За допомогою даної картки Ви отримуватимете банківські та міські послуги, а саме:
Наразі, першою є пільговий проїзд в громадському транспорті.
АТ “Ощадбанк” відновив прийом заяв на виготовлення “Картки житомирянина” у 17 відділеннях.
Виберіть зручне відділення “Ощадбанку” та зверніться до нього для оформлення заяви на виготовлення “Картки житомирянина”:
Адреса відділення | Режим роботи | Телефон | |
пн-пт | сб | ||
вул. Перемоги, 54 | 09:00-18:30 | 09:00-13:00 | (0412) 42-04-54 |
майд. Перемоги, 7 | 08:30-18:00 | 09:00-13:00 | (0412) 47-35-32 |
просп. Миру, 8 | 08:00-18:30 | 09:00 -13:30 | (0412) 25-03-47 |
просп. Миру, 37 | 08:30-17:30 |
| (0412) 48 44 14 |
просп. Миру, 61/2 | 09:00-17:30 |
| (0412) 51-63-26 |
вул. Покровська, 127 | 09:00-18:00 | 09:00-13:00 | (0412) 25-79-47 |
вул. Київська, 67 | 09:00-17:30 |
| (0412) 41 42 90 |
вул. Київська, 77 | 10:00-19:00 | 10:00-16:00 | (0412) 41-46-44 |
вул. Хлібна, 28 | 09:00-17:30 |
| (0412) 22 39 98 |
вул. Чуднівська, 102 | 09:00-18:00 |
| (0412) 24-08-78 |
вул. Івана Франка, 3 | 08:00-19:00 | 09:00-16:00, | (0412) 22 58 71 |
вул. Небесної Сотні, 13 | 09:00-17:30 | 09:00-13:00 | (0412) 42-02-70 |
майд. С.П. Корольова, 8 | 09:00-18:00 | 09:00-13:00 | (0412) 47-27-50 |
вул. В. Бердичівська, 69 | 09:00-18:30 | 09:00-13:00 | (0412) 34-05-08 |
вул. Шевченка, 102 | 09:00-18:00 | 09:00-13:00 | (0412) 41-13-21 |
вул. Івана Огієнка, 2 | 08:30-17:00 | 09:00-13:00 | (0412) 48 29 45 |
вул. Корольова, 46 | 09:00-17:00 |
| (0412) 33-09-30 |
Детальна інформація
Питання: Мені прийшло СМС-повідомлення від абонента “Miska rada” з текстом латиницею “Аби отримати "Картку житомирянина" надайте пільговий документ та паспорт в Управління соцзахисту: к.101 вул.Перемоги,55 (Богунська рада) або к.314 майд.Польовий,8 (Корольовська рада). Довідка за тел 0412481481”.
Відповідь: Ваші дані не знаходяться в єдиному державному реєстрі пільговиків. Для отримання пільгової “Картки Житомирянина” Вам необхідно звернутися в відділ соціального захисту Богунського чи Корольовського р-ну (відповідно до адреси реєстрації) з паспортом та документом що засвідчує пільгу, для оновлення даних в єдиному реєстрі пільговиків. Після цього протягом місяця від Ощадбанку надійде повідомлення про необхідність отримати “Картку житомирянина”у відділені, яке було вказане при подачі заявки на виготовлення картки.
Питання: Я вже отримував(ла) картку Житомирянина (отримала СМС від Ощадбанку з датою коли її можна отримати), але мені прийшло СМС про те, що треба прийти до соцзахисту (питання вище).
Відповідь: Ви можете не звертатись до соцзахисту і невдовзі скористатись карткою. Однак, якщо є така можливість, для уникнення можливих проблем з карткою у майбутньому, зверніться в відділ соціального захисту Богунського чи Корольовського р-ну для перевірки наявності даних про вас в єдиному державному реєстрі пільговиків.
Питання: Я вже отримував картку Житомирянина коли і де її можна буде використати .
Відповідь: Наразі проводиться видача карток іншим особам, про можливість використання Карток житомирянина буде повідомлено у самому транспорті та засобах масової інформації.
Питання: Я подавала документи давно, але мені нічого ще не видали.
Відповідь: Наразі ще проводиться виробництво карток, про можливість отримати її у відділенні банку буде вам повідомлено за номером залишеним у заявці самим Ощадбанком.
2. Який має вигляд “Картка житомирянина”? Яка інформація міститься на карті?
На лицьовій стороні картки розміщені наступні елементи:
На зворотній стороні картки розміщені наступні елементи:
3. Де можна оформити заяву на виготовлення “Картки житомирянина”?
АТ “Ощадбанк” відновив прийом заяв на виготовлення “Картки житомирянина” у 17 відділеннях.
