Відстеження результативності дії регуляторних актів - 2012 рік

13.03.2018

Звіти

Звіт про повторне відстеження результативності дії регуляторного акта рішення виконавчого комітету Житомирської міської ради «Про тарифи на оплату послуг з централізованого опалення та централізованого постачання гарячої води для потреб бюджетних установ та інших споживачів м. Житомира»

 

ЗВІТ

про повторне відстеження результативності дії регуляторного акта рішення виконавчого комітету Житомирської міської ради «Про тарифи на оплату послуг з централізованого опалення та централізованого постачання гарячої води для потреб бюджетних установ та інших споживачів м. Житомира»

 

№п/п

Зміст

Виконання

1

Назва регуляторного органу

Виконавчий комітет Житомирської міської ради

2

Назва регуляторного акта

“Про тарифи на оплату послуг з централізованого опалення та централізованого постачання гарячої води для потреб бюджетних установ та інших споживачів м. Житомира”

3

Вид регуляторного акта

Рішення виконавчого комітету міської ради

4

Дата прийняття

17.11.2011

5

Номер

673

6

Назва виконавця заходів з відстеження

Управління комунального господарства міської ради

7

Цілі прийняття акта

Встановлення економічно обгрунтованих тарифів на послуги з теплопостачання , які забезпечили б підприємству рентабельну діяльність, інвестиційну привабливість, а споживачам – якісні послуги.

8

Строк виконання заходів з відстеження

10-12 грудня  2012 року

9

Тип відстеження

Повторне

10

Методи одержання результатів відстеження

Метод збору статистичних  даних управлінням комунального господарства міської ради та КП «Житомиртеплокомуненрго»

11

Дані та припущення, на основі яких відстежувалася результативність, а також способи одержання даних

Відстеження результативності регуляторного акта  здійснювалось на основі аналізу даних  комунального підприємства «Житомиртеплокомуненерго» та управління комунального господарства міської ради

 

12

Кількісні та якісні  значення

показників результативності акта

Показники дії рішення

2011 рік, млн.грн.

9 міс 2012р. млн.грн

1.Динаміка надходжень:

- до державного бюджету ПДВ

- до міського бюджету

- податок з доходів фізичних

- до державних цільових фондів

 

 

 

9,97

 

 

-

 

3,64

 

10,27

 

 

 

10,61

 

 

-

 

3,11

 

8,62

2.Розмір доходів підприємства –

(з ПДВ)

75,8

(з ПДВ)

96,8

3.Рівень відшкодування середньозваженим тарифом собівартості послуг

 

 

 

 

96 %

 

 

 

 

96 %

 

 

13

Оцінка результатів реалізації регуляторного акта та ступеня досягнення визначених цілей

Даний регуляторний акт тільки в листопаді-грудні 2011 року забезпечував досягнення поставлених цілей, а починаючи з І кварталу 2012 року у зв?язку з підвищенням цін на електроенергію, матеріали, робочу силу тарифи не відшкодовують підприємству видатків на надання послуг з теплопостачання для ІІ групи споживачів, тому даний регуляторний акт потребує внесення змін – збільшення вартості послуг для КП «Житомиртеплокомуненерго».

 

 

Начальник управління

комунального управління                                                              О.В.Марцун

Звіт про відстеження результативності регуляторного акта - рішення виконавчого комітету міської ради від 20.10.2011 р. №612 «Про затвердження базових розцінок надання адміністративних послуг з обстеження зелених насаджень в м. Житомирі»
«28» листопада 2012 року

Вид регуляторного акту: рішення виконавчого комітету Житомирської міської ради.
Назва регуляторного акту:  Про встановлення базових розцінок надання адміністративних послуг з обстеження зелених насаджень в м. Житомирі
Дата прийняття: 20.10.2011 року.
Номер: рішення № 612
Назва виконавця заходів з відстеження: комунальне підприємство «Інспекція з благоустрою м. Житомира».
Цілі прийняття документу: встановлення економічно обґрунтованої вартості надання адміністративних послуг з обстеження зелених насаджень,  підготовки акта обстеження та ордера на видалення КП «Інспекція з благоустрою м. Житомира».
Термін виконання заходів з відстеження:  26-28 листопада  2012 року.
Тип відстеження: повторне.

