Прийняття рішення виконавчого комітету міської ради має на меті забезпечення зручності, уніфікації технологій та способів оплати проїзду пасажирів та багажу в міському пасажирському транспорті, виведення готівкових коштів у транспортних засобах перевізників та витрат на їх інкасацію, забезпечення переходу населення на розрахунки з використанням транспортних та платіжних карток, а також створення додаткових зручностей при розрахунках за отримані послуги, запровадження повного, адресного надання та обліку перевезення пільгових категорій громадян та відповідного відшкодування.
Проєкт регуляторного акту та відповідний аналіз регуляторного впливу, звіт про базове відстеження розміщено на офіційному сайті Житомирської міської ради (https://zt-rada.gov.ua) в розділі «Підприємцям» - «Регуляторна діяльність».
Зауваження та пропозиції до проєкту регуляторного акту приймаються до 29.06.2023 року.
Контакти розробника проєкту регуляторного акту: м. Житомир,
майдан ім. С.П. Корольова, 4/2, e-mail: [email protected], тел.: 48 11 99, 48 12 08