Офіційний веб-сайт Житомирської міської ради

З 10 вересня у Житомирі зміниться рух громадського транспорту

04.08.2021
З 10 вересня  у Житомирі зміниться  рух громадського транспорту

У Житомирі затвердили зміни до автобусної та тролейбусної мережі. Необхідність цих змін пояснюється тим, що діюча мережа затверджена ще у 2015 році й на сьогодні вже не є актуальною через припинення роботи окремих маршрутів  та  зміну схем руху автобусів.  

Начальник управління транспорту і зв’язку міської ради Констянтин Підпокровний каже: автобусна мережа на сьогодні не є збалансованою:  одні маршрути  -  рентабельні, деякі -  збиткові. Ці зміни мають стимулювати  до впорядкування і приміських маршрутів,  що працюють на міській автобусній мережі та створюють конкуренцію ТТУ та міським автобусам. Для вирішення  останнього питання  буде відновлено діалог з ОДА.

Основні зміни до автобусної мережі:

  1. Скасовуються 5 маршрутів автобусної мережі, які упродовж кількох років не працювали (маршрут №40, 47, 2, 53, 53А). Відповідно, конкурс  на ці маршрути оголошувати не будуть.
  2.  Без змін залишать  6 маршрутів  (1,7,8,26,33,58), більшість з яких  забезпечують автобусами мікрорайони без тролейбусного сполучення.
  3. З’явиться новий автобусний маршрут Крошня-Богунія-Корбутівка. Подібний маршрут існує, однак пролягає через центр міста. Автобусний маршрут №3 напряму сполучатиме Крошню та Богунію через проспект Незалежності.
  4. Маршрут  №44  рухатиметься по-новому: Чуднівська – Велика Бердичівська -  Вітрука - Сльоти  - вул. Бориса Тена.   
  5. Вулиця Бориса Тена сполучатиметься з Богунією маршрутом №11, який також забезпечить сполученням вулицю Шептицького.
  6. Маршрут №5  продовжено буде до  вулиці Соснової  та пролягатиме по  вулиці Мазепи до Малинського ринку.
Наразі  на  міських маршрутах  - 180 автобусів,  50 з них   - нові. «Третина рухомого складу автобусної мережі у нормальному стані.  100 - потребують заміни», - зазначає  Констянтин  Підпокровний.
 
Перевізники  автобусних маршрутів будуть визначені на конкурсній основі. Це стимулюватиме їх до оновлення рухомого складу. «До того ж  підвищуються  вимоги до  класу та  пасажиромісткості автобусів. Згідно із транспортним законодавством, якщо  перевізники не відповідають умовам конкурсу, договір укладається на рік. Якщо відповідають -  від 3  до 5 років», -   додає Констянтин Підпокровний.
 

Міський голова  Сергій Сухомлин наголошує: «Перевізники  повинні оновити рухомий склад, і  якість перевезення має зростати. Один автобус великої місткості краще ніж кілька маршруток на вулиці. Бо це - екологія та безпека людей».

Зміни до міської тролейбусної  мережі:

Основна  проблема діючої  тролейбусної мережі  -  концентрація  руху тролейбусів  у центральній частині  міста (вул. Київська, Вітрука, Велика Бердичівська), де курсує тролейбус №1 та 1 А. Сюди ж заїжджають з  усіх мікрорайонів тролейбуси маршрутів 2,3,4,15.

  1. Випуск тролейбусів буде збільшено на 10 одиниць.  Щоденно на лінії ТТУ випускатиме 94 тролейбуси. Вдвічі збільшать випуск тролейбусів у напрямках  Крошні  та Корбутівки, скоротиться інтервал руху.
  2.  Корбутівку забезпечуватимуть тролейбусні маршрути №15 та 15А, які з’єднають Корбутівку з Київською, Вітрука, Великою Бердичівською та  Фещенка- Чопівського.
  3.  Тролейбус №1  курсуватиме від залізничного  вокзалу по Київській, Театральній та Великій Бердичівській до площі Польової.

Зазначимо, що посилення ролі громадського транспорту  - пріоритет Плану сталої міської мобільності. Незабаром управління транспорту і зв’язку міської ради замовить розробку нової комплексної схеми руху громадського транспорту у Житомирі. Проєктну організацію визначатимуть на конкурсній основі. Перші пів року організація  вивчатиме та аналізуватиме  пасажиропотік, сформує пропозиції щодо раціональної мережі. Потому – будуть подані проміжні рекомендації та розроблятиметься  модель маршрутної мережі з урахуванням  кількості автобусів та населення та пріоритету електротранспорту.

 

Документи

Про затвердження умов конкурсу з перевезення пасажирів на автобусних маршрутах загального користування в Житомирській міській територіальній громаді. Презентація
Зміни до міської мережі громадського транспорту. Презентація.