Методи одержання результатів відстеження: метод збору статистичних  даних  комунальним підприємством «Інспекція з благоустрою м. Житомира».
Дані та припущення, на основі яких відстежувалася результативність, способи одержання даних: відстеження результативності регуляторного акта  здійснювалось на основі аналізу даних  комунального підприємства «Інспекція з благоустрою м. Житомира».
Кількісні значення показників результативності:  встановлена економічно обґрунтована вартість надання адміністративних послуг з обстеження зелених насаджень,  підготовки акта обстеження та ордера на видалення КП «Інспекція з благоустрою м. Житомира».
Показники дії рішення 2011 рік 2012 рік
Обстежено дерев 2305 1501
Складено актів обстеження 131 49
Видано ордерів  214 168
 
Визначення ступеня результативності регуляторного акту та досягнення визначених цілей: результати реалізації положень даного рішення мають позитивну  динаміку. Але у зв’язку із внесенням змін та доповнень в положення діючого законодавства в сфері поводження із зеленими насадженнями, зокрема, до постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.06 №1045 «Про затвердження Порядку видалення дерев, кущів, газонів і квітників у населених пунктах» (внесеними змінами до законодавства визначений новий порядок обстеження та прийняття рішення про видалення зелених насаджень; визначення та сплату відновної вартості зелених насаджень під час їх видалення та передачі у власність земельних ділянок, на яких розміщені зелені насадження) та прийняттям виконавчим комітетом Житомирської міської ради рішення від 05.09.2012  № 375 «Про затвердження   складу комісії з обстеження зелених насаджень  у  м. Житомирі» рішення потребує визнання таким, що втратило чинність. В даний час готується проект рішення виконавчого комітету Житомирської міської ради «Про визнання таким, що втратило чинність рішення виконавчого комітету Житомирської міської ради від 20.10.11 № 612 «Про встановлення базових розцінок надання адміністративних послуг з обстеження зелених насаджень в м. Житомирі».

 

 
Начальник КП «Інспекція з благоустрою м. Житомира» Житомирської міської ради Ю.А.Самборський
Звіт про відстеження результативності рішення Житомирської міської ради від 07.10.2011 №198 «Про деякі питання обмеження реалізації алкогольних напоїв на території міста Житомира»

ЗВІТ

про відстеження результативності регуляторного акту «Про деякі питання
 обмеження реалізації алкогольних напоїв на території міста Житомира»
 
12 жовтня 2012 року                                                                                м. Житомир                                                
 
Вид регуляторного акту: рішення Житомирської міської ради.
 
Назва регуляторного акту: Про деякі питання обмеження реалізації алкогольних напоїв на території міста Житомира.
 
Дата прийняття: 07.10.2011 року.
 
Номер: рішення №198
 
Назва виконавця заходів з відстеження: відділ торгівлі, громадського харчування та сфери послуг департаменту власності та ринкового регулювання міської ради.
 
Цілі прийняття документу:   збереження тиші на території міста у вечірній та нічний час, дотримання закладами торгівлі правил акустичного режиму та громадського порядку, а також впорядкування  та обмеження продажу алкогольних, слабоалкогольних  напоїв та пива в нічний час, зниження їх споживання  та попередження правопорушень, пов’язаних із зловживанням  алкоголю.
 
Термін виконання заходів з відстеження:  10 – 12  жовтня  2012 року.
 
Тип відстеження: повторне.
 
Методи одержання результатів відстеження: метод збору статистичних  даних  департаментом власності та ринкового регулювання міської ради, Корольовським та Богунським  районними відділами УМВС України в Житомирській області
 
Дані та припущення, на основі яких відстежувалася результативність, способи одержання даних: відстеження результативності регуляторного акта  здійснювалось на основі аналізу даних департаменту власності та ринкового регулювання міської ради, Корольовського та Богунського  районних відділів УМВС України в Житомирській області.
 
Якісні значення показників результативності: дотримання громадського порядку, зменшення скарг і нарікань мешканців на роботу об’єктів торгівлі підвищення культури обслуговування споживачів, поліпшення санітарного стану підприємств торгівлі.
 
Визначення ступеня результативності регуляторного акту та досягнення визначених цілей: результати реалізації положень даного рішення мають позитивну  динаміку, рішення не потребує внесення змін та доповнень.
 
Заступник директора департаменту                                               С.Ф. Рабошук
Звіт про повторне відстеження результативності дії рішення виконавчого комітету Житомирської міської ради від 18.08.11 № 517 "Про затвердження умов проведення конкурсу з перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування в м. Житомирі"

ЗВІТ

про повторне відстеження результативності дії рішення виконавчого комітету Житомирської міської ради від 18.08.11 № 517 “Про затвердження умов проведення конкурсу з перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування в м. Житомирі”

 

20 серпня 2012 року                                                                                     м. Житомир

 

Вид і назва регуляторного акта: “Про затвердження умов проведення конкурсу з перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування в м. Житомирі”.

