![Реалії сьогодення: домедична допомога - для виживання в умовах війн](files/upload/sitepages/img1693408144.jpg)
З нового навчального року діти опановуватимуть оновлену дисципліну «Захист України». До складу предмета додадуть більше практичної частини.
«Практика – це головне у цій дисципліні. Вона має займати 60% цього предмету, а решта – теорія. Медицина та мінна безпека – це дуже важливо на сьогодні в освіті дітей», – висловлює свою думку Сергій Савчук. Він викладає «Захист України» у ліцеї № 31. Каже, саме практична складова дисципліни дає вміння, які необхідні дітям для життя в реаліях сьогодення.
Його учні демонструють сьогодні свої знання та вміння – показують як врятувати та зберегти життя потерпілого до прибуття медиків.
Рената Конєва приводить до тями людину без ознак життя – робить серцево-легеневу реанімацію. Алгоритм її дій такий:
Затим учні показують, як зупинити критичну і некритичну кровотечі за допомогою турнікету. Демонструють, як правильно накласти на голову пов’язку «Вуздечка», а також колосоподібну пов'язку на плече.
На локації – екран, на якому учні під час імітованих військових дій надають медичну допомогу потерпілим. «Тактична медицина – це теж дуже важливо. Перша медична допомога на полі бою — це надважливий чинник порятунку життя пораненому, - кажеАртем Сидорчук .- На цьому відео- один з етапів військово-патріотичного конкурсу-гри «Джура».
Розуміючи, в яких умовах доводиться жити, вчитися та працювати сьогодні українцям, діти серйозно ставляться до життєво важливої дисципліни. Кажуть: «Захист України» в умовах сьогодення – чи не найважливіший предмет у школі.
«Зараз час непередбачуваний. Ми не знаємо, що станеться через хвилини чи годину. Володіти хоча б базовими знаннями має кожен. Ці знання безцінні», - говорить Рената Конєва. Дівчина переконана: за необхідності зможе взяти себе в руки в екстреній ситуації та надати першу допомогу постраждалому, оскільки має чітке розуміння алгоритму дій.