Офіційний веб-сайт Житомирської міської ради

У Житомирі з успіхом пройшла зустріч з арткураторкою Катею Тейлор

08.09.2023
У Житомирі з успіхом пройшла зустріч з арткураторкою Катею Тейлор

Відкритий мистецький лекторій відбувся на головній пішохідній вулиці міста. Житомиряни мали унікальну зустріч із кураторкою культурних проєктів, засновницею Port.agency та авторкою книги “Мистецтво під ключ. Менеджмент і маркетинг культури” Катею Тейлор. 

Культурна менеджерка поділилася досвідом, як управляти культурними проєктами в Україні, як займатися підприємництвом у культурі та як пов’язані й можуть взаємодіяти з користю одне для одного мистецтво й бізнес.

«Моя книжка покликана допомогти  українським кураторам та артменеджерам “увійти” у професію. Вона містить яскраві кейси з усього світу, що свідчать про те, як мистецтво може впливати на суспільство та як це нині використовують бізнеси й цілі держави — для впізнаваності та збільшення прибутку, а також у межах власної соціальної відповідальності», — говорить Катя Тейлор.

Книга Каті Тейлор вийшла у січні 2022 перед повномасштабним вторгненням. Тоді здавалося, що культура буде не на часі, але відбулося навпаки. Арткураторка організувала виставкові проєкти  в Берліні, Брюсселі, Римі, Амстердамі й охопила багатотисячну аудиторію європейців. Її артпроєкт «The Wall/Murals Across Europe and Africa», де 10 українських і міжнародних вуличних художників спільно створюють мурали в різних містах, спонукав говорити про свободу, демократію та єдність Украіни на міжнародних просторах.

«До війни ми переважно працювали в Україні, але коли розпочалося повномасштабне вторгнення, то наша місія змінилася. Ми зрозуміли, що можемо бути більш ефективними в тих європейських країнах, від яких ми прагнемо отримати військову допомогу і ми поїхали показувати світу українське мистецтво і культуру», - розповідає Катя Тейлор.

«Менеджмент в культурній сфері – це те, що потрібно зараз розвивати. Ми маємо багато майстринь, митців, які не вміють себе продати. Вони мають творчу освіту, але для просування свого товару не мають досвіду. Керівники, які працюють в галузі культури насамперед мають бути «топменеджерами». Після того, як я прочитала книгу Каті Тейлор “Мистецтво під ключ. Менеджмент і маркетинг культури” у мене виникла ідея організувати відкриту зустріч для житомирян, для діячів культури та мистецтва з цією відомою арткураторкою», - каже Ілона Колодій, начальниця управляння культури міської ради.

«Я інтернет маркетолог. Наразі мені дуже цікаво як просувати наш культурний продукт людям, тому сьогодні я тут», — говорить Ярослава Чевпотенко, працівниця обласної філармонії.

«Ми шукаємо нових ідей для себе, як розвиватися під час війни, як розвивати культуру в нашій громаді. Дякую організаторам за цікаву на конструктивну зустріч», — Олена Юхимович, головний спеціаліст відділу культури, туризму, молоді та спорту Новогуйвинської селищної ради.