Виберіть зручне відділення “Ощадбанку” та зверніться до нього для оформлення заяви на виготовлення “Картки житомирянина”:
Адреса відділення | Режим роботи | Телефон | |
пн-пт | сб | ||
вул. Перемоги, 54 | 09:00-18:30 | 09:00-13:00 | (0412) 42-04-54 |
майд. Перемоги, 7 | 08:30-18:00 | 09:00-13:00 | (0412) 47-35-32 |
просп. Миру, 8 | 08:00-18:30 | 09:00 -13:30 | (0412) 25-03-47 |
просп. Миру, 37 | 08:30-17:30 |
| (0412) 48 44 14 |
просп. Миру, 61/2 | 09:00-17:30 |
| (0412) 51-63-26 |
вул. Покровська, 127 | 09:00-18:00 | 09:00-13:00 | (0412) 25-79-47 |
вул. Київська, 67 | 09:00-17:30 |
| (0412) 41 42 90 |
вул. Київська, 77 | 10:00-19:00 | 10:00-16:00 | (0412) 41-46-44 |
вул. Хлібна, 28 | 09:00-17:30 |
| (0412) 22 39 98 |
вул. Чуднівська, 102 | 09:00-18:00 |
| (0412) 24-08-78 |
вул. Івана Франка, 3 | 08:00-19:00 | 09:00-16:00, | (0412) 22 58 71 |
вул. Небесної Сотні, 13 | 09:00-17:30 | 09:00-13:00 | (0412) 42-02-70 |
майд. С.П. Корольова, 8 | 09:00-18:00 | 09:00-13:00 | (0412) 47-27-50 |
вул. В. Бердичівська, 69 | 09:00-18:30 | 09:00-13:00 | (0412) 34-05-08 |
вул. Шевченка, 102 | 09:00-18:00 | 09:00-13:00 | (0412) 41-13-21 |
вул. Івана Огієнка, 2 | 08:30-17:00 | 09:00-13:00 | (0412) 48 29 45 |
вул. Корольова, 46 | 09:00-17:00 |
| (0412) 33-09-30 |
4. Де можна отримати “Картку житомирянина”?
Банк проінформує індивідуально, щодо місця (відділення Ощадбанку, яке обирає заявник при оформленні картки) і часу можна прийти за отриманням картки.
5. Які документі необхідні для оформлення та отримання “Картки житомирянина”?
6 . Хто має право на “Картку житомирянина? Чи можна передавати карту іншим особам?
Картку житомирянина можуть отримати усі зареєстровані мешканці міста, громадяни, які офіційно працюють у місті Житомир, студенти та учні міста, офіційно зареєстровані переселенці з тимчасово окупованих територій.
Картка житомирянина є іменною картою,тому передаватися іншій особі не може.
7. Для чого потрібна “Картка житомирянина”?
За допомогою даної картки Ви отримуватимете банківські та міські послуги, а саме:
Наразі, першою є пільговий проїзд в громадському транспорті.
Також “Картка житомирянина” виконує роль “місцевого паспорта”. На картці буде зазначено прізвище та ім’я її власника, фотографія, тому вона може використовуватись з метою ідентифікації особи.
8. В яких видах транспорту діятиме карта?
“Картка житомирянина” - є універсальною картою, яка діє в усіх міських видах громадського транспорту, де встановлена автоматизована система обліку оплати проїзду, незалежно від форми власності.
9 . Види категорій оплат за послуги проїзду у міському пасажирському транспорті
Безоплатний - визначена кількість безоплатних поїздок на міській карті за рахунок коштів місцевого бюджету. Станом на 01.05.2019 р. кількість поїздок необмежена.
для осіб категорій * I групи надається право проїзду особам, яка їх супроводжує
За пільговою вартістю - оплата проїзду за зниженою вартістю для пільгових категорій, шляхом списання з попередньо поповненої міської картки.
Безготівкова оплата іншими категоріями населення - оплата проїзду за безготівковою вартістю, шляхом валідації попередньо поповненої міської картки.
10. Що робити у разі втрати/пошкодження “Картки житомирянина”?
При втраті чи пошкодженні “Картки житомирянина” утримувач повинен звернутись до пункту оформлення.
11. Чи потрібно платити кошти за оформлення “Картки житомирянина”
Для визначених категорій пільговиків “Картка житомирянина” видається безоплатно.
Вартість виготовлення картки для усіх інших категорій населення встановлюється тарифами банку.
12. Які категорії населення можуть отримати карту безоплатно ?
Пільгові категорії, які зможуть отримати картку житомирянина безкоштовно:
13. Яким чином можна перевірити баланс коштів на “Картці житомирянина”?
Баланс міської картки (її номер із 9 цифр на звороті) Ви можете дізнатися на друкованому квитку або валідаторі, при поповненні картки на сайті/терміналах самообслуговування.
Інформацію, що стосується банківського рахунку “Картки житомирянина” Ви можете дізнатися за допомогою банківських сервісів.
14. Чи можна відмовитися від “Картки житомирянина”?
Долучення до проекту “Картка житомирянина” здійснюється добровільно. Оформити та отримати картку Ви можете за власним бажанням, однак швидко та зручно отримати міські послуги та соціальну підтримку без картки буде неможливо.
1. Як користуватись Карткою житомирянина у транспорті*?
* - ОБОВ'ЯЗКОВО! Для пільгових категорій мати з собою документ, що засвідчує пільгу
** - Якщо на міському рахунку немає коштів, для оплати проїзду банківською карткою за тарифом безготівкової оплати слід повторно піднести її до валідатора, який приймає банківські картки.
2. Як поповнити карту?
Віддалено через термінали самообслуговування/інтернет:
Миттєво у точках продажу е-квитка:
знайдіть найближчу до Вас точку продажу е-квитків (перелік у транспорті);
віддайте касиру картку та суму;
отримайте поповнену картку та чек;
відразу користуйтесь послугами громадському транспорті.
3. Де поповнити?
Ви можете поповнити в точках продажу електронних квитків, термінали самообслуговування та через інтернет /transport.zt.ua/
вул. Перемоги, 68/1 | Цілодобово | |
вул. Перемоги, 30 | ||
майд. Згоди 6 | ||
вул. Київська, 102 | ||
вул. В.Бердичівська, 31 | ||
Просп. Миру , 5 | ||
вул. Вітрука, 31 | ||
вул.Покровська, 96 | 8:00 - 22:00 | |
Просп. Миру, 15 | ||
вул. В. Бердичівська, 69/2 | ||
Просп. Миру, 23б | ||
вул.Чуднівська, 96 |
Залишились запитання? Звертайтесь за електроною адресою [email protected] та телефонуйте за номером 15-80 або (0412) 481 481 КП “Міський інформаційний центр”