Закликаємо суб’єктів господарювання, мешканців та гостей міста бути свідомими споживачами підакцизних товарів. При покупці алкогольних або тютюнових виробів необхідно вимагати чек – розрахунковий документ, що підтверджує факт продажу.
Отриманий чек – гроші громади м.Житомира! Надходження акцизного податку використовуються на покращення соціально-економічного розвитку міста: ремонти освітніх, медичних закладів, будівництво спортивних та дитячих майданчиків та ін.
На території міста Житомира постійно працює робоча група створена рішенням виконавчого комітету від 06.06.2018 № 555, якою проведено інспекційні відвідування понад 80 суб’єктів господарювання, які здійснюють роздрібну реалізацію підакцизних товарів.
Під час інспекційних відвідувань проведено превентивно роз’яснювальну роботу з суб’єктами господарювання щодо необхідності в повному обсязі сплачувати акцизний податок до бюджету, видавати товарні чеки споживачам, дотримуватись правил торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами.
Матеріали по порушниках передаються до ГУ ДФС у Житомирській області.
ГУ ДФС в Житомирській області на основі отриманої інформації проведено 48 фактичних перевірок, за результатами яких застосовано штрафних санкцій на суму 1,5 млн.грн. До бюджету м.Житомира надійшло 0,5 млн.грн. штрафних санкцій.
Департамент бюджету та фінансів наголошує на дотриманні суб’єктами господарювання вимог чинного законодавства щодо нарахування та сплати акцизного податку, зокрема, щодо видачі розрахункових документів при реалізації підакцизних товарів.
За порушення законодавства при роздрібній реалізації підакцизних товарів передбачено відповідальність:
У разі наявних порушень звертайтесь за телефоном ГУ ДФС у Житомирській області 0412 41 80 18.