Реалізація бюджету участі в місті Житомирі не можлива без ефективної Координаційної ради з питань бюджету участі. Адже саме на Координаційну раду покладаються розробка параметрів бюджету участі, забезпечення організації та проведення зустрічей з мешканцями міста, майстер-класів, тренінгів з написання проектів бюджету участі, контроль за дотриманням рівних умов для членів територіальної громади міста Житомира на всіх етапах бюджету участі та багато іншого (детальніше за посиланням: https://zt-rada.gov.ua/files/upload/sitefiles/doc1521448995.pdf).
У новому Положенні Координаційна рада з питань бюджету участі – постійно діючий консультативно-дорадчий колегіальний орган, до складу якого входить 15 осіб, з них – 5 представників виконавчих органів ради з правом дорадчого голосу; 10 членів територіальної громади міста Житомира. Відповідно до нового Положення 10 членів Координаційної ради з питань бюджету участі обиратимуться конкурсною комісією з числа членів територіальної громади міста Житомира, які подали заяву на ім’я Житомирського міського голови щодо бажання представляти інтереси громади у складі Координаційної ради.
Запрошуємо усіх, хто бажає реалізувати свої ідеї задля подальшої реалізації проекту Бюджету участі в Житомирі, взяти участь у формуванні нового складу Координаційної ради з питань бюджету участі.
Початок прийому заяв із додатками - 19 березня, завершення – 2 квітня.
Заяви із додатками приймаються у будні дні з 9.00 до 18.00 в кабінеті №103 Житомирської міської ради.
До заяви додаються:
У заяві обов’язково зазначається згода на обробку персональних даних та оприлюднення наданої інформації (окрім копії паспорта, телефону та електронної пошти).
Довідки за телефоном: 48-12-19.