Назва виконавця заходів з відстеження результативності: управління транспорту і зв'язку міської ради.

Цілі прийняття регуляторного акту: створення конкурентного середовища у сфері перевезення пасажирів автотранспортом, забезпечення прозорості та створення умов для підвищення ефективності проведення конкурсів і прискорення розвитку галузі автомобільного транспорту, задоволення зростаючих потреб населення в перевезеннях, підвищення якості транспортних послуг.

Строк виконання заходів з відстеження:

з 18.08.2012 по 20.08.2012 року.

Тип відстеження – повторне.

Методи одержання результатів відстеження: для відстеження результативності регуляторного акта використовувався метод збору статистичних даних управління транспорту і зв’язку міської ради.

Дані та припущення, на основі яких відстежувалася результативність, а також способи одержання даних: відстеження результативності регуляторного акта здійснювалось на основі аналізу даних управління транспорту і зв’язку

Кількісні та якісні значення показників результативності акту: результативність регуляторного визначалася за наступними показниками:

 

 

2011 рік, І півріччя

2012 рік, І півріччя

Кількість автобусних маршрутів в м.Житомирі

29

29

Кількість транспортних засобів що працюють на міських маршрутах

232

228

Кількість перевезених пасажирів

18,1 млн.пас.

 

17,4 млн.пас.

Для задоволення потреб населення в пасажирських перевезеннях у місті працюють 34 суб’єкти господарювання, яких 7 приватних підприємств та
27 приватних перевізників.

З метою впорядкування руху маршрутних автобусів виконавчим комітетом міської ради прийнято рішення від 15.02.12 №62 "Про затвердження міської автобусної мережі", відповідно якого скасовуються міські автобусні маршрути №№9, 12, 37-А, 45, 46, 55, схеми руху яких у більшості дублювали маршрути електротранспорту. З урахуванням  чисельних звернень та громадян управлінням транспорту і зв’язку міської ради відкрито 2-а нові автобусні маршрути №8 "Авторинок – гаражний кооператив "Восход" та №44 "Бородія - Корбутівка".

Оцінка результатів реалізації регуляторного акта та ступеня досягнення вищезазначених цілей: регуляторний акт має достатній ступінь досягнення визначених цілей, реалізація його положень є ефективною. Дане рішення виконавчого комітету міської ради не потребує внесення змін чи доповнень.

 

Заступник начальника

управління транспорту

і зв'язку міської ради                                                                        В.В. Васянович 

Звіт про повторне відстеження регуляторного акта - рішення Житомирської міської ради від 14.07.11 № 150 “Про затвердження Типового договору оренди нерухомого майна комунальної власності територіальної громади міста Житомира”
від 20.07.12 р.
 
Вид та назва регуляторного акта, результативність якого відстежується: рішення Житомирської міської ради від 14.07.11 № 150 “Про затвердження Типового договору оренди нерухомого майна комунальної власності територіальної громади міста Житомира”
 
Назва виконавця заходів з відстеження: комунальне підприємство «Агентство з управління майном» Житомирської міської ради.
 
Цілі прийняття рішення міської ради
  • Врегулювання орендних відносин.
  • Врахування інтересів орендаря, орендодавця та балансоутримувача.
  • Врахування змін діючого законодавства у сфері оренди.
  • Забезпечення інтересів територіальної громади міста.
Строк виконання заходів з відстеження
  • Повторне відстеження 14.07.11-20.07.12.
  • Періодичне відстеження раз на кожні три роки починаючи з дня закінчення заходів з повторного відстеження результативності цього  акта.
Тип відстеження: повторне.
 
Методи одержання результатів відстеження: аналіз та моніторинг оренди міської комунальної власності, результати розгляду звернень орендарів.
 
Кількісні та якісні показники результативності:
 
 Показники результативності по роках20102011
1 півріччя
2012 р.
Надходження до міського бюджету плати за оренду майна млн. грн.11,1110,64,9
Загальна площа тис кв.м.62,449,350,6
Кількість діючих договорів424368385
 
Оцінка результатів реалізації регуляторного акта та ступеня досягнення визначених цілей
Результативність регуляторного акта здійснюється на основі моніторингу, який проводиться розробником та іншими відповідними структурними підрозділами міської ради.
Дане рішення міської ради, допомагає у залучені суб’єктів бізнесу, які мають значні фінансово-економічні ресурси до вирішення соціально-економічних потреб міста в той же час врахувати інтереси суб’єктів господарської діяльності, що мають значне соціальне та економічне значення для міста при наданні в оренду комунального майна
 
Висновок: Відповідно до ст. 10 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» на підставі порівняння показників, можна зробити висновок, що регуляторний акт має достатній ступінь досягнення визначених цілей, реалізація його положень є ефективною. Регуляторний акт в зв’язку із численними змінами в чинному законодавстві у сфері орендних відносин, підлягає скасуванню. В даний час розроблений новий проект регуляторного акту.
 
