,1 |
4.1. | в т.ч. бюджетним установам | - | - |
4.2. | організаціям та іншим споживачам | -0,8 | -0,5 |
5. | Середній тариф на послуги для бюджетних установ, організацій та інших споживачів, без ПДВ, грн. за куб.м. | 17,17 | 17,17 |
6. | Собівартість послуг для бюджетних установ, організацій та інших споживачів, грн. за куб.м. | 25,72 | 27,62 |
7. | Рівень відшкодування середнім тарифом фактичних витрат, % | 66,8 | 62,2 |
8. | Рівень оплати за спожиті послуги, % | 93,0 | 84,0 |
№ п/п | Показник | Період | |
2011 рік | 5 м-ців 2012 року | ||
Вивезення твердих побутових відходів | |||
1. | Загальний обсяг надання послуг, куб.м | 118,5 | 45,2 |
1.1. | в т.ч. бюджетним установам | 48,1 | 18,9 |
1.2. | організаціям та іншим споживачам | 70,4 | 26,3 |
2. | Дох Доходи від вивезення ТПВ, тис.грн. | 2553,5 | 890,9 |
2.1. | в т.ч. бюджетним установам | 948,1 | 372,5 |
2.2. | організаціям та іншим споживачам | 1605,4 | 518,4 |
3. | Витрати на виробництво послуг, тис.грн. | 2969,6 | 1211,4 |
3.1. | в т.ч. бюджетним установам | 1205,4 | 506,5 |
3.2. | організаціям та іншим споживачам | 1764,2 | 704,9 |
4. | Фінансовий результат, тис.грн. | -416,1 | -320,5 |
4.1. | в т.ч. бюджетним установам | -257,3 | -134,0 |
4.2. | організаціям та іншим споживачам | -158,8 | 186,5 |
5. | Середній тариф на послуги для бюджетних установ .організацій та інших споживачів, без ПДВ, грн. за куб.м. | 19,71 | 19,71 |
6. | Собівартість послуг для бюджетних установ .організацій та інших споживачів, грн. за куб.м. | 25,06 | 26,80 |
7. | Рівень відшкодування середнім тарифом фактичних витрат, % | 78,7 | 73,5 |
8. | Рівень оплати за спожиті послуги, % | 75 | 75 |
Захоронення твердих побутових відходів | |||
1. | Загальний обсяг надання послуг, куб.м | 445,4 | 188,9 |
1.1. | в т.ч. бюджетним установам | 59,4 | 22,3 |
1.2. | організаціям та іншим споживачам | 386,0 | 166,6 |
2. | Дох Доходи від вивезення ТПВ, тис.грн. | 2213,6 | 938,1 |
2.1. | в т.ч. бюджетним установам | 295,0 | 110,7 |
2.2. | організаціям та іншим споживачам | 1918,6 | 827,4 |
3. | Витрати на виробництво послуг, тис.грн. | 2322,1 | 789,6 |
3.1. | в т.ч. бюджетним установам | 309,8 | 93,3 |
3.2. | організаціям та іншим споживачам | 2012,3 | 696,3 |
4. | Фінансовий результат, тис.грн. | -108,5 | 148,5 |
4.1. | в т.ч. бюджетним установам | -14,8 | 17,4 |
4.2. | організаціям та іншим споживачам | -93,7 | 131,1 |
5. | Середній тариф на послуги для бюджетних установ .організацій та інших споживачів, без ПДВ, грн. за куб.м. | 4,97 | 4,97 |
6. | Собівартість послуг для бюджетних установ .організацій та інших споживачів, грн. за куб.м. | 5,21 | 4,18 |
7. | Рівень відшкодування середнім тарифом фактичних витрат, % | 95,4 | 118,9 |
8. | Рівень оплати за спожиті послуги, % | 80 | 80 |
Вивезення рідких побутових відходів | |||
1. | Загальний обсяг надання послуг, куб.м | 7,6 | 3,7 |
1.1. | в т.ч. бюджетним установам | 3,2 | 1,1 |
1.2. | організаціям та іншим споживачам | 4,4 | 2,6 |
2. | Дох Доходи від вивезення ТПВ, тис.грн. | 249,7 | 94,9 |
2.1. | в т.ч. бюджетним установам | 82,6 | 28,4 |
2.2. | організаціям та іншим споживачам | 167,1 | 66,5 |
3. | Витрати на виробництво послуг, тис.грн. | 264,2 | 102,2 |
3.1. | в т.ч. бюджетним установам | 111,3 | 30,4 |
3.2. | організаціям та іншим споживачам | 152,9 | 71,8 |
4. | Фінансовий результат, тис.грн. | -14,5 | -7,3 |
4.1. | в т.ч. бюджетним установам | -28,7 | -2,0 |
4.2. | організаціям та іншим споживачам | 14,2 | -5,3 |
5. | Середній тариф на послуги для бюджетних установ .організацій та інших споживачів, без ПДВ, грн. за куб.м. | 25,81 | 25,81 |
6. | Собівартість послуг для бюджетних установ .організацій та інших споживачів, грн. за куб.м. | 34,76 | 27,62 |
7. | Рівень відшкодування середнім тарифом фактичних витрат, % | 74,3 | 93,4 |
8. | Рівень оплати за спожиті послуги, % | 75 | 75 |
6.03.2012
Назва виконавця заходів з відстеження
Департамент бюджету та фінансів Житомирської міської ради
Цілі прийняття акта
1. Забезпечення дотримання вимог діючого законодавства щодо встановлення місцевих податків і зборів.
2. Стимулювання розвитку та сприяння легалізації підприємницької діяльності .
3. Збільшення надходжень до міського бюджету.
4. Відкритість процедури, прозорість дій органу місцевого самоврядування щодо справляння місцевих податків і зборів.
Строк виконання заходів з відстеження – 20.03. – 26.03. 2012 року.
Тип відстеження – повторне.
Методи одержання результатів відстеження
При проведенні повторного відстеження використовувався метод збору статистичних даних.
Дані та припущення на основі яких відстежувалась результативність, а також способи одержання даних
Відстеження результативності регуляторного акту здійснювалось шляхом аналізу статистичної інформації Державної податкової інспекції у м.Житомирі та департаменту бюджету та фінансів Житомирської міської ради.
Кількісні та якісні значення показників результативності акта представлено в таблицях (додатки 1 і 2)
Оцінка результатів реалізації регуляторного акту та ступеня досягнення визначених цілей
Результативність прийняття вищезазначеного регуляторного акту позитивна, цілі досягнуто. Але, зменшення надходжень по місцевих податках та зборах в 2011 році в порівнянні з 2009 і 2010 роками зумовлене суттєвими змінами в структурі місцевих податків і зборів, згідно з веденням в дію з 01.01.2011 року нового
Податкового кодексу України. Надходження місцевих податків і зборів в II півріччі 2011 року збільшились в порівняні з I півріччям 2011 року.
Директор департаменту бюджету та фінансів Житомирської міської ради С.П. Гаращук