У зв’язку з суттєвим похолоданням, на випадок виникнення надзвичайної ситуації в разі відсутності електропостачання чи аварії, кожна обслуговуюча компанія повинна бути готова в негайному порядку вжити технічних заходів, аби не дозволити будинковій системі теплопостачання вийти з ладу чи заморозитись у випадку тимчасового аварійного відключення тепла.
Якщо станеться надзвичайна ситуація, то на період ремонтних робіт, необхідних для відновлення постачання тепла, відповідальні особи обслуговуючої компанії зобов’язані злити (здренувати) воду в опалювальних системах, за умови, коли температура опустилась до мінус 3 і нижче градусів за Цельсієм.
Рішення про необхідність зливання води з системи приймає особа, відповідальна за технічний стан і експлуатацію тепловикористовувальних установок і теплових мереж суб'єкта господарювання, за погодженням з головним інженером (його заступником) КП «Житомиртеплокомуненерго» (телефони для зв’язку: 47-19-29, +38063 220 92 94).
У разі раптової відсутності електронного зв’язку, електричної енергії, іншої аварійної ситуації — голови правлінь ОСББ, управителі, інші уповноважені якнайшвидше прибувають до районної котельні, від якої опалюється будівля, де отримують необхідні інструкції подальших своїх дій.
Порядок зливання теплоносія з системи конкретного будинку або іншої будівлі погоджується з оператором котельні (відповідальною особою).
Вода у внутрішньобудинковій системі опалення зливається в дренажний приямок або інше передбачене для цього місце. Не можна допускати зливу води безпосередньо в підвальні приміщення для запобігання руйнуванню конструкцій та забезпечення можливості використання підвальних приміщень як укриття чи пунктів обігріву.
Підключення будинку відбуватиметься одразу після стабілізації ситуації за умови відповідного дозволу теплопостачальної компанії.