Офіційний веб-сайт Житомирської міської ради

Протягом 60 днів з дня отримання повідомлення-рішення необхідно сплатити податок на нерухоме майно

24.10.2018
Протягом 60 днів з дня отримання повідомлення-рішення необхідно сплатити податок на нерухоме майно

Головне управління ДФС у Житомирській області нагадує, що розд.XII Податкового кодексу України (далі – ПКУ) регламентується нарахування та сплата податку на нерухоме майно. Відповідно до норм цього розділу, фізичні особи, які мають у власності квартири, будинки, об’єкти нежитлової нерухомості, земельні ділянки, транспортні засоби, є платниками податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, транспортного та земельного податків.

Відповідно до п.266.1 та п.266.4 ст.266 ПКУ фізичні особи, у тому числі нерезиденти, які мають у власності квартиру чи квартири, загальна площа яких перевищує 60 кв. метрів, житловий будинок чи будинки, загальна площа яких перевищує 120 кв. метрів, або різні типи об’єктів нерухомості загальною площею понад 180 кв. метрів, є платниками податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки.

Органи фіскальної служби здійснюють нарахування відповідних податків та направляють громадянам податкові повідомлення-рішення із зазначеною сумою податку та реквізитами для сплати. Фізичним особам необхідно сплатити протягом 60 днів з дня отримання податкового повідомлення-рішення нараховану суму податку.

Слід зазначити, що відповідно до ПКУ за порушення термінів сплати податку контролюючі органи застосовують до порушника фінансові санкції у вигляді штрафу у сумі від 10 до 20 відс. своєчасно несплаченої суми податку.

Сектор комунікацій ГУ ДФС у Житомирській області