Сьогодні, 24 грудня, на другому пленарному засіданні сесії міської ради депутати погодили оновлене Положення про постійні депутатські комісії.
Положення про постійні депутатські комісії містить 5 розділів, а саме: загальні положення, повноваження, функціональна спрямованість постійних комісій, організація роботи та розподіл обов’язків між головою, заступником та секретарем постійної комісії. Згідно з положенням основними завданнями постійних комісій міської ради є попередній розгляд проєктів програм соціально-економічного і культурного розвитку, бюджету Житомирської міської територіальної громади, звіти про роботу виконавчого органу, його структурних підрозділів, підзвітних та підконтрольних раді та її виконавчому органу підприємств, установ та організацій, тощо.
Зазначимо, в Житомирській міській раді створили 5 постійних депутатських комісій: з питань депутатської діяльності, регламенту, дотримання законодавства, з питань бюджету, економічного розвитку, комунальної власності, підприємництва, торгівлі та залучення інвестицій, з питань містобудування, архітектури та землекористування, з питань житлово-комунального господарства та інфраструктури міста та комісія із соціально-гуманітарних питань. Також затвердили кількісний склад постійних комісій Житомирської міської ради та обрали голову, заступника голови, секретаря та членів комісій.