Сьогодні, 3 квітня, у міській раді відбулося засідання конкурсної комісії щодо обрання членів Координаційної ради з питань бюджету участі.
Члени конкурсної комісії ознайомилися із документами, які надали кандидати, заслухали їх щодо власної мотивації взяти участь у діяльності Координаційної ради та відкритим рейтинговим голосуванням обрали 10 представників територіальної громади міста Житомира до складу Координаційної ради з питань бюджету участі. А саме:
Нагадаємо, з 19 березня протягом 14 днів тривав прийом документів від представників територіальної громади міста Житомира до координаційної ради. 26 представників громадськості виявили бажання увійти до складу постійно діючого консультативно-дорадчого колегіального органу - Координаційної ради з питань бюджету участі.
Довідково: Координаційна рада з питань бюджету участі – постійно діючий консультативно-дорадчий колегіальний орган, який координує процес здійснення та функціонування бюджету участі, забезпечує дотримання Положення про бюджет участі (громадський бюджет) міста Житомира, затверджене рішенням 32-ї сесії сьомого скликання Житомирської міської ради, контроль за відбором проектів для фінансування, їх виконанням та попередній розгляд звіту про виконання проектів, відібраних для фінансування за рахунок коштів бюджету участі.
Завданнями Координаційної ради є:
Координаційна рада має право:
Засідання Координаційної ради є публічними. Рішення, рекомендації, висновки та протоколи Координаційної ради приймаються на її засіданнях. Рішення, рекомендації, висновки та протоколи Координаційної ради формуються секретарем та підписуються головою Координаційної ради. Протягом 3 (трьох) робочих днів інформація оприлюднюються на офіційному веб-сайті Житомирської міської ради.
Рішення на засіданні ухвалюються простою більшістю голосів від загального складу Координаційної ради, окрім голосів працівників виконавчих органів, які мають право дорадчого голосу. У разі рівного розподілу голосів, рішення головуючого Координаційної ради має вирішальне значення.
Якщо член Координаційної ради без поважних причин тричі підряд не відвідав засідання Координаційної ради – члени Координаційної ради мають право надати рекомендації міському голові щодо виключення цього члена зі складу Координаційної ради.
Повноваження діючої Координаційної ради припиняються в момент установчого засідання новообраної Координаційної ради.
Координаційна рада з питань бюджету участі діє 2 роки. Положенням про бюджет участі (громадський бюджет) міста Житомира визначено, що до її складу входять 15 (п’ятнадцяти) осіб, з них – 5 представників виконавчих органів Житомирської міської ради (з правом дорадчого голосу) та 10 представників громадськості.