Управління соціальних послуг та координації соціальної роботи

ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ УПРАВЛІННЯ

Основними завданнями Управління є реалізація державної та місцевої політики у сфері надання соціальних послуг мешканцям Житомирської міської територіальної громади, а саме:

  • здійснення оцінювання потреб мешканців Житомирської міської територіальної громади у соціальних послугах;
  • запровадження на території Житомирської міської територіальної громади соціальних послуг за результатами визначення потреб;
  • організація надання соціальних послуг мешканцям Житомирської міської територіальної громади, які потрапили в складні життєві обставини і потребують сторонньої підтримки та допомоги;
  • забезпечення ведення Реєстру надавачів та отримувачів соціальних послуг;
  • організація проведення конкурсу з соціального замовлення відповідно до чинного законодавства;
  • забезпечення взаємодії надавачів соціальних послуг та органів, установ, закладів, фізичних осіб - підприємців, які в межах своєї компетенції надають на території Житомирської міської територіальної громади допомогу вразливим групам населення та особам/сім’ям, які перебувають у складних життєвих обставинах, та/або здійснюють їх захист;
  • інформування населення Житомирської міської територіальної громади про соціальні послуги та механізм їх отримання;
  • здійснення моніторингу надання соціальних послуг, оцінки їх якості, оприлюднення відповідних результатів;
  • здійснення контролю за цільовим використанням бюджетних коштів, спрямованих на фінансування соціальних послуг та за додержанням вимог надавачами соціальних послуг Закону України «Про соціальні послуги»;
  • забезпечення дотримання прав отримувачів соціальних послуг;
  • організація надання соціальних послуг за допомогою електронного кейс-менеджменту;
  • розроблення та організація виконання комплексних програм і заходів щодо поліпшення становища соціально вразливих верств населення, внутрішньо переміщених осіб, сімей і громадян, які перебувають у складних життєвих обставинах, всебічне сприяння в отриманні ними соціальних послуг за місцем проживання/перебування;
  • вирішення інших питань щодо надання соціальних послуг відповідно до Закону України «Про соціальні послуги».

Контакти

Начальник управління: Гурульова Ніна Володимирівна

Заступник начальника управління: Ковтунович Тетяна Володимирівна

Адреса: м. Житомир, 10009, площа Польова, 8, каб. № 201

Телефон гарячої лінії: (050) 022-69-67