ЕЛЕКТРОННІ ПЕТИЦІЇ

22.10.2019

На виконання Закону України «Про звернення громадян» на сайті Житомирської міської ради запроваджено сервіс «Електронні петиції».

Електронні петиції - це колективне звернення громадян, що дає можливість донести свої ініціативи до Житомирської міської ради. Петиція має набрати не менше 300 підписів впродовж 30 днів для її подальшого розгляду відповідальними особами Житомирської міської ради. Електронні петиції повинні стосуватися питань, які відносяться до повноважень та компетенції міської ради.

 

Документи

Дані про електронні петиції за I півріччя 2024 року
Дані про електронні петиції за ІІ півріччя 2023 року
Дані про електронні петиції за I півріччя 2023 року
Дані про електронні петиції за 2022 рік
Дані про електронні петиції за IІ півріччя 2021 року
Дані про електронні петиції за I півріччя 2021 року
Дані про електронні петиції за ІI півріччя 2020 року
Дані про електронні петиції за I півріччя 2020 року
Дані про електронні петиції за 2019 рік