Директор комунального підприємства «Агентство з управління майном» Житомирської міської ради  М.В. Глушаниця
Звіт про повторне відстеження результативності дії рішення виконавчого комітету Житомирської міської ради від 07.07.11 №398 “Про встановлення вартості проїзду пасажирів автомобільним транспортом загального користування”
ЗВІТ
про повторне відстеження результативності дії рішення виконавчого комітету Житомирської міської ради від 07.07.11 № 398 “Про встановлення  вартості проїзду пасажирів автомобільним транспортом загального користування”

 

18 липня 2012 року                                                                               м. Житомир
 
Вид і назва регуляторного акта: рішення виконавчого комітету Житомирської міської ради від 07.07.11 № 398 "Про встановлення  вартості проїзду пасажирів автомобільним транспортом загального користування".
Назва виконавця заходів з відстеження результативності: управління транспорту і зв'язку міської ради.
 
Цілі прийняття регуляторного акту:
- встановлення обґрунтованої вартості проїзду пасажирів автомобільним транспортом загального користування;
- забезпечення виконання необхідних обсягів та якості перевезень пасажирів автопідприємствами та приватними перевізниками;
- можливість розвитку конкуренції, обмеження монополізму на ринку пасажирських транспортних послуг.
 
Строк виконання заходів з відстеження:
з 07.07.2011 по 18.07.2012 року.
 
Тип відстеження – повторне.
 
Методи одержання результатів відстеження:
- дослідження звернень споживачів з метою забезпечення безперебійним перевезенням пасажирів по місту;
- аналіз діяльності автопідприємств та приватних перевізників, що надають послуги з перевезення пасажирів автомобільним транспортом загального користування;
- вибір на конкурсних засадах юридичних та фізичних осіб, які забезпечують виконання необхідних обсягів та якість перевезень пасажирів на постійних транспортних маршрутах по місту.
 
Дані та припущення, на основі яких відстежувалася результативність, а також способи одержання даних:
- аналіз звернень споживачів та вивчення проблем щодо якості обслуговування пасажирів;
- визначення проблем у забезпеченні безперебійного перевезення пасажирів по місту;
- аналіз структури парку транспортних засобів;
- статистичні показники.
 
Кількісні та якісні значення показників результативності акту:
 
 
2011 рік, І півріччя
2012 рік, І півріччя
Кількість звернень громадян з питань перевезення пасажирів
 
28
 
35
Кількість транспортних засобів що працюють на міських маршрутах
232
211
Кількість перевезених пасажирів
18,1 млн.пас.
 
17,4 млн.пас.
Кількість маршрутів в м.Житомирі
29
27
Оцінка результатів реалізації регуляторного акту та ступеня досягнення визначених цілей показала, що якість надання послуг з пасажирських перевезень автомобільним транспортом на окремих міських маршрутах знаходиться ще на недостатньому рівні, а це викликає нарікання з боку споживачів цих послуг. На даний час найбільш гострі проблемні питання є:
1. Відсутність механізму відшкодування витрат за перевезення пільгових категорій пасажирів та, як наслідок, намагання суб’єктів підприємницької діяльності компенсувати дані витрати за рахунок тарифів на проїзд для звичайних пасажирів та виникнення конфліктних ситуацій у випадках відмови перевізниками в наданні пільгового проїзду громадянам, які згідно з чинним законодавством мають право на пільги;
2. Оновлення основних виробничих фондів, в першу чергу рухомого складу транспортних засобів;
3. Забезпечення в повному обсязі потреб міста у послугах транспорту.
В цілому ситуація не може бути врегульована ринковими механізмами. Громадяни та перевізники мають протилежні цілі: споживачі бажають пересуватись по місту комфортно, безпечно, за невисоку вартість проїзду, а перевізники мають мету отримати достатній прибуток та, як наслідок бажають встановити більшу вартість проїзду у міському пасажирському транспорті.
Регуляторним актом від 07.07.11 № 398 "Про встановлення вартості проїзду пасажирів автомобільним транспортом загального користування" досягнуто визначених цілей, реалізація вимог рішення виконавчого комітету міської ради від 07.07.11 № 398 є ефективною, тому рішення не потребує змін та доповнень.
 
