Управління реалізації соціальних гарантій

ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ УПРАВЛІННЯ

Основними завданнями управління є:

1. Забезпечення організації роботи ради опіки та піклування, підготовка проектів рішення виконкому з питань встановлення опіки (піклування) над повнолітніми недієздатними особами та особами, дієздатність яких обмежена; надання дозволу опікуну (піклувальнику) на здійснення правочину; влаштування недієздатної особи до психоневрологічного закладу; клопотання про надання згоди з питання госпіталізації недієздатної особи до закладу з надання послуг психіатричної допомоги.

2. Прийом громадян та опрацювання документів з питань:

  • обліку осіб, які мають право на забезпечення санаторно-курортним лікуванням (путівками) окремих категорій громадян (особи з інвалідністю загального захворювання, ветерани війни, осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи , членів сімей загиблих ветеранів війни, членів сімей загиблих учасників АТО (ООС) та членів сімей загиблих учасників АТО (ООС) з дітьми до 7 років, тощо) виплату грошової компенсації та/або вартості самостійного санаторно-курортного лікування;
  • направлення осіб з інвалідністю та дітей з інвалідністю до реабілітаційних установ;
  • організації роботи щодо забезпечення допоміжними засобами реабілітації осіб з інвалідністю, дітей з інвалідністю та інших окремих категорій населення і виплати грошової компенсації вартості за самостійно придбані такі засоби;
  • постановки на облік з метою пільгового забезпечення автомобілем осіб з інвалідністю та виплата грошової компенсації на бензин, ремонт та технічне обслуговування автомобілів та на транспортне обслуговування;
  • влаштування громадян похилого віку, осіб з інвалідністю в інтернатні установи (геріатричного та психоневрологічного профілю);
  • відшкодування витрат на поховання учасників бойових дій та осіб з інвалідністю внаслідок війни за рахунок державних коштів;
  • виплати грошової компенсації витрат на автомобільне паливо особам, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною;
  • надання натуральної допомоги у вигляді відходів деревообробного виробництва деяким категоріям громадян;
  • внесення інформації до Реєстру пільговиків щодо осіб, які мають право на пільги на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива та пільговий проїзд, нарахування пільг окремим категоріям громадян за рахунок коштів державного та місцевого бюджетів;
  • визначення статусу осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, пільгове забезпечення лікарськими засобами за рецептами лікарів у разі амбулаторного лікування і безоплатного та пільгового зубопротезування.

3. Проведення обстежень матеріально-побутових умов домогосподарств:

  • для призначення різних видів державних соціальних допомог, компенсацій, пільг та субсидій;
  • для встановлення факту здійснення догляду для надання відстрочки від призову під час мобілізації.

Начальник управління: Людмила Іванівна ЛІПІНСЬКА

Заступник начальника управління, начальник відділу забезпечення соціального обслуговування: Наталія Степанівна ЖИВАНЮК

Заступник начальника управління, начальник відділу забезпечення соціальних гарантій: Михайло Іванович ЯКИМІВ

Контакти

Адреса: 10009, м. Житомир, пл. Польова, 8, кабінет № 20

Телефон: (067) 411-79-89

Графік роботи

Понеділок - п'ятниця з 08:30 – до 17:30

Обідня перерва: 12:30 - 13:30

Субота, неділя - вихідний