На виконання доручення Прем’єр - міністра України В. Гройсмана щодо детінізації ринку праці та вдосконалення контролю за оформленням трудових відносин із найманими працівниками, у відповідності до рішення виконавчого комітету Житомирської міської ради від 06.06.2018 №555, 25.09.2018 та 27.09.2018 робочою групою у складі представників ГУ ДФС у Житомирській області, Житомирського об’єднаного управління Пенсійного фонду України в Житомирській області, Житомирського міського центру зайнятості, юридичного департаменту та муніципальної інспекції Житомирської міської ради проведено інформаційно-роз’яснювальну роботу серед суб’єктів господарської діяльності на території здійснення їх діяльності за адресою вул. Чехова, 1 у м.Житомирі.
В ході проведення інформаційно-роз’яснювальної роботи зосереджено увагу на питаннях оформлення трудових відносин, формування фонду оплати праці найманих працівників.
Суб`єктам господарської діяльності та найманим працівникам надано інформаційні буклети з питань легального працевлаштування, а також запропоновано провести реєстрацію на веб-порталі електронних послуг Пенсійного фонду України з метою контролю за повнотою сплати соціальних внесків роботодавцями.
Департамент бюджету та фінансів міської ради