 
Заступник начальника
управління транспорту і зв'язку міської ради                             В.В. Васянович 

 

Звіт про повторне відстеження результативності регуляторного акту - рішення виконавчого комітету Житомирської міської ради від 26.05.11 №348 “Про встановлення тарифів на послуги з вивезення твердих побутових відходів, що надаються КВЖРЕП №11”
19 червня  2012 року                                                                                                                                    м. Житомир
 
Вид і назва регуляторного акта:
Рішення виконавчого комітету Житомирської міської ради від 26.05.11 №348 «Про встановлення тарифів на послуги з вивезення  твердих побутових відходів, що надаються КВЖРЕП №11».
 
Назва виконавця заходів з відстеження результативності:
Управління житлового господарства Житомирської міської ради.
    
Цілі прийняття акту:
  • встановлення економічно обґрунтованих тарифів на послуги з вивезення   твердих  побутових відходів, що надаються КВЖРЕП №11 бюджетним установам, організаціям та іншим споживачам;
  • забезпечення якісними послугами споживачів   ІІ групи;
  • забезпечення ефективної фінансово-господарської діяльності підприємства, розвитку виробництва.
Строк виконання заходів з відстеження: з 15.06.12  – 19.06.12
 
Тип відстеження: Повторне.
 
Метод одержання результатів відстеження результативності:
При проведені повторного відстеження використовувався метод збору статистичних даних
 
Дані та припущення, на основі яких відстежувалася результативність, а також способи одержання даних:
Відстеження результативності регуляторного акта здійснювалось шляхом аналізу економічних показників господарської діяльності КВЖРЕП №11.
Враховуючи цілі регулювання, для відстеження результативності регуляторного акту, аналізувались такі економічні показники діяльності КВЖРЕП №11:
  • обсяг надання послуг бюджетним установам, організаціям та іншим споживачам;
  • доходи від реалізації послуг бюджетним установам, організаціям та іншим споживачам, середній тариф;
  • витрати, собівартість послуг бюджетним установам, організаціям та іншим споживачам;
  • фінансовий результат;
  • рівень відшкодування діючим тарифом на послуги для ІІ групи фактичних витрат;
  • рівень сплати за спожиті послуги бюджетними установами, організаціями та іншими споживачами.
 
Кількісні значення показників результативності:
 
п/п
Показник
Період
2011 рік
 5 м-ців 2012 року
Вивезення твердих побутових відходів
1.
Загальний обсяг надання послуг, куб.м
10742
4218
1.1.
в т.ч. бюджетним установам
-
-
1.2.
          організаціям та іншим споживачам
547,0
216
2.
Дох Доходи від вивезення ТПВ, тис.грн.
221,3
86,9
2.1.
в т.ч. бюджетним установам
-
-
2.2.
          організаціям та іншим споживачам
11,8
4,8
3.
Витрати на виробництво послуг, тис.грн.
238,6
104,0
3.1.
в т.ч. бюджетним установам
-
-
3.2.
          організаціям та іншим споживачам
12,6
5,3
4.
Фінансовий результат, тис.грн.
-17,3
-17,1
4.1.
в т.ч. бюджетним установам
-
-
4.2.
          організаціям та іншим споживачам
-0,8
-0,5
5.
Середній тариф на послуги для бюджетних установ, організацій та інших споживачів, без ПДВ, грн. за куб.м.
17,17
17,17
6.
Собівартість послуг для бюджетних установ, організацій та інших споживачів, грн. за куб.м.
25,72
27,62
7.
Рівень відшкодування середнім тарифом фактичних витрат, %
66,8
62,2
8.
Рівень оплати за спожиті послуги,  %
93,0
84,0
 
Оцінка результатів реалізації регуляторного акту та ступення досягнення визначених цілей:
Оцінка результатів реалізації регуляторного акту та ступеня досягнення визначених цілей показала, що послуги з вивезення побутових відходів надаються КВЖРЕП №11 другій групі споживачів безперебійно згідно визначеного графіка.   Рівень оцінки достатній, що не викликає нарікань з боку споживачів цих послуг. 
 
