Офіційний веб-сайт Житомирської міської ради

Відбулася презентація запровадження порядку функціонування системи управління ризиками при проведенні публічних закупівель

01.12.2023
Відбулася презентація запровадження порядку функціонування системи управління ризиками при проведенні публічних закупівель

30 листопада у приміщенні сесійної зали Житомирської міської ради відбулася презентація запровадження порядку функціонування системи управління ризиками при проведенні публічних закупівель. На захід були запрошені уповноважені особи усіх розпорядників бюджетних коштів.

Олександр Новіков, голова НАЗК: «Житомир – місто, яке впроваджує інструменти мінімізації корупційних ризиків, зокрема і при підготовці та проведенні публічних закупівель. Сьогодні ви проходите шлях пілотного проєкту, а після його закінчення – може передавати кращі практики іншим органам місцевого самоврядування»

Світлана Ольшанська, перша заступниця міського голови: «На першому етапі впровадження уповноваженим особам додається роботи та навантаження, але в перспективі відпрацювання системи управління ризиками при проведенні публічних закупівель підвищить якість планування закупівель та підготовки тендерної документації».

Валентина Козяр, начальниця контрольно-аналітичного відділу міської ради, зазначила, що уповноважені особи мають три місяці на відпрацювання запроваджених процедур, а за результатами пілоту будуть зроблені висновки щодо ефективності системи управління ризиками при проведенні публічних закупівель.