1. Не потрібно прикладати транспортну картку чи банківську картку до екрана валідатора. Екран слугує лише для відображення інформації. Не потрібно прикладати картку до сканера валідатора. Сканер використовується для інших типів оплат.
Правильно:
Транспортну картку та банківську картку прикладати до позначки «Безконтактна оплата», що знаходиться в нижній частині валідатора.
2. Не потрібно прикладати телефон впритул на валідатор. Між сканером на зображенням QR-квитка в телефоні повинна бути відстань, що забезпечить зчитування. Не потрібно прикладати телефон до екрану валідатора. Екран слугує лише для відображення інформації.
Правильно:
QR-квиток, згенерований у мобільному додатку, прикладати з відкритим зображенням QR-квитка в телефоні на відстані 3-5 см до сканера, що знаходиться посередині валідатора. У телефоні налаштування дати і часу повинні відповідати часовому поясу України.
Зображення на екрані валідатора та їхнє значення:
Оплату/реєстрацію проїзду в онлайн режимі здійснено успішно | |
Оплату/реєстрацію проїзду в оффлайн режимі здійснено успішно | |
Оплату/реєстрацію проїзду банківською карткою здійснено успішно | |
Оплатити/зареєструвати проїзд неможливо, картка міститься в списку заблокованих до використання карток | |
Проїзд оплачено/зареєстровано. Для неперсоніфікованих карток для оплати за наступного пасажира необхідно зачекати |