Повторне відстеження результативності регуляторного акту підтверджує, що рішення міськвиконкому від 26.05.11 №348 «Про встановлення тарифів на послуги   з вивезення  твердих побутових відходів, що надаються КВЖРЕП №11», яким встановлені тарифи на послуги з вивезення твердих побутових  відходів   – 20,60 грн. за 1 куб.метр (з ПДВ) прийняте вчасно та допомогло комунальному підприємству, на час його затвердження, підвищити  показник фінансового результату, більш якісно надавати послуги установам, організаціям та іншим споживачам.
 
Даний регуляторний акт дозволяє комунальному підприємству мати додаткове джерело  доходів, дає можливість КВЖРЕП №11 більш ефективно працювати на ринку житлово-комунальних послуг.
 
Разом з тим, діючий тариф для споживачів ІІ групи не забезпечує повного покриття фактичних витрат, спостерігається тенденція зменшення рівня відшкодування ним собівартості послуг – з 66,8 % за 2011 рік до 62,2 за січень-травень 2012 року або на 4,6 відсотки.
 
За підсумками повторного відстеження регуляторний акт визначений таким, що потребує перегляду шляхом внесення змін у зв’язку з тим, що підвищилась законодавчо встановлена мінімальна заробітна плата,  відповідно збільшилось податкове навантаження, зросла ціна на паливно-мастильні матеріали.  Реалізація вимог рішення міськвиконкому від 26.05.11 №348 є недостатньою, таким чином дане рішення потребує змін чи доповнень.
 
Начальник управління                                                                    С.І. Півоварова
Звіт про повторне відстеження результативності регуляторного акту - рішення виконавчого комітету Житомирської міської ради від 26.05.11 №347 “Про встановлення тарифів на послуги з вивезення та захоронення твердих і рідких побутових відходів, що надаються КАТП-0628”
19 червня  2012 року                                                                             м. Житомир
           
Вид і назва регуляторного акта:
Рішення виконавчого комітету Житомирської міської ради від 26.05.11 №347 «Про встановлення тарифів на послуги   з вивезення та захоронення твердих і рідких побутових відходів, що надаються КАТП-0628».
 
Назва виконавця заходів з відстеження результативності:
Управління житлового господарства Житомирської міської ради.
 
Цілі прийняття акту:
  • встановлення економічно обґрунтованих тарифів на послуги з вивезення та захоронення твердих і рідких побутових відходів, що надаються КАТП-0628   бюджетним установам, організаціям та іншим споживачам;
  • забезпечення якісними послугами споживачів   ІІ групи;
  • забезпечення ефективної фінансово-господарської діяльності підприємства, розвитку виробництва.
Строк виконання заходів з відстеження: з 26.05.11  – 19.06.12
 
Тип відстеження: Повторне.
 
Метод одержання результатів відстеження результативності:
  • аналіз економічних показників діяльності підприємства;  
  • дослідження зауважень та пропозицій споживачів.
 
Дані та припущення, на основі яких відстежувалася результативність, а також способи одержання даних:
Відстеження результативності регуляторного акта здійснювалось шляхом аналізу економічних показників господарської діяльності КАТП-0628.
 
Враховуючи цілі регулювання, для відстеження результативності регуляторного акту, були визначені такі економічні показники діяльності КАТП-0628:
  • обсяг надання послуг бюджетним установам, організаціям та іншим споживачам;
  • доходи від реалізації послуг бюджетним установам, організаціям та іншим споживачам, середній тариф;
  • витрати, собівартість послуг бюджетним установам, організаціям та іншим споживачам;
  • фінансовий результат;
  • рівень відшкодування діючим тарифом на послуги для ІІ групи фактичних витрат;
  • рівень сплати за спожиті послуги бюджетними установами, організаціями та іншими споживачами.
Кількісні значення показників результативності:
п/п
Показник
Період
2011 рік
5 м-ців 2012 року
Вивезення твердих побутових відходів
1.
Загальний обсяг надання послуг, куб.м
118,5
45,2
1.1.
в т.ч. бюджетним установам
48,1
18,9
1.2.
          організаціям та іншим споживачам
70,4
26,3
2.
Дох Доходи від вивезення ТПВ, тис.грн.
2553,5
890,9
2.1.
в т.ч. бюджетним установам
948,1
372,5
2.2.
          організаціям та іншим споживачам
1605,4
518,4
3.
Витрати на виробництво послуг, тис.грн.
2969,6
1211,4
3.1.
в т.ч. бюджетним установам
1205,4
506,5
3.2.
          організаціям та іншим споживачам
1764,2
704,9
4.
Фінансовий результат, тис.грн.
-416,1
-320,5
4.1.
в т.ч. бюджетним установам
-257,3
-134,0
4.2.
          організаціям та іншим споживачам
-158,8
186,5
5.
Середній тариф на послуги для бюджетних установ .організацій та інших споживачів, без ПДВ, грн. за куб.м.
19,71
19,71
6.
Собівартість послуг для бюджетних установ .організацій та інших споживачів, грн. за куб.м.
25,06
26,80
7.
Рівень відшкодування середнім тарифом фактичних витрат, %
78,7
73,5
8.
Рівень оплати за спожиті послуги,  %
75
75
                                           Захоронення твердих побутових відходів
1.
Загальний обсяг надання послуг, куб.м
445,4
188,9
1.1.
в т.ч. бюджетним установам
59,4
22,3
1.2.
          організаціям та іншим споживачам
386,0
166,6
2.
Дох Доходи від вивезення ТПВ, тис.грн.
2213,6
938,1
2.1.
в т.ч. бюджетним установам
295,0
110,7
2.2.
          організаціям та іншим споживачам
1918,6
827,4
3.
Витрати на виробництво послуг, тис.грн.
2322,1
789,6
3.1.
в т.ч. бюджетним установам
309,8
93,3
3.2.
          організаціям та іншим споживачам
2012,3
696,3
4.
Фінансовий результат, тис.грн.
-108,5
148,5
4.1.
в т.ч. бюджетним установам
-14,8
17,4
4.2.
          організаціям та іншим споживачам
-93,7
131,1
5.
Середній тариф на послуги для бюджетних установ .організацій та інших споживачів, без ПДВ, грн. за куб.м.
4,97
4,97
6.
Собівартість послуг для бюджетних установ .організацій та інших споживачів, грн. за куб.м.
5,21
4,18
7.
Рівень відшкодування середнім тарифом фактичних витрат, %
95,4
118,9
8.
Рівень оплати за спожиті послуги,  %
80
80
Вивезення рідких побутових відходів
1.
Загальний обсяг надання послуг, куб.м
7,6
3,7
1.1.
в т.ч. бюджетним установам
3,2
1,1
1.2.
          організаціям та іншим споживачам
4,4
2,6
2.
Дох Доходи від вивезення ТПВ, тис.грн.
249,7
94,9
2.1.
в т.ч. бюджетним установам
82,6
28,4
2.2.
          організаціям та іншим споживачам
167,1
66,5
3.
Витрати на виробництво послуг, тис.грн.
264,2
102,2
3.1.
в т.ч. бюджетним установам
111,3
30,4
3.2.
          організаціям та іншим споживачам
152,9
71,8
4.
Фінансовий результат, тис.грн.
-14,5
-7,3
4.1.
в т.ч. бюджетним установам
-28,7
-2,0
4.2.
          організаціям та іншим споживачам
14,2
-5,3
5.
Середній тариф на послуги для бюджетних установ .організацій та інших споживачів, без ПДВ, грн. за куб.м.
25,81
25,81
6.
Собівартість послуг для бюджетних установ .організацій та інших споживачів, грн. за куб.м.
34,76
27,62
7.
Рівень відшкодування середнім тарифом фактичних витрат, %
74,3
93,4
8.
Рівень оплати за спожиті послуги,  %
75
75
 
 
Оцінка результатів реалізації регуляторного акту та ступення досягнення визначених цілей:
Оцінка результатів реалізації регуляторного акту та ступеня досягнення визначених цілей показала, що послуги з вивезення побутових відходів надаються КАТП-0628 бюджетним установам, організаціям та іншим споживачам безперебійно згідно визначеного графіка.   Рівень оцінки достатній, що не викликає нарікань з боку споживачів цих послуг. 
Повторне відстеження результативності регуляторного акту підтверджує, що рішення міськвиконкому від 26.05.11 №347 «Про встановлення тарифів на послуги з вивезення та захоронення твердих і рідких побутових відходів, що надаються КАТП-0628», яким встановлені тарифи на послуги (з ПДВ):
-         з вивезення твердих побутових  відходів   – 23,66 грн. за 1 куб.метр;
-         захоронення твердих побутових відходів   -   5,96 грн. за 1 куб.метр;
-         вивезення та захоронення рідких відходів  -  30,97 грн. за 1 куб.метр.
прийняте вчасно та допомогло комунальному підприємству в цілому беззбитково функціонувати в 2011 році та І кварталі 2012 року, більш якісно надавати послуги  бюджетним установам, організаціям та іншим споживачам.
Даний регуляторний акт дозволив комунальному підприємству   ефективно працювати за рахунок надання послуг ІІ групі споживачів, що є додатковим джерелом доходів, зокрема в 2011 році доходи від надання послуг з вивезення побутових відходів збільшились на 552,2 тис.грн. або 27,6% в порівнянні з відповідним показником за 2010 рік.    
Разом з тим,  діючий тариф на послуги з вивезення твердих побутових відходів для споживачів ІІ групи не забезпечує повного покриття фактичних витрат - спостерігається тенденція зменшення рівня відшкодування ним собівартості послуг – з 78,7 % за 2011 рік до 73,5% за січень-травень 2012 року або на 5,2 відсотки. За результатами проведеного аналізу собівартості послуг з вивезення побутових відходів надані рекомендації підприємству відносно більш ефективного використання обігових коштів при формуванні витратної частини на послуги, недопущення включення  до її складу необґрунтованих фактичних витрат. Одночасно зосереджена увага КАТП-0628 на недостатній роботі з дебіторами,  рівень розрахунків яких складає 75 % від обсягу надання послуг.
 
Встановлений тариф на послуги по захороненню твердих побутових відходів в розмірі 5,96 грн. за 1 куб метр, що надаються бюджетним установам, організаціям та іншим споживачам,  в середньому за період з 1 червня 2011року по І квартал 2012 року забезпечує повне покриття фактичних витрат.
 
Проаналізовані економічні показники з  вивезення та захоронення рідких відходів  свідчать про  недостатню роботу на підприємстві по укладенню договорів з населенням приватного сектору, за рахунок чого запланований річний обсяг надання послуг виконується лише на 50%, а також потребує поліпшення  робота з дебіторами.
 
За підсумками повторного відстеження регуляторний акт визначений таким, що потребує перегляду в частині тарифу на послуги з вивезення твердих побутових відходів шляхом внесення змін у зв’язку з тим, що підвищилась законодавчо встановлена мінімальна заробітна плата,  відповідно збільшилось податкове навантаження, зросла ціна на паливно-мастильні матеріали.  Реалізація вимог рішення міськвиконкому від 26.05.11 №347 в частині розміру тарифу на послуги з вивезення твердих побутових відходів є недостатньою, таким чином дане рішення потребує змін чи доповнень.
 
Регуляторним актом в частині тарифів на послуги з захоронення твердих побутових відходів, вивезення та захоронення рідких відходів досягнуті визначені цілі, реалізація вимог рішення міськвиконкому від 26.05.11 №347 є ефективною, таким чином в цій частині акт не потребує змін.
 
 
Начальник управління                                                          С.І. Півоварова
Звіт про повторне відстеження результативності рішення міської ради від 03.03.11 №61 “Про врегулювання питань справляння податків та зборів на території міста Житомира відповідно до норм Податкового кодексу України” Редагувати сторінку

6.03.2012

Назва виконавця заходів з відстеження

Департамент бюджету та фінансів Житомирської міської ради

 

Цілі прийняття акта
1. Забезпечення дотримання вимог діючого законодавства щодо встановлення місцевих податків і зборів.
2. Стимулювання розвитку та сприяння легалізації підприємницької діяльності .
3. Збільшення надходжень до міського бюджету.
4. Відкритість процедури, прозорість дій органу місцевого самоврядування щодо справляння місцевих податків і зборів.

Строк виконання заходів з відстеження – 20.03. – 26.03. 2012 року.

Тип відстеження – повторне.

Методи одержання результатів відстеження

При проведенні повторного відстеження використовувався метод збору статистичних даних.

Дані та припущення на основі яких відстежувалась результативність, а також способи одержання даних

Відстеження результативності регуляторного акту здійснювалось шляхом аналізу статистичної інформації Державної податкової інспекції у м.Житомирі та департаменту бюджету та фінансів Житомирської міської ради.

Кількісні та якісні значення показників результативності акта представлено в таблицях (додатки 1 і 2)

Оцінка результатів реалізації регуляторного акту та ступеня досягнення визначених цілей

Результативність прийняття вищезазначеного регуляторного акту позитивна, цілі досягнуто. Але, зменшення надходжень по місцевих податках та зборах в 2011 році в порівнянні з 2009 і 2010 роками зумовлене суттєвими змінами в структурі місцевих податків і зборів, згідно з веденням в дію з 01.01.2011 року нового

Податкового кодексу України. Надходження місцевих податків і зборів в II півріччі 2011 року збільшились в порівняні з I півріччям 2011 року.

 

Директор департаменту бюджету та фінансів Житомирської міської ради  С.П